Synchronizatorek flanszy do wymiany

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Synchronizatorek flanszy do wymiany

Postprzez gaceq » 24 wrz 2009, o 14:50

Witam
właśnie odebrałem auto z warsztatu i niestety nie usuneli mi wycieku oleju. Miala byc to wina uszczelniacza jednak dowiedzialem sie ze "synchronizatorek sie uszkodzil i jest do wymiany. Ponoc lepiej wychodzi wstawic nowa skrzynie :/ Nie na reke mi to wiec wole popytac nad kosztem samej naprawy. Jestem laikiem w tym temacie dlatego jak zwykle pytam was :) Naprawial z was to moze ktos ? Jaki moze byc koszt takiej naprawy. Wiem ze jest z tym duzo zabawy : wyjecie skrzyni roakrecenie itp. Tanio pewnie nie wyjdzie ?
Avatar użytkownika
gaceq
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 18:41
Lokalizacja: Starachowice

Synchronizatorek flanszy do wymiany

 

Postprzez prezesik » 24 wrz 2009, o 17:16

ciekawe tylko o jakim "synchronizatorku" mechanik mówił....

Ja wymieniałem uszczelniacze półosi i tam na flanszy wewnątrz skrzyni była tylko sprężyna, która "odpycha" flanszę "od skrzyni" i amortyzuje poprzeczny ruch półosi.

Roboty max 3 godziny na kanale z wymianą uszczelniaczy, a co to za "synchronizatorek" ??? - nie wiem...

Kosztów naprawy nie znam, ale gdzieś na forum pisali, że ok. 300 zł za wymianę samych uszczelniaczy na półosiach.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez gaceq » 24 wrz 2009, o 22:00

Czesc podobno dostepna tylko w serwisie u mechanikow ciezko z tym :/ tyle wiem. Szukam akurat warsztatu u siebie w miescie ktory sie zajmuje skrzyniami. Najgorsze ze moja golfina musi stac pod blokiem :/ ehh
Avatar użytkownika
gaceq
Badacz tematu
 
Posty: 199
Dołączył(a): 5 lip 2009, o 18:41
Lokalizacja: Starachowice

Postprzez SotoM » 25 wrz 2009, o 15:11