Wymiana przewodów zapłonowych

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wymiana przewodów zapłonowych

Postprzez george_vw » 27 cze 2009, o 16:56

Witka wszystkim,

Chcialem wymienić świece w swoim goferze i zauważyłem że po odłączeniu kabli od świec w środku jednej z tych nasadek jest tak jakby wypalony środek. W związku z tym muszę wymienić tez przewody. Jak to zrobić?
Zdjąłem końcówki kabli ze świec, ale jak je wymontować z drugiej strony? Czy trzeba rozbierać rozdzielacz zapłonu? I czy po wymianie trzeba ustawiać zapłon?

Nadmienię iż jestem raczej początkujący w tych sprawach i zastanawiam się czy robić to samemu? Sprawa jest dość pilna bo do piątku muszę to zrobić - jadę na montaż gazu i chce mieć to przed tym wymienione.
george_vw
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25 cze 2009, o 11:56
Lokalizacja: Szczecin

Wymiana przewodów zapłonowych

 

Postprzez K@mil » 27 cze 2009, o 17:07

jednej z tych nasadek jest tak jakby wypalony środek


hmm wypalony, gdyby był zielony to wtedy trzeba wymieniać... a wez spróbuj sciagnac ta gume i wtedy bedziesz mógł obadac dobrze ten kabel


george_vw napisał(a):Zdjąłem końcówki kabli ze świec, ale jak je wymontować z drugiej strony? Czy trzeba rozbierać rozdzielacz zapłonu? I czy po wymianie trzeba ustawiać zapłon?


nie one z drugiej strony tez sie tak zdejmują, ściagasz normalnie ... wychodza latwo... TYLKO UWAZAJ ZEBY NIE POMYLIC KABLI...tzn, KOLEJNOSCI...
Zaplon tam nic nie dotykasz on jest przykrecony na 3 srubkach. jak pomylisz kable to wtedy bedzie trzeba ustawiac zaplon a tak to on jest spokojny tam.
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez george_vw » 27 cze 2009, o 17:16