Tuning

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderatorzy: JuniorMOD, Moderator

Tuning

Postprzez Dj Devilek » 22 lis 2012, o 19:58

Witam mam zamiar trochę zmodyfikować swojego golfa . I teraz pytanie co na początek wieksze turbo ? itp? Dodam że to diesel 110 kony z 97 roku . Jak mi wiadomo było coś modzone gdy miał go stary własciel w germany . Bo co sie dowiedzialem z forum po logach turbina popmuję wieksze cisnienie i nie wiem czy jest tam czips czy cos innego.. co do cenny jaką moge wydać na tuning okolo 5 tys jest sen coś robić ?? Dzieki i czekam na jakieś mądre odpowiedzi . Pozdrawiam aaa :) chciał bym wyciągnąć jakieś 180 koni w tych granicach jest to możliwe ??
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Tuning

 

Re: Tuning

Postprzez K@mil » 22 lis 2012, o 20:07

Dj Devilek napisał(a):Witam mam zamiar trochę zmodyfikować swojego golfa . I teraz pytanie co na początek wieksze turbo ? itp? Dodam że to diesel 110 kony z 97 roku . Jak mi wiadomo było coś modzone gdy miał go stary własciel w germany . Bo co sie dowiedzialem z forum po logach turbina popmuję wieksze cisnienie i nie wiem czy jest tam czips czy cos innego.. co do cenny jaką moge wydać na tuning okolo 5 tys jest sen coś robić ?? Dzieki i czekam na jakieś mądre odpowiedzi . Pozdrawiam aaa :) chciał bym wyciągnąć jakieś 180 koni w tych granicach jest to możliwe ??


Turbina +Wtryski + wiekszy IQ no i na koniec program :) i bedzie ladnie :)

Oczywiście zmiana sprzegła na jednomas jest konieczna :) no chyba ze juz takie siedzi
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4897
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Dj Devilek » 22 lis 2012, o 20:10

no chyba jest dwumasa ;p a co do tej jednomasy jakie to koszty ??
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez Piaggio » 23 lis 2012, o 07:27

aby osiągnąć okolice 180 koni konieczna jest wymiana pompy wtryskowej na conajmniej "11" następnie turbo brd, wtryski 216-230 tki, następnie fmic i z takim zestawem sprawna ręką tunera powinna wystroic okolice 180 koni, sprzegło jeżeli masz seryjne to napewno masz dwumasowe więc jeżeli zacznie drgac to przydała by się wymiana na sztywne vr/g60
Ostatnio edytowano 27 lis 2012, o 19:38 przez Piaggio, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1887
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez sagon » 23 lis 2012, o 18:24

Piaggio napisał(a):aby osiągnąć okolice 180 koni konieczna jest wymiana pompy wtryskowej na conajmniej "11"


Już nie,można tyle zrobić na 10/216,gwarantuję ;-)
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,kolejny mod w pompie,wtryski na 220/340,fmic,przedłużona skrzynia CYP 5ty bieg 0.658,4.25v i dwójka z przodu...
Swap tylnych tarcz 256mm z s3.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez Piaggio » 23 lis 2012, o 23:02

sagon, nie mówie że nie ale pod warunkiem że ori zdrowa jak dzwon,
A co do kossztów modyfikacji jeżeli wymieniał byś poszczegolne rzeczy napewno sporo bys zaoszczedzil, a ceny poszczegolnych rzeczy- to juz wertowanie allegro:-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1887
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez sagon » 23 lis 2012, o 23:32

Na nawet nowej sztuce przy wydatku 95cm z 216tkami 180ciu nie zrobisz.
Ale jak zastosujesz w 1wszej lepszej w miarę dobrej kondycji pewny myk,to zrobisz na 216tkach ponad 180 koni,czego niektórym na 11tce się zrobić nie udaje.
Pozdro.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,kolejny mod w pompie,wtryski na 220/340,fmic,przedłużona skrzynia CYP 5ty bieg 0.658,4.25v i dwójka z przodu...
Swap tylnych tarcz 256mm z s3.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez speckom » 8 lut 2013, o 09:10

pochwal sie tym mykiem ,jaki to ? :-D
wszystkie cześci do golf III ,jak coś potrzeba to pisac na pw
Avatar użytkownika
speckom
Badacz tematu
 
Posty: 158
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 17:50
Lokalizacja: Kutno City

Postprzez sagon » 8 lut 2013, o 17:51

Chcesz taki mieć,to szykuj kasę i pisz na pw.
W dzisiejszych czasach nikt nie zdradza takich tajników ;-) .
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,kolejny mod w pompie,wtryski na 220/340,fmic,przedłużona skrzynia CYP 5ty bieg 0.658,4.25v i dwójka z przodu...
Swap tylnych tarcz 256mm z s3.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez speckom » 8 lut 2013, o 18:46

sagon napisał(a):Chcesz taki mieć,to szykuj kasę i pisz na pw.
W dzisiejszych czasach nikt nie zdradza takich tajników ;-) .


jeśli coś po za tłoczkiem cisnienia to nie wiem :P
wszystkie cześci do golf III ,jak coś potrzeba to pisac na pw
Avatar użytkownika
speckom
Badacz tematu
 
Posty: 158
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 17:50
Lokalizacja: Kutno City

Postprzez sagon » 8 lut 2013, o 19:14

Co to takiego ten tłoczek ciśnienia?Bo ja też nie wiem :-D .
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,kolejny mod w pompie,wtryski na 220/340,fmic,przedłużona skrzynia CYP 5ty bieg 0.658,4.25v i dwójka z przodu...
Swap tylnych tarcz 256mm z s3.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez brzesiu » 9 lut 2013, o 13:43

Kolega pewnie mówi o wymianie fali i podmianie walka na ten z sdi ;) Ale moge sie mylić.
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 297
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez sagon » 9 lut 2013, o 19:07

Wymiana fali faktycznie poprawia wydatek paliwowy pompy,ale nie na tyle,żeby mówić o hybrydowej 11tce,która leje,jak mocna 12tka.
Wałek sdi,to już insza inszość,nie ma nic wspólnego z modzeniem pompy.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,kolejny mod w pompie,wtryski na 220/340,fmic,przedłużona skrzynia CYP 5ty bieg 0.658,4.25v i dwójka z przodu...
Swap tylnych tarcz 256mm z s3.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Postprzez speckom » 10 lut 2013, o 09:04

a co wałek z sdi jest mocniejszy ? ,ja sie tym zbytnio nie interesuje ale gdzieś pisza o tych wałkach z sdi i pompie ,że mocniejsze lepsze itp.
wszystkie cześci do golf III ,jak coś potrzeba to pisac na pw
Avatar użytkownika
speckom
Badacz tematu
 
Posty: 158
Dołączył(a): 29 gru 2012, o 17:50
Lokalizacja: Kutno City

Postprzez sagon » 10 lut 2013, o 12:00

Nie tyle mocniejszy,co o lepszych fazach rozrządu.Jego zaletą jest to,że ma dłużej,jak tdi,otwarte zawory,zarówno ssące(co daje dużo lepsze napełnienie cylindrów powietrzem),jak i wydechowe.
Identycznym prawie że,jest też wałek z 1.9 td aaz/1.9d 1Y.Ma taki sam czas otwarcia zaworów ssących,jak wałek z sdi i tylko trochę krócej otwarte zawory wydechowe.
Zaletą tych z aaz/1Y jest to,że mnogo ich na allegro i nie są tak drogie,jak wałki z sdi.
Trzeba tylko trafić zdrową sztukę.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,kolejny mod w pompie,wtryski na 220/340,fmic,przedłużona skrzynia CYP 5ty bieg 0.658,4.25v i dwójka z przodu...
Swap tylnych tarcz 256mm z s3.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Następna strona




Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość