Wszystko o ABS

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez kger » 28 sie 2011, o 03:11

Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

 

Postprzez pablomed » 28 sie 2011, o 22:56

Reiven napisał(a):bo sygnał to może sobie sprawdzić dopiero po ruszeniu
każdy czujnik charakteryzuje się oporem około 1-1.3 koma i jeśli jest niewłasciwy do sterwonik widzi błąd, więc nie muszą się koła kręcić. Sprawdza się omomierzem,a sporadyczny błąd najcześciej jest jak kabel któregoś się przełamuje więc weź omomierz bo nim łatwo sprawdzisz czy szwankuje sam czujnik czy jego kabel, VAG tego nie zróżnicuje
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Reiven » 29 sie 2011, o 09:11

Wiązki już sprawdziłem i są ok. Jeszcze zmierzę opór czujnika.

[ Dodano: 2011-08-29, 20:40 ]
Na chwile obecną wychodzi że przedni lewy czujnik w ogóle nie ma przejścia a tyle mają 0.6 KOhma
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

pytanie o kolko zebate ABS

Postprzez strzeliniasty » 20 wrz 2011, o 11:04

siemka

mam pytanie

w jaki sposob mocowane jest koleczko zebate ABS w przedniej piascie?? przykrecane czy wprasowane na stale?? dzisiaj podczas powrotu z pracy cos zaczelo mi stukac szurac pojechalem na podnosnik okazalo sie ze to koleczko jest luzne i lata jak chce.

tutaj moja prosba bo nie wiem czy da rade to jakos przykrecic (przyspawac delikatnie) czy kupowac cala piaste
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez killah » 20 wrz 2011, o 12:22

mocowanie na 3 śrubki. Nie da się wyjąć bez zdejmowania piasty.
killah
 

Postprzez AdiK__ » 20 wrz 2011, o 12:22

Z tego co pamiętam co jest przykręcona na 3 śruby
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez strzeliniasty » 20 wrz 2011, o 15:25

killah napisał(a):mocowanie na 3 śrubki. Nie da się wyjąć bez zdejmowania piasty
Z tego co pamiętam co jest przykręcona na 3 śruby


i oto chodzilo dzieki panowie + dla was
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

wymiana kabla abs golf 2.0 gti

Postprzez szejmas » 1 paź 2011, o 18:53

witam. Pojawił mi sie problem z abs, ustaliłem że uszkodzeniu uległ lewy tylni przewód abs. Mam go zamiar wymienić. nie wiem jak to sie robi i jaki ma to stopień trudności. z tego go zobaczyłem to kostka łączy sie pod siedzeniem pasażera i wychodzi przez podłogę gdzie jest mocowany do belki. jak natomiast wygląda wymiana przy kole?
szejmas
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 24 paź 2008, o 08:48
Lokalizacja: w-wa

Postprzez pablomed » 9 paź 2011, o 12:59

kabel do tyłu jest razem z czujnikiem, w związku z tym nie ma co się bawić w sztukowanie - chociaż można by - tylko zmienić całość. Czujnik jest mocowany w otworze w podstawie czopu, odkręcasz wkręt wyjmujesz czujnik (zwykle siłowo niszcząc go ) i zakładasz nowy. Kupując nowy czujnik znajdziesz dwie wersje - starsze mają wtyczkę okrągłą koncentryczną, nowsze zwykłą płaską. Te starsze są droższe, można założyć nowy typ przerabiając wtykę pod kanapą.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

błędy w abs

Postprzez domi90 » 30 lis 2011, o 11:13

Czy może mi ktoś napisać w czym problem, podpiołem vag i w abs wyskoczyły mi błędy:
283 Czujnik liczby obrotów przedni lewy-G47
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
285 Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Moge napisać że cały czas świeci mi kontrolka od hamulca ręcznego, nawet gdy spuszczę ręczny, jak kasuje błąd to mignie, ale błąd za sekunde znowu się pojawia i kontrolka tez sie zaświeca
domi90
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7 maja 2011, o 15:28
Lokalizacja: Pustków

Postprzez BartheZz_3 » 30 lis 2011, o 11:27

283 Czujnik liczby obrotów przedni lewy-G47
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
285 Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Wydaje mi sie ze albo masz kable przetarte i sie odlaczyly albo moze gdzies sie cos rozlaczylo, to samo mialem w klimatyzacji (brak osprzetu/ nie zwiazany ze sorzetem) i sie okazalo ze wogole czujnika jednego nie mialem, wiec wnioskuje ze gdzies masz przerwe na przewodach...
Ale niech konkretni jeszcze dopowiedza...
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcinkoz2910 » 30 lis 2011, o 19:50

1. sprawdź oporność tych czujników jak będzie nieprawidłowa lub brak to masz czujnik do wymiany

czujniki ABS można sprawdzić miernikiem podłączając go do odpowiednich pinów modułu sterującego ABS (47 i 29 przedni prawy) (48 i 30 przedni lewy) (45 i 27 tylni prawy) (46 i 28 tylni lewy) oporność 1 do 1.3 kilo ohma

oczywiście zapłon wyłączony, wtyk odpięty od sterownika

2. zrób oględziny przewodów idących od kół czy nie ma mechanicznych uszkodzeń
3. można też sprawdzić czy jest przejście na przewodach od kół do pompy

i to tyle co do tych błędów
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości