Wysłany: 2007-12-03, 21:15 Prosze o porade w sprawie radiodtwarzacza.
Witam serdecznie, jako nowy użytkownik. Niedawno zakupiłem GOLFA 1,4 Match. Planuję zakup radia do 200 zł. I tutaj moje pytanie czy olecacie radio które zaprezentuje:
http://www.allegro.pl/ite...kart_mmc_i.html
Ewentualnie co możecie polecić w tej cenie z wejściem USB.
druga sprawa, nie znam się zbytnio na elektronice wiec pytam. W miejscu na radio pozostały kable z dwoma kostkami wie podejrzewam że to od radia. Głośniki mam fabryczne. Czy mam się czego obawiać czy wszystko powinno idealnie pasować ?
Z góry dziekuje za porady.
_________________ "Nie ma nic trudnego w jechaniu szybko na prostej. Sztuką jest rozwijać duże prędkości na zakrętach." - Robert Kubica
Tak sie własnie zastanawiam, Mediony wiele osób odradza czyli coś w tym musi być. Widze ze bez dokładki finansowej się nie obejdzie.
Kataniarz - kurcza, szkoda wielka że ten Twój JVC wejścia USB nie posiada na ktorym dośc mi zależy...
_________________ "Nie ma nic trudnego w jechaniu szybko na prostej. Sztuką jest rozwijać duże prędkości na zakrętach." - Robert Kubica
ja się nigdy nie zawiodłem, montuje radia i wiem co mówię,
zajmuje sie tez konserwacją i smiało stwierdzam ze w SONY laser podkrecalem najczesciej
a MEDIONY , FIRSTY i inne(NO NAME) grają FATALNIE szczerze niepolecam
osobiście wolał bym kupić PIONEERA na CD plus jedną płytę CD-RW i jak mi sie znudzą kawałki zmazać płyte i nagrac nowe piosenki, niech Was nie zwiodą karty wejścia itp.
jeśli 200zł to górna granica to polecam ci jakiegoś używanego pioniera lub blaupunkta a z takimi radiami jak to na allegro daj sobie spokuj.
"Firma Medion jest znaną firmą niemiecką, sprzedającą markowe produkty pod własną nazwą" szkoda że nie dopisali że medion zaopatruje sieć marketów lidl w niemczech jesli interesuje cię radio tej klasy to skocz do biedronki pól polski tam kupuje
Silnik: 16 Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 240 Skąd: warszawa
Wysłany: 2008-01-30, 12:10