Golf III GTI 94 rok

Wszystkie informacje o instalacji elektrycznej

Moderator: Moderator

Golf III GTI 94 rok

Postprzez sudo0007 » 22 sie 2013, o 19:50

Witam walcze z moim golfem 2.0 gti 8zaworowy. 115km, kod silnika 2E
Wiec tak wymienione zostaly nastepujace rzeczy
*kopułka
*palec
*przewody zapłonowe
*sonda lambda [wyskoczyla na komputerze]
*przepływomierz

Auto podczas jazdy szarpie po wcisnieciu sprzegła lubi zgasnac kopci na czarno
po wymianie tych rzeczy pochodził normalnie przez kilka minut i zgasł, miedzy 1000 a 2000obrotów potrafi nim szarpnac jak by nie palił na wszystkie gary.
dzisiaj jeszcze probowałem go odpalic to w ogole nie chce zagadac.

Spalanie na kompie pokazuje potezne bo do 20litrów.
Stoje już z nim tydzien i walczymy z kolega co to moze jeszcze byc myslimy nad pompom paliwa poniewaz raz ja słychac jak pracuje, ponziej po przekrecaniu i próbie odpalenia juz nie.

moze ktos mial podobna sytuacje bo mi juz rece opadaja:(:(
Obrazek
Avatar użytkownika
sudo0007
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 kwi 2012, o 20:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Golf III GTI 94 rok

 

Postprzez kebs » 22 sie 2013, o 20:30

Przeczyść jeszcze przepustnice dokładnie. Przy okazji posprawdzaj wężyki wszystkie czy nie łapią lewego powietrza.

Zamontowaną wyczyszczona przepustnice, adaptuje sie odpalając silnik i pozostawieniu go, tak aby sie wentylator uruchomił. Raz czy tam dwa.

Pompki za każdym razem słychac nie będzie, jeśli raz za razem przekręcasz kluczyk.


Może wtryski podmień na chwile?
Avatar użytkownika
kebs
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 19:07
Lokalizacja: Andrychów

Postprzez pablomed » 23 sie 2013, o 08:23

nie adoptuje się przepustnicy w tym silniku i nie jest on wrażliwy na jej zabrudzenia, chyba że jakaś bardzo gruba warstwa osadu w co nie wierzę. Ale trzeba jeszcze sprawdzić miernikiem TPS, opis jest na forum. Wyjaśnić czy niema jakichkolwiek nieszczelności w dolocie, sprawdzić czy nie strzelił regulator ciśnienia paliwa (wówczas benzyna jest w wężyku podciśnienia idącym od regulatora).
A co do tej pompy to to trzeba wyjasnić, czy sama się psuje, czy jej przekaźnik, czy jego sterowanie z ECU. Przepływomierz jest najwazniejszym czujnikiem w tyum silniku , zapewne kupiłeś używkę trzeba ją sprawdzić mechanicznie i elektrycznie opis jest na forum.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez sudo0007 » 23 sie 2013, o 23:00

jak sprawdzic ten regulator cisnienia paliwa?? i gdzie on jest bo nie mam pojecia.

auto od dzisiaj spala juz normalnie i nie pali 20litów nie gasnie odpala normalnie jednak oborty na luzie skacza od okolo 900 do 1100 przy dawaniu gazu jest co jakis czas jak by przerwa w zaplonie ze go szarpnie.
mozna jakos sprawdzic silniczek krokowy?
Obrazek
Avatar użytkownika
sudo0007
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 kwi 2012, o 20:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pablomed » 26 sie 2013, o 12:21

sudo0007, regulator to metalowy hrzbek wciśnięty w koniec listwy wtryskowej po stronie pasażera, ma podpięty węzyk z podciśnieniem, zdejm go i jesli jest w nim paliwo to regulator zepsuty.
Silnika krokowego nie masz, to jest regulator w olnych obrotów - elektromagnes, szaroaniu nie jest winien, uszkodzony może powodować gaśnięcie przygasanie, nie szarpania i nie falowanie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez kebs » 27 sie 2013, o 11:40

pablomed napisał(a):nie adoptuje się przepustnicy w tym silniku i nie jest on wrażliwy na jej zabrudzenia, chyba że jakaś bardzo gruba warstwa osadu w co nie wierzę.



Co prawda ja miałem ten silnik z gazem i mi czyszczenie pomagało co jakiś czas.
I była na niej warstwa taka śliska, jak i na całym dolocie. Syf po gazie.

Ale i tak samo był nagar taki czarny w miejscu skrajnym, gdzie klapka wpowinna być zamknięta.


TU masz moja listwe, regulator to to od lewej.

Przy okazji możesz sobie te przewody podciśnienia wszystkie wymienić, u mnie były gumowe i sprawiały wrażenie 'sparciałych'
Użyłem takich do pneumatyki, jakie stosuje sie w maszynach różnego typu. W III tez sa w karoserii wpakowane. Kolor niebieski zazwyczaj.
Avatar użytkownika
kebs
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 lip 2012, o 19:07
Lokalizacja: Andrychów


- - -



Powrót do Elektryka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości