Wysłany: 2010-02-28, 10:38 Jak akutualizować mapy w nawigacji?
Z racji że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o nawigacje prosze o porade, w 2008 roku kupiłem nawigacje Garmin nuvi 760 i od tamtej pory nie przeprowadziłem żadnej aktualizacji map bo sie na tym kompletnie nie znam, na ogół nawigacja lezy nie używana ale jak czasem jest potrzebna i wpisuje adres to czasem nie znajduje bo jak sie pozniej przeważnie okazuje adres ten to akurat jakieś nowe osiedla jak moge wgrać nowe mapy czy przeprowadzić jakąs aktualizacje, żeby mieć spokój chociaż na rok czasu???
W skrócie, jeśli nie chcesz bulić za oryginalne upgrade przez internet to trzeba najpierw urządzenie programowo odblokować żeby przyjęło nowe oprogramowanie. Nic trudnego, na w/wym forum znajdziesz to tego gotowce z dokładnymi instrukcjami.
Oczywiście polecam kupno oryginalnego softu. Upgrade np mapamap do pełnej wersji (jeśli taka była oryginalna w urządzeniu ) kosztuje chyba stówkę.
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2010-03-07, 19:14, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1.6 ABU + LPG Pomógł: 20 razy Wiek: 21 Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 700 Skąd: TKI | Kielce
Wysłany: 2010-03-07, 07:02
a jak sie nazywa twoja mapa Na ogół jak kupisz nawigacje z mapą to możesz pobrać darmowe aktualizacje Jeśli masz mape GP Mapa to odwiedź stronę http://www.gpmapa.pl/ zarejestruj sie i kliknij aktualizacje map po zarejestrowaniu GPSa powinieneś móc je za darmo pobrać przynajmniej ja tak miałem jak aktualizowałem MapaMap a aktualizacja jest banalna ściągasz aktualizacje instalujesz na komputerze i poprosi cie o podpięcie gpsu to podłączasz kablem i sie wszystkie mapy usówają i na nowo wgrywają i masz nowszą mape
Silnik: 1,6 75KM Pomógł: 1 raz Wiek: 23 Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 230 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-03-07, 20:44