logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3

Poprzedni temat «» Następny temat
krzywa kierownica do jazdy na wprost
Autor Wiadomość
omegus 

Silnik: 2.0 2E GTI benz/gaz
Wysłany: 2010-08-10, 13:18   krzywa kierownica do jazdy na wprost

Witam!

Pomijając fakt że ściąga mi samochód na lewo i nie mam zielonego pojęcia dlaczego to mam gorszy problem - kierownica w położeniu prostym skręca w prawo, tak jakby luz na niej był przesunięty w lewo.
Zupełnie nie znam się na temacie - wyczuwam na kierownicy ten zakres w którym koła się nie skręcają i leży on od kilku stopni na lewo i kończy na centralnym położeniu kierownicy.

Ktoś wie co należy wyregulować, co bym mógł z jakimś typem zacząć objeżdżać mechaników?

Konello 
Hula Ula

Silnik: 1.8 ABS 90KM
Wysłany: 2010-08-10, 13:38   

Końcówki drążka kierowniczego do wymiany + ustawienie zbieżności kolego :) ;-)

omegus 

Wysłany: 2010-08-11, 08:07   

Dzięki :)
Widzę, że nie wygląda to strasznie cenowo, np Febi. Zastanawia mnie tylko różnicy w cenie np między Febi a Lemforderem. Ufać że jeśli piszą że do wszystkich modeli to będzie pasować do GTI czy do GTI jakieś inne? Pytam bo już parę razy się naciąłem że coś mi nie pasowało.

A ta geometria to z racji ściągania czy z racji tego że po wymianie trzeba zrobić? Jakieś dwa miesiące temu miałem geometrię po wymianie opon na letnie i żadnej różnicy nie było, wciąż ściąga tak samo.

killah 

Silnik: AAM -> AGG
Wysłany: 2010-08-11, 16:07   

omegus napisał/a:
Dzięki :)
Widzę, że nie wygląda to strasznie cenowo, np Febi. Zastanawia mnie tylko różnicy w cenie np między Febi a Lemforderem. Ufać że jeśli piszą że do wszystkich modeli to będzie pasować do GTI czy do GTI jakieś inne? Pytam bo już parę razy się naciąłem że coś mi nie pasowało.

A ta geometria to z racji ściągania czy z racji tego że po wymianie trzeba zrobić? Jakieś dwa miesiące temu miałem geometrię po wymianie opon na letnie i żadnej różnicy nie było, wciąż ściąga tak samo.