jest więcej 219/444 ...ciągle z zapasem paliwa

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

jest więcej 219/444 ...ciągle z zapasem paliwa

Postprzez sagon » 21 kwi 2016, o 21:39

-pompa 11mm z kilkoma modyfikacjami
-wtryski PP764-230tki
-turbo brd z kołem od caha
-wałek sdi,fmic,tip
-wydech 2.25'
-sprzęgło g60/t4 2.4d
-map 3 barowy

Moc uzyskana zaledwie przy 4.25v(max 4.48v) i doładowaniu 1.65b(max 1.75b).
Dół celowo ograniczony softem,seryjna mapa n146 z dawką 46mg 2499-4158.

Wyniki na seryjnym i customowym wydechu
Załączniki
<
wykres po wydechu.jpg
Ostatnio edytowano 9 maja 2016, o 23:04 przez sagon, łącznie edytowano 2 razy
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

jest więcej 219/444 ...ciągle z zapasem paliwa

 

Re: afn 211/424 ...z zapasem paliwa

Postprzez krzyś » 23 kwi 2016, o 21:29

Wynik ładny.W jaki sposób uzyskałeś większy wychył nastawnika przy takim napięciu bo pewnie coś kombinowane?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: afn 211/424 ...z zapasem paliwa

Postprzez sagon » 23 kwi 2016, o 22:27

Jest zrobione tak,że nawet przy 4.48v będzie lało więcej,niż przy 4.40.Ale nie mogę powiedzieć,w jaki sposób tego dokonałem.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Re: afn 211/424 ...z zapasem paliwa

Postprzez krzyś » 24 kwi 2016, o 09:19

Skoro przy takim napięciu leje więcej ,to musiała zostać przerobiona dźwignia nastawnika, która robi większy zakres ruchu. Do tego pewnie fala de143.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: afn 211/424 ...z zapasem paliwa

Postprzez sagon » 24 kwi 2016, o 11:52

Być może,co do fali to faktycznie 143.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Re: afn 211/424 ...z zapasem paliwa

Postprzez krzyś » 24 kwi 2016, o 12:05

Zapodaj jakiś filmik jak to lata.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: afn 211/424 ...z zapasem paliwa

Postprzez sagon » 24 kwi 2016, o 18:56

Nie mam,po wydechu coś się nagra.Obecnie odczuwalne jest niestety "blokowanie przez wydech",stąd też będę wrzucał 2.25'.

Szału niema długie przełożenia(przerobiona skrzynia),to nie kręci się tak szybko,jak na seryjnej skrzyni.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Re: afn 211/424 ...z zapasem paliwa

Postprzez palio » 24 kwi 2016, o 20:02

I to wszystko na ori Map Sensorze ?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: afn 211/424 ...z zapasem paliwa

Postprzez sagon » 24 kwi 2016, o 21:47

To jeszcze nie wszystko ;-) ,już poprawiłem opis.
Niedługo wrzuta wydechu 2.25',do zrobienia zostaje tylko dp.
Załączniki
<
down pipe4.jpg
<
down pipe2.jpg
<
wydech nowy.jpg
<
wydech stary.jpg
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Re: jest więcej 219/444 ...ciągle z zapasem paliwa

Postprzez krzyś » 29 maja 2016, o 11:21

Z czego masz sekcję pompy?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: jest więcej 219/444 ...ciągle z zapasem paliwa

Postprzez sagon » 29 maja 2016, o 11:49

Renia 988,ale tłok jest nowy robiony w Niemczech.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.
Avatar użytkownika
sagon
Czytacz
 
Posty: 110
Dołączył(a): 1 maja 2009, o 15:28
Lokalizacja: świętokrzyskie-TKN

Re: jest więcej 219/444 ...ciągle z zapasem paliwa

Postprzez krzyś » 29 maja 2016, o 12:03

Powiedz mi warto zapodać tłok z reni 983 do 107j. Wcześniej miałem składaka pompę; sekcja 983, nastawnik 253, fala de110 i strzał momentu był wyraźnie lepszy, ale i dymu więcej. Obecnie mam 107J też jedzie spoko, ale za nie długo będe zwalał pasek i się zastanawiam, czy nie zapodać sekcji z 983.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości