Silnik: 1.8 cl 75HP
Wysłany: 2009-01-06, 20:31 Brak ogrzewania po wymianie chłodnicy
pomozcie mi mam nastepujacy problem z moim golfem nie mam ogrzewania tzn dmuchawa chodzi ale jest tylko zimne powietrze wymienilem nagrzewnice linki sa sprawne wszystko jest oki ja juz nie wiem co to moze byc zrobilo mi sie tak po wymianie chlodnicy po malej kolizji prosze o pomoc bo zamarzam
czeresnia, możliwe że termostat masz ciągle otwarty i załączony jest ciągle duży obieg, załącz silnik i daj mu z 5 min popracować i jak po tych 5 min bedziesz miał dolny wąż od chłodnicy ciepły to znaczy że termostat masz walnięty, a jeśli nie to to coś namieszałeś w nagrzewnicy lub źle pozakładałeś linki...
Wysłany: 2009-01-06, 20:39
wiem ze linki sa dobrze pozakladane i nagrzewnica tez dobrze ja jestem elektromechanikiem ale juz nie mam pojecia co to moze byc sprawdze ten termostat dzieki
wiem ze linki sa dobrze pozakladane i nagrzewnica tez dobrze ja jestem elektromechanikiem ale juz nie mam pojecia co to moze byc sprawdze ten termostat dzieki
ja nie podważam Twoich kompetencji tylko dedukuję, więc sprawdź to co napisałem i odezwij się jak sprawdzisz
czeresnia, jeśli są gorące a linki przy których się upierasz sa dobrze założone i nadal nic to jedyne co to masz uszkodzoną gąbkę w komorze gdzie miesza sie powietrze bo innej opcji nie ma
ale ja bym jeszcze sprawdził poprawność podłączenia bo coś mi tu nie pasi
Wysłany: 2009-01-08, 21:23
linki powinny byc dobrze podlaczone chociaz nie wiem dokladnie ale jak przekrecam na gorace to slysze ze sie przesuwa tam . no nic sprawdze jeszcze raz te linki i zobacze ta gabke .
czeresnia, poczytaj ten post bardzo dokładnie i skrupulatnie on wyjaśni wszystko (tam mam też link koniecznie go zobacz i przeczytaj) jeśli to nie pomoże to ja sie poddaje bo już nic innego sie nie mogło stać