Alarm i centralny zamek

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Postprzez DrateK » 23 wrz 2014, o 22:53

Wie ktoś może czego jest przyczyna że jak wcisnę rygiel w jedych drzwiach to pozostałe 3 są nie zamknięte? Z pilota zamykają się wszystkie, podobnie z kluczyka.
Avatar użytkownika
DrateK
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 18 cze 2012, o 11:51
Lokalizacja: Zgierz

 

Postprzez pablomed » 24 wrz 2014, o 12:02

Jest w zamku drugi wyłącznik, od tak zwanej blokady, ma 4 kable, padł albo jego okablowanie, albo uszkodzenie jest w elektronice pompki. Schematy centralala sa w necie. Przejrzyj kable, włącznik, podmień pompke na próbę od kolegi. O ile pamiętam to ma działać tylko z przycisku drzwi kierowcy, nie pamiętam czy od pasażera również ( w odróżnieniu od kluczyka który zamyka central z obu stron)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez DrateK » 24 wrz 2014, o 18:12

Ok dzięki wielkie :D
Avatar użytkownika
DrateK
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 18 cze 2012, o 11:51
Lokalizacja: Zgierz

Postprzez snowfox » 25 wrz 2014, o 16:11

wyjaśnił sie, elektryk dostał sie do wiązki z przycisku. Okazało sie ze przewód do przełącznika jest peknięty i dlatego tez nie zawsze łapał za pierwszym razem. Wymiana na nowy pomogła - problem rozwiązany. Koszt 20zł
snowfox
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 09:28
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Fabius » 15 paź 2014, o 19:00

Witam mam problem z modułem centralnego zamka, podłączam wszystko tak jak być powinno, przynajmniej mi się tak wydaję, i nic nie hula. Do rzeczy:

Podłączam jak niżej sterownik MAXICAR 686 :
- (przewód czerwony) +12V stałe z bezpieczników
- (przewód czarny) masę do budy
- (przewód niebieski) sygnał zamknięcia do szarego przewodu w wiązce drzwi
- (przewód biały) sygnał otwarcia do zielonego przewodu w wiązce drzwi
- (przewód brązowy) dołączam do plusa +12V (tak wynika ze schematu bo z tego co mi wiadomo golf sterowanie ma plusem)

gdy naciskam pilot słychać jak się centralka odzywa ale siłowniki ani rusz :->

Obrazek

Pozdrawiam
Avenu Green Dragon
MFA/Tempomat/Grzane stołki i takie tam :mrgreen:
Avatar użytkownika
Fabius
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 gru 2013, o 21:38
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 15 paź 2014, o 19:54

A sprawdzałeś wcześniej te siłowniki na krótko? albo inaczej ,prosty sposób kawałek kabla z żarówką od auta ,dajesz jeden kabelek od żarówki na masę auta a drugi do kabelka od sterownika tam gdzie podpięty masz siłownik ,czyli biały lub niebieski zamknij pilotem lub otwórz i zobacz czy żarówka się zapali , jak świeci przy on i off to centralka chodzi dobrze , potem sprawdź na krótko siłowniki czy chodzą ;-) może one coś nie działają
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Fabius » 15 paź 2014, o 20:49

Zapomniałem napisać, mam ubogą centralkę którą dołożyłem zaraz po kupnie golfa, bardzo prosta tylko zamknij/otwórz. Plus po bezpiecznikach sygnały otwórz/zamknij z wiązki drzwi jak wyżej i wszystko hula ładnie, dlatego kupiłem tą bardziej "nowoczesną" żeby miała wyjście na migacze ale na ten moment nie mogę się uporać z podłączeniem aby siłowniki zamykały :-> jutro pobawię się na sucho bo mam jeden wolny siłownik i zobaczę, myślałem że pójdzie gładko ale widzę nie bardzo :mrgreen:
Avenu Green Dragon
MFA/Tempomat/Grzane stołki i takie tam :mrgreen:
Avatar użytkownika
Fabius
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 4 gru 2013, o 21:38
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Rocznik: 1994
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SanchoPancho » 30 paź 2014, o 19:08

Witam, mam takie problem mianowicie kupiłem sobie sterownik centralnego (miałem już centralny z pilota, ale rozsypał się pilot i padło na kupno nowej) i teraz tak, mój zamiar był taki by poszukać stary sterownik i podmienić go z nowym, lecz ani pod kierownicą ani koło pompki nie mam sterownika nie mam już pojęcia gdzie go mógł poprzednik zamontować :/ te dwa miejsca są najbardziej popularne a tam go nie ma :/ tak więc okablowanie całe mam, ale ni cholery nie wiem jak to podłączyć, bo w poprzednim miałem domykanie szyb i w tym też mam musiałbym to wszystko popodłączać. Mój sterownik to http://allegro.pl/sterownik-zamka-centr ... 54657.html



a to schemat
https://www.google.pl/search?q=steeli+m ... 594%3B1096
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez shift00 » 12 lis 2014, o 20:56

Z racji, że na Shoutboxie ciężko nie zgubić się w ciągu wiadomości, wrzucam swoje pytanie tutaj:

Jak mam centralkę i chcę aby przy zamykaniu "mrugały" awaryjki to gdzie sie musze kablem wpiąć? w H1/5, H2/8 czy J/8 (http://www.golf3.pl/topics28/skrzynka-b ... li-vt12501 .htm)?

Dzięki z góry za pomoc.
Avatar użytkownika
shift00
Gaduła
 
Posty: 799
Dołączył(a): 20 kwi 2014, o 19:29
Rocznik: 96
Silnik: 1.8T++
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez alan1604 » 12 lis 2014, o 21:43

Siemka, dużo będzie roboty z podpięciem tego do goferka?
http://allegro.pl/sterownik-do-kazdego- ... 17704.html
Avatar użytkownika
alan1604
Badacz tematu
 
Posty: 203
Dołączył(a): 7 sty 2014, o 21:10
Lokalizacja: WIELUŃ

Postprzez shift00 » 12 lis 2014, o 21:56

Jeśli będziesz miał taką wiązkę jaką miałem w Carprotect BX20 to robisz co następuje:
- czerwony - stały +
- czarny - masa
- zółte (oba) - stały +
- pomarańczowe (oba) - masa
- biały - niebieski/zielony na siłowniku
- biało-czarny - zielony/niebieski na siłowniku
- brązowy - do kierunków
- czerwono-czarny - luz

Mała instrukcja dotyczy podłączenia całego zestawu, kiedy dorzucasz jeszcze siłowniki. Jeśli masz już centralny to musisz pogrzebać w necie jak się wpiąć do pompki centalki.
Avatar użytkownika
shift00
Gaduła
 
Posty: 799
Dołączył(a): 20 kwi 2014, o 19:29
Rocznik: 96
Silnik: 1.8T++
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez joo » 2 gru 2014, o 21:03

Witam. Mam problem z centralnym, po zmianie akumulatora przestały działać siłowniczki ( nie zamyka i nie otwiera) natomiast kierunkowskazy i diodka w środku miga. Bezpieczniki sprawne. Zamek to jakaś prościzna, zamykanie i otwieranie drzwi + kierunkowskazy, bez klapy bagażnika i szyb. Może ktoś ma jakiś pomysł, niestety nie wiem jaki to model centralki. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
joo
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 10 lis 2013, o 11:35
Lokalizacja: Wiązów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości