Montaż wspomagania Golf3 1,3

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Montaż wspomagania Golf3 1,3

Postprzez PIIEETTRRAASS » 2 cze 2014, o 20:15

Witam!
Jestem szczęśliwym posiadaczem golfa 3 . Niestety bez wspomagania co mi bardzo utrudnia życie zwłaszcza że dużo jeżdżę po mieście , czy mógł by mi ktoś dać wskazówki co dokładnie muszę kupić aby takowe wspomaganie zamontować, czy drążki wraz z końcówkami mogą zostać od starej maglownicy? Z tym że silnik w tym golfie mam od Vw Polo 1,3 ADX także nie wiem czy będą tam otwory na łapę do pompy wspomagania dlatego pytam :) ( Golfa już kupiłem z silnikiem 1,3 od polo )


Z góry dzięki za pomoc! ;-)
PIIEETTRRAASS
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 13:18
Lokalizacja: Wielkopolska

Montaż wspomagania Golf3 1,3

 

Postprzez Paweu » 2 cze 2014, o 20:49

PIIEETTRRAASS napisał(a):Niestety bez wspomagania co mi bardzo utrudnia życie zwłaszcza że dużo jeżdżę po mieście


Piąty rok tłukę się 1.4 bez wspomagania.. i żyję ;p

Co do tematu:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=315560

I od nas :

http://www.golf3.pl/topics44/wspomagani ... spomaganie

PIIEETTRRAASS napisał(a):Z tym że silnik w tym golfie mam od Vw Polo 1,3 ADX także nie wiem czy będą tam otwory na łapę do pompy wspomagania dlatego pytam ( Golfa już kupiłem z silnikiem 1,3 od polo )


Słupek wydaje mi się że jest podobny.

PIIEETTRRAASS napisał(a):czy drążki wraz z końcówkami mogą zostać od starej maglownicy?

Te elementy się różnią więc muszą być od wersji ze wspomaganiem.

Najlepiej upolować całego golfa na swapa tych elementów. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez PIIEETTRRAASS » 2 cze 2014, o 21:38

No to chyba nie ma sensu pakować tyle kasy w to wspomaganie :/ Kolego jeśli mogę spytać jakie masz rozmiar opon i felg ? Może zmiana kół zwiększyła by komfort jazdy ?
PIIEETTRRAASS
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 13:18
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez Paweu » 3 cze 2014, o 15:42

PIIEETTRRAASS napisał(a):No to chyba nie ma sensu pakować tyle kasy w to wspomaganie


Czy ja wiem... Masz czas, chęci i dostęp do części to możesz próbować.

PIIEETTRRAASS napisał(a):Kolego jeśli mogę spytać jakie masz rozmiar opon i felg ?


Felgi to ori stal vw 14" . Opony obecnie są o wymiarach 185/60. Lżej kręci się kierownicą na nieco węższych oponach , ich rozmiar to 175/60 .

PIIEETTRRAASS napisał(a):Może zmiana kół zwiększyła by komfort jazdy ?


Jeśli auto masz od niedawna to uwierz że da się do tego przyzwyczaić. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez PIIEETTRRAASS » 3 lip 2014, o 23:24

Wczoraj nabylem caly zestaw , maglownica z przewodami i krzyzakiem , lapa z napinaczem pompa i zbiorniczek . Od golfa z silnikiem 1,4 mam nadzieje ze otwory w bloku beda takie same u mnie jak w bloku 1.4 abd ... nie dlugo zabiore sie za montaz , postaram sie robic zdjecia w trakcie. Ale zanim to nastapi mam jeszcze kilka pytan , mianowicie. Jaki pasek musze kupic tzn jaka dlugosc do tego wspomagania , kola pasowego raczej zmieniac nie musze bo pompa tez jest na pasek pk a nie klinowy . Jaki olej/plyn najlepiej zastowac i czy litr starczy ? I jeszcze kwesia drazkow i koncowek , w sklepie powiedziano mi ze koncowki niczym sie nie roznia lecz nie wiem czy to prawda a same drazki podobno sa krotsze , ma ktos moze pojecie jakie mam kupic te koncowki i drazki (moze macie wymiary tych drazkow i koncowek ) . Z gory dzieki za pomoc


Dzis tyle co sprawdzilem to otwory na lape sa inne i paxowac beda tylko 2 sruby gorne , wiec nie wiem czy to montowac gdyz te 2 sruby moga nie wytrzymac , a po za tym alternator cbyba nie bd pasowal ...
PIIEETTRRAASS
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26 lut 2014, o 13:18
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez KAMNILEK » 15 sie 2014, o 21:23

ja kolego zakładałem wspomke do cordoby 1.4 i powiem ci ze temat identyczny oprócz łapy która musisz przerobić. przewiercił bym otwór w odpowiednim miejscu na twoim miejscu. alternator przerobiłem stary. nie pamietam dokładnie jak ale na pewno uciąłem jedno ucho z niego i wyrzuciłem sprezyne ( naciąg paska pk jest tam na spreżyne montowaną pod altkiem) a pasek idziesz i bierzesz 2 ze sklepu. te co do silnika 1.4 ze wspomką. coś dopasujesz....
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez adziok09 » 26 sie 2014, o 01:27

Co do szerokości opon to mogę się wypowiedzieć.

Miałem oryginalne 13 calowe stalowe felgi 175\70 teraz mam 195\50 15 cali aluminiowe
Różnica w kręceniu na postoju żadna

A wygląda 151 razy lepiej

Nie róbmy z auta rowera :-P
Avatar użytkownika
adziok09
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 18:28
Lokalizacja: Wlb


- - - P.H.U ROBEX



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości