logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Paweu
2013-02-18, 14:32
Za małe napięcie na wtrysku...
Autor Wiadomość
3d1 
Czytacz


Silnik: ABU swap na ABS
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 21
Skąd: PKR
Wysłany: 2010-01-14, 00:50   Za małe napięcie na wtrysku...

zmagam sie od pewnego czasu z niedzialajacym wtryskiwaczem benzyny.... mam golfa 1.8 ABS i po swapie z 1.6 ABU nie dzialla mi wtrysk benzyny.... wszycsy mowili wymien wtrysk wymien wtrysk..... mam juz 3 wtrysk i nadal nic... po zmierzeniu pradu tzn impulsu jaki daje komp na wtrysk wyszlo jakies 3,8 V a ktos mi mowil ze powinno byc cos kolo 5.4 wiec pomyslalem i z kuzynem podaliśmy na wtryskiwac 6V z prostownika... ku zdziwneniu nas obu wtryskiwacz sikał benzyna jak po***** :) czyli wychodzi na to ze komp podaje za maly prad na wtryskiwacz.... co moze byc przyczyna.... na vwgolf.pl ktos mowil mi ze mam zewrzec jakies dwa wtyki w kompie i bedzie podawal 12V na wtryskiwacz.... tylko obawiam sie czy sie nie dtanie nic z wtryskiem skoro prad podawany powinien byc 2 razy mniejszy.... co wy na to... ??
_________________
"Fast Drive...Fast Death..."

My mk3:

http://www.golf3.pl/topics2/my-mk3-p-vt8772.htm
 
 
 
pablomed 
POMOCNIK


Silnik: Vento 2E
Pomógł: 401 razy
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 5853
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2010-01-15, 19:11   

Ja bym jeszcze zanim zabierzesz się za ECU sprawdził jeszcze inaczej napięcie na wtryskiwaczu. Jego kabel plusowy ma takie napięcie jak z aku, tyle że poprzez przekaźnik pompy paliwa, więc to napięcie pojawi się tylko na sekundę po włączeniu zapłonu, chyba że np zmostkujesz na czas pomiaru styki w gnieździe tego przekaźnika. I wtryskiwacz sterowany jest masą z ECU. Nie wiem skąd wziąłeś dane o takich niskich wartościach napięć, zwykłym miernikiem tego napięcia nie zmierzysz bo za krótkie są impulsy, raczej oscyloskop. Sprawdzić też warto dokładnie zmasowanie silnika raz masę do ECU.
 
 
3d1 
Czytacz


Silnik: ABU swap na ABS
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 21
Skąd: PKR
Wysłany: 2010-01-15, 23:09   

no walsnie nie powiedzialem wszystkiego... jak go kupilem mialem troche namieszane w elektryce... mianowicie pompe paliwa mam odpalaną przez włacznik w kosoli... :/ a nie tak jak powinno byc poprzez przekaźnik w skrzynce bezpiecznikow... :/ czy to moze w czyms przeszkadzac... ?? ?
_________________
"Fast Drive...Fast Death..."

My mk3:

http://www.golf3.pl/topics2/my-mk3-p-vt8772.htm
 
 
 
pablomed 
POMOCNIK


Silnik: Vento 2E
Pomógł: 401 razy
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 5853
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2010-01-16, 15:28   

3d1, jasne ale to rzeba rozgryźć, ja napisałem przekaźnik od pompy zasila również wtryski podając im ciągły plus, oraz zasila ównież grzałkę sondy, a minus podaje sterownik silnika. Ogólnie więc można napisac że prawie na 100 procent ta kombinacja się wiąże z niskim napięciem na wtrysku. Ale czy to tylko sam przekaźnik czy coś na kablach kto może wiedzieć na odległość. Proponuję podmień na próbę przekaźnik pompy - pierwszy na dole po prawej. Jeśli nie pomoże to trzeba niestety grzebać po kablach. Pamiętaj o tej sondzie - też może mieszać jeśli coś z jej podłączeneim został skichane, możesz na próbę odłączyć jej wtyczkę.

[ Dodano: 2010-01-16, 15:31 ]
a i zapomniałem o najważniejszym. Jeden z dwóch kabli do wytryskiwacza jest przecięty i oba przecięte kable sa podłączone przez instalatora LPG do przekaźnika umieszczonego pod maską, albo bezposrednio do przełącznika w kabinie - który w sobie ma przekaźnik. Tez się to mogło zepsuć na próbę propnuję połączyć na powrót przecięty kabel od wtryskiwacza
 
 
3d1 
Czytacz


Silnik: ABU swap na ABS
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 21
Skąd: PKR
Wysłany: 2010-01-17, 21:46   

a wiec problem rozwiazany.... sterowanie z komputera szło na inny pin na wtrysku... i dla tego nie chcialo dzialac... zmienilem kable i gra az milo :d
_________________
"Fast Drive...Fast Death..."

My mk3:

http://www.golf3.pl/topics2/my-mk3-p-vt8772.htm
 
 
 
Reklama

Posty: 999
Skad:...





Wyświetl posty z ostatnich:   






Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
deox v1.3 // Theme created by Golf 3 Klub Polska