logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Sportowy / ostry itp Wałek rozrzadu
Autor Wiadomość
PtasiorSki 
Czytacz

Silnik: 1,8 90KM ABS
Wiek: 24
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 88
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2014-01-05, 22:20   Sportowy / ostry itp Wałek rozrzadu

Witajcie naczytałem sie o tym ale malo jest kto wstawil w grupie vw 8 zaworowej . Taki wałek od "swiatka" znanego to telefon przelew i mamy . :0 teraz druga sprawa ktos ma takie cos ? jak to sie ma do ustawienia rozrządu ? trzeba koło na wałek inne prosze o wypowiedz osoby co ma zainstalowane takie ustrojstwo ;P powiem ze w silniku opla 2,0 takie wałki to mega kop mocy dla auta nie wierzyłem ale tez auta nie mialem kiedy oglądnąć od strony mechanicznej jak to zainstalowano ;) )
 
 
 
Paweu 


Silnik: 1.4 AKQ
Pomógł: 79 razy
Wiek: 23
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 3458
Skąd: 76-142

Wysłany: 2014-01-05, 22:37   

PtasiorSki, poczytaj ten temat.

http://forum.vwgolf.pl/vi...205836&start=42

A co do wałka... To szukaj raczej od 2e..
 
 
suchyvw 
Badacz tematu

Silnik: 1.8 ADZ-->1.9 TDI 1z
Pomógł: 3 razy
Wiek: 21
Dołączył: 02 Cze 2012
Posty: 193
Skąd: Łączno/Morąg
Wysłany: 2014-01-05, 22:40   

JA mam w swoim 1.8 ADZ walek z PG( passat g60), czuc wyraznie przyrost mocy szczególnie na wysokich obrotach, dzwiek silnika jest tez delikatnie zmieniony.
_________________
To nie tylko samochód lecz kawałek życia..
http://www.golf3.pl/topic...adz-vt51854.htm
 
 
 
Opik 
Weteran
no to papa


Silnik: 2.0 GTI 2E
Pomógł: 114 razy
Wiek: 24
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 5924
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-01-05, 22:41   

Swiatek robi mega porządne wałki i jest to przede wszystkim zrobione z sensem, a nie drut patent "może podziała". Jest na jego stronie wszystko pięknie opisane, jak możesz sobie cenowo pozwolić na takowy i jesteś pewny sprawności silnika to możesz pakować, powinna być spora różnica w dynamice jak się to sensownie dostroi. Do tego możesz pobawić się i odchudzić koło zamachowe, bo w Golfie jest ono "męskie" i jest z czego zrezać
_________________
Najbardziej żenujące forum świata ;)

www.opik.digart.pl / www.opik.maxmodels.pl / http://www.golf3.pl/topic...7854.htm#404077 moje GTI
 
 
PtasiorSki 
Czytacz

Silnik: 1,8 90KM ABS
Wiek: 24
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 88
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2014-01-05, 22:48   

wiem wiem czytalem ale widzisz piszesz zestroic co masz na mysli dajmy na to silnik 1,8 90KM tam co zrobisz nie wiele . a na org znaki ustawisz wałek od swiatka ?? Druga sprawa właśnie zapomniałem duzo ludzi pisze wałek od 2E ?? wstawiam jest P&P ? taki walek zaraz mogę miec aż taka straszna róznica ;>? miałeś widziałeś ? a od g60 tez jest to samo czy g60 to nie 16v?

[ Dodano: 2014-01-05, 22:53 ]
ps co do koła to zostalo zdjęte na ostro jak skrzynia mi padła :p teraz na gazie jak mam wolne obroty czuje ze lekko faluje silnik ale zaplonem przyspieszylem i jest ok ;P czy dało mocy hmm nie wiem nie widze zbytnio kondycje silnika mam bardzo doba 2 miesiace sam zmienialem silnik dorwalem mega sztuke panerwki itp no malina zdziwiony jestem ze taki silnik dorwalem
 
 
 
Opik 
Weteran
no to papa


Silnik: 2.0 GTI 2E
Pomógł: 114 razy
Wiek: 24
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 5924
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-01-05, 22:53   

Miałem okazje "wymacać" dwa Fiaty z czego jeden do trackdayów po zmianie na taki wałek i była kosmiczna różnica i to na technologicznie niedorozwiniętej OHVce :D
A ustawić mam na myśli że przy regulowanym kole możesz sobie w pewnym zakresie wyregulować kąt w okół własnej osi. Metodą prób i błędów najprędzej :D

Ja u siebie mam serię i nie czuje potrzeby nic zmieniać w tym silniku ;)
_________________
Najbardziej żenujące forum świata ;)

www.opik.digart.pl / www.opik.maxmodels.pl / http://www.golf3.pl/topic...7854.htm#404077 moje GTI
 
 
PtasiorSki 
Czytacz

Silnik: 1,8 90KM ABS
Wiek: 24
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 88
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2014-01-05, 23:10   

no jak nic narazie bym wstawil ten walek od 2E tylko co to ma dac ale walek od swiatka i tak u mnie zawita trudno ze wywale prawie tysiaka ale chce zobaczyc :D tak samo podobno kompresor nie bedzie dzialal bez kucia silnika w 1,8 wstawilem i działalo ;) )) bez kabinacji ;) ok odbiglem od tematu ok kolego przekonales walek bedzie wstawiany hmmm ciekawe do jednopunktu gdzies jakos mozna dostac większą przepustnicę ??
 
 
 
Opik 
Weteran
no to papa


Silnik: 2.0 GTI 2E
Pomógł: 114 razy
Wiek: 24
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 5924
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-01-05, 23:14   

a co w jednopunkcie ma ci dać większa przepustnica? ;) Już tak się bawiąc to lepiej i taniej wyjdzie wsadzić 2.0 tam
_________________
Najbardziej żenujące forum świata ;)

www.opik.digart.pl / www.opik.maxmodels.pl / http://www.golf3.pl/topic...7854.htm#404077 moje GTI
 
 
PtasiorSki 
Czytacz

Silnik: 1,8 90KM ABS
Wiek: 24
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 88
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2014-01-05, 23:35   

jak zmienialem silnik mialem swapa robic ale kabelki instalacja to moja slaba strona ... zaraz szału bym dostał :p pomalowac pospawac mechanika wszystko od podstaw ale juz całe wiązki to odpada zeby to było P&P albo obok auto i przekładam ... ;P
 
 
 
Reklama

Posty: 999
Skad:...





Wyświetl posty z ostatnich:   






Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
deox v1.3 // Theme created by Golf 3 Klub Polska