kupilem tube basową firmy PYLE (nieznam) jezeli znacie wypowiedzcie sie...teraz kolej na wzmacniacz no i kabelki ale to wiem jakie....jaki wzmacniacz bedzie najlepszy? i w dobrej cenie zalezy mi na mocnym basie:) pozdrawiam
hehe nie znasz PYLE ...robil swego czasu najlepsze glosniki na swiecie:)..teraz kroluje JBL ...a wzmacniacz tez kup jakis firmowy i bedziesz zadowolony:)
_________________ ***************************** VW GOLF MK3 by STINGER
to jest ona nic o niej niewiem kupilem ją w ciemno nawet niewiem jaka średnice ma glosnik:) bo sprzedawca nie odpisal...powiedzcie cos wiecej o tej firmie i czy warto bylo? no i ten wzmacniacz dalej szukam czegos w miare taniego i nic niema...
[ Dodano: 2008-01-15, 22:24 ]
a tak pozatym to zielony jestem w tym temacie (elektryka itp) chyba go oddam jakkiemus specjaliscie bo moge cos spalic hehe z kad wziasc prąd pod ten wzmacniacz?
prad wez prosto z akumulatora mase polecal bym roniez z aku ale nie koniecznie mozesz podpiac sie pod jakis element karoseri np. srube od pasow bezpieczensta lub podnie z tylu siedzenie i tam podlaczyc do blachy oczywiscie przedtem radze zdrapac lakier
_________________ my name is kokaine i'll mess up your brain if you know what i know
na moje oko to gdzies 100w RMS bedzie to cudo miało. kup dobry FIRMOWY (używany)wzmacniacz i bedziesz zadowolony, choć nieweim czy bym nie zaryzykował (o ile masz dobre czyt. FIRMOWE Radio powiedzmy 4X45W lub wiecej) podłączyć bezpośrednio z radia. Małe tubki tak czasem podłaczam
radio mam z blaupunkta i podłączylem pod nie ta tube i zajeb**** gra ale wole nie ryzykowac hehe wzmacniacz juz licytuje z magnata 800W...teraz jest problem jakie kable kupic? doradzcie mi cos prosze o linki pozdro
Silnik: 2.0 8v 115 PS Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 42 Skąd: Sejny k. Suwalk
Wysłany: 2008-02-04, 11:05
czesc adek18. mam taki sam glosnik ale w obudowie bez bass refleksu. kupilem wzmacniacz MAC AUDIO Fearless 2000 http://www.allegro.pl/ite...owosc_k_ce.html