logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Paweu
2013-02-18, 14:44
problem z czujka oleju!!!
Autor Wiadomość
Qcyk 
Berbeć

Silnik: silnik 1,8 benzyna w automacie
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 5
Skąd: Anglia
Wysłany: 2008-06-04, 19:06   problem z czujka oleju!!!

Witam wszystkich !! ! Mam nadzieje ze ktos mi pomoze, a mianowicie swieci mi sie czujka oleju i zaczyna okropnie piszczec !! !! Co mam z tym fantem zrobic ??musze tez dodac ze olej oraz filtr oleju zostal wymieniony 4 dni tem do teraz bylo wszystko spoko dopiero dzsiaj popoludniu zacal szalec ?? ??????????
 
 
robson3432 
Czytacz

Silnik: 1.8 66KW
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 23
Skąd: Janów
Wysłany: 2008-06-06, 22:07   

Witam ,ja miałem niedawno też taki problem co sie okazalo był padniety czujnik oleju wymieniłem na nowy i wszystko wróciło do normy.
 
 
farser 
Czytacz
MK3+ML-145 midland


Silnik: 1.6 GL AEA
Wiek: 38
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 106
Skąd: mlawa
Wysłany: 2008-06-07, 01:24   

Sprawdz sobie jaka ma silnik kompresje
_________________
Na koniec zmiany, zimnej piany, mlodego ciala i zeby sie stara nie dowiedziala. 73
 
 
 
n00b1two 
Czytacz
GOLF4EVER

Silnik: 1.4
Wiek: 27
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 22
Skąd: google
Wysłany: 2008-06-11, 00:46   

Dokładnie tak czujnik oleju ja z tym jezdzilem 7 meichow :D W sumie ten dzwiek fajny wpadałem w trans 140 i dawaj :P
 
 
sepcio 
Czytacz

Silnik: 1,6 AEA
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 47
Skąd: starachowice
Wysłany: 2008-06-29, 09:34   

skoro Ci swieci i brzeczy po wymianie filtra i oleju to juz znacz przyczyne.
wymien najpierw filtr, niektorym po jego wymianie pomoglo. z tego co pamietam to polecali filtry bosha.
chyba ze jeszcze pompa oleju Ci sie zasyfila
 
 
 
drummer 
Berbeć

Silnik: 1.4
Wiek: 31
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 2
Skąd: Tczew
Wysłany: 2008-06-30, 17:50   

Ja mam podobny problem oba czujniki wymienione a nadal brzęczy ciśnienie sprawdzane i jest wporządku ale po przejechaniu 20 km zaczyna świecić i brzęczyć . Wciskam sprzęgło przygazuje i przestaje:> Może ktoś wie jaka jest przyczyna??? Troche to irytujące:)
 
 
 
SotoM 
POMOCNIK
SAMEGO SIEBIE



Silnik: BRD
Pomógł: 147 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 4049
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-06-30, 18:06   

drummer napisał/a:
Ja mam podobny problem oba czujniki wymienione a nadal brzęczy ciśnienie sprawdzane i jest wporządku ale po przejechaniu 20 km zaczyna świecić i brzęczyć . Wciskam sprzęgło przygazuje i przestaje:> Może ktoś wie jaka jest przyczyna??? Troche to irytujące:)

a dobrze ci dobrano czujnik?? bo sa 2 czujniki. 1 w głowicy podajrze niebieskli a drugi w obudowie filtra. i teraz tak , ich jest kilka rodzaji zależy na na jakie cisnienie jest przystosowany. nieraz sie trafia ze czujnik jest wdlaiwy. bys musiał sprawdzic cisnienie oleju jakie masz.
_________________
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
 
 
 
kokosik_20 
Czytacz
mlody golfiarz ;)


Silnik: 1.6 benzyna
Wiek: 27
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 54
Skąd: Drawsko Pom
Wysłany: 2008-07-02, 08:59   

ja sie dwa lata z tym gownem meczylem chlopaki a przyczyna byla proste chinskie czujniki!! sprobojcie zamienic sie z kims na czujniki i sie przejedzcie,ja na szrocie kupilem oryginalny czujnik i teraz gra
_________________

 
 
farser 
Czytacz
MK3+ML-145 midland


Silnik: 1.6 GL AEA
Wiek: 38
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 106
Skąd: mlawa
Wysłany: 2008-07-02, 09:47   

U mnie jest problem z czujka jak jada 4 osoby i wiecej wtedy napierdala a jak smigam sam lub w 2 osoby to jest spoko takze w moim przypadku raczej czujnik odpada :cry:
_________________
Na koniec zmiany, zimnej piany, mlodego ciala i zeby sie stara nie dowiedziala. 73
 
 
 
Qcyk 
Berbeć

Silnik: silnik 1,8 benzyna w automacie
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 5
Skąd: Anglia
Wysłany: 2008-07-03, 22:03   

heheh co do czujnika to niewiem !! !! wkoncu sie wkurwilem i postawilem go do mechanika!!!! mechanik stwierdzila za pierwszym razem ze jest spoko ale wymienila czyjnik i skasowal 40 funtow!!!!! odebralem na drugi dzien jechalem do pracy i znowu kicha!!!!!!!postawilem go ponownie do mechanika nieuwierzyl !! ! wzialem go na jazde probna zobaczyl na wlasne oczy moj problem...... znowu go zostawilem!!! zadzwonil na drugi dzien i powiedzial ze niewie co to jest nie ma pojecia !! !!!!! a nadmienie ze koles naprawia tylko AUDI i GOLFY!!! stwierdzil ze to problem z elektryka i on na to nic nie poradzi!!! stwierdzil tez ze silnik jest spoko i zeby sie tym nie przjmowac !! !!!!!mechanikem jest ANGOL
 
 
SotoM 
POMOCNIK
SAMEGO SIEBIE



Silnik: BRD
Pomógł: 147 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 4049
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-07-04, 08:56   

nie stresujcie sie po przeczytaniu tego - przerabiałem temat ciśnienia oleju w skodzie fabii 1,4 16V.zmieniałem olej z 10tki na 15tke , filtry oleju,popychacze, zmieniałem czujniki , poprosiłem kolesia elektryka aby mi sprawdził instalacje, czysciłem kanały olejowe w głowicy, zmieniałem pompe olejową jak juz miałem zrzucona miske olejową to nawet załozyłem nowe panewki korbowe,ale nie rzuciłem sie na główne tylko dalej szukałem. chyba z 6 miesiecy dodchodziłem co jest w5 i doszedłęm jeszcze raz zwaliłem miche oleju i odkręciłem stopy główne wału korbowego i co zobaczyłem - zajechane panewki główne,od czego?? sam nie wiem.koniec tematu a dlaczego , ponieważ blok jest aluminiowy a nawet skoda nie przywiduje wymiany panewek.nie ma panewek do regeneracji. facet kupił samochód od dziadka ale dziadek był chyba tak zdolny ze wlał motoDr'a do silnika i sprzedał auto. a ze skadzianka trafiła do mnie na wymiane oleju no i herezja sie zaczeła... sorka za długi post ;-)

[ Dodano: 2008-07-04, 10:00 ]
Qcyk, mozesz jeżdzić na ryzykanta, odłącz sobie czujnik zrób kabelek z końcówkami i zmasuj go. juz ci wtedy w zyciu nie piśnie.
_________________
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
 
 
 
Qcyk 
Berbeć

Silnik: silnik 1,8 benzyna w automacie
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 5
Skąd: Anglia
Wysłany: 2008-07-05, 22:44   

Wiecie co jeszcze zauwazylem ze piszcz\y tylko wtedy kiedy jest bardzo cieplo !! !!!!
NP. slonce naparza jak cholera jade do pracy stawiam go na parkingu no i stoi on okol 9 godz.no i po pracy wsiadam i w polowie drogi zacvzyna piszczec !! !!a np. w chlodny dzien takie zjawisko nie wystepuje!!!!! nic nie piszczy i jest wszystko wporzo!!!!niewiem badz tu madry i pisz wiersze ;d
 
 
SotoM 
POMOCNIK
SAMEGO SIEBIE



Silnik: BRD
Pomógł: 147 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 4049
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-07-05, 22:57   

np o mnie sa 2 czujniki oleju. nie pamietam jak jest w benzynie....a nad kolektorem ssącym przy rozrządzie tez masz czujasa?? albo 2 obok siebie?? albo jak z boku glwicy od str skrzyni jak jest kruciec wodny - nad nim albo pod nim chyba tez jest czujnik oleju. który czujnik on ci wymienił??
_________________
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
 
 
 
Biger
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-17, 20:57   

Qcyk napisał/a:
(...)Mam nadzieje ze ktos mi pomoze, a mianowicie swieci mi sie czujka oleju i zaczyna okropnie piszczec (...)

Proponuje wymienić 2 czujniki cisnienia oleju (biały i brązowy) zlokalizowane:
- biały (na głowicy ) brązowy (wspornik fitra oleju) w wersjach po 1994r.: zlokalizowane
Parametry czujnikow: biały 1,6 (1,8) + 2,0 bar
brązowy: 0,15 + 0,45 (0,65) bar

Właśnie dziś wymienilem - miałem ten sam problem - U mnie pomogło :-)
Nalegam do kupna oryginalnych (zamienniki wymieniłem po 3 miesiącach)
Dodatkowo musialem jeszcze wymienic kruciec wodny + ale to inna historia ...

SotoM napisał/a:
(...) nie pamietam jak jest w benzynie....a nad kolektorem ssącym przy rozrządzie tez masz czujasa?? albo 2 obok siebie?? (...)

W silnikach benzynowych:
- 2 czujniki ciśnienia oleju (biały i brązowy) zlokalizowane jak wcześniej nadmieniłem na głowicy (biały) oraz wsporniku filtra oleju (brązowy). W wersjach po 1994r. - zlokalizowane na wsproniku wymiennika ciepła (chłodnicy oleju) kolory te same

W silnikach diesla:
2 czujniki (lokalizacja podobna jak w benzynie) odpowiednio:
na wsporniku fiitra oleju (szary) na głowicy (brązowy lub niebieski - w w wersjach z bezpośrednim wtryskiem)

pzdr ...
 
 
Piotr Bąk 
Czytacz
Bąku

Silnik: 1.8 benzyna monowtrysk GT
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 57
Skąd: Tomaszów
Wysłany: 2008-07-19, 17:18   

Witam Qcyk. Przyczyn Twojego problemu może być naprawdę sporo. Takie najmniej kosztowne to czujniki.Ale one odpadają bo już wymieniłeś. Jak elektryka to przesrame bo trudno to zlokalizować ale ja bym na to nie stawiał.To jest po mojemu wina motoru bo piszesz że pali się podczas gorącej pogody.Najprędzej to coś z olejem.Poprostu podczas ciepła olej się rozgrzewa i robi sie za rzadki i spierdziela mu ciśnienie spod którejś panewki.Sprawdź ciśnienie oleju na zimnym i na ciepłym silniku.Może już tez pompa słabo zapodawać.Spawdź też napięcie paska rozrządu.Czujnik zawsze zapali Ci się po przekroczeniu 2150 obr szczególnie w Twoim przypadku jak go przyduszasz albo jedziesz pod górę lub na zakrętach. Proponuje zrobić to co napisałem i daj po tym znać
_________________
Jak jest sprawunia to walić na gadu
 
 
 
Reklama

Posty: 999
Skad:...





Wyświetl posty z ostatnich:   






Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
deox v1.3 // Theme created by Golf 3 Klub Polska