logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Muli na zimnym
Autor Wiadomość
tomasz291 
Czytacz


Silnik: 1.9 AGP
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 109
Skąd: czechowice-dziedzice
Wysłany: 2013-08-22, 18:18   Muli na zimnym

Witam opiszę moje problemy od niedawna rano już jest troche zimno auto pali na rys dodaje gazu do 2000 rpm wskakuje na gaz normalnie a gdy jadę już na 5tce silnik raz ciągnie raz muli i tak i tak....Po pracy siadam na polu temp.30st. upał silnik pracuje normalnie na lpg :!: Dodam że instalacja ma 7 lat Elpigaz vega filterek nie dawno wymieniany,wczoraj spuściłem syf z parownika wyleciało około pół kieliszka jakie macie rady?
 
 
 
pablomed 
POMOCNIK


Silnik: Vento 2E
Pomógł: 401 razy
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 5853
Skąd: małopolskie
Wysłany: 2013-08-23, 12:58   

albo potrzebna poprawka regulacji, albo regeneracja redukora, w sumie to po 7 latach napewno jest potrzebna membrany reduktora tyle nie wyytrzymują nawet jeśli przebiegi nie były duże.
 
 
ci-nek 
Gaduła


Silnik: był 1.8 75KM AAM
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 738
Skąd: Białystok/Warszawa
Wysłany: 2013-09-02, 22:10   

istnieje tez inne rozwiazanie. przede wszystkim sprawdź czy masz podłaczone oraz czy prawidłowo przewody od sterowania ciepłe/zimne powietrze we wlocie powietrza na wtrysku. mozna to zrobić na dwa sposoby. 1 w instukcji sprawdzić jak musza być podłączone. 2. w chłodniejszy dzień zdejmujesz pokrywe filtra powietrza, zobaczysz tam klapkę. ta klapka steruje własnei ciepłe/zimne powietrze. przy temperaturze (jezeli dobrze pamietam) ponizej 35'C powietrza zasysanego, klapka ustawi sie tak by do rury wpadało powietrze spod silnika, powyzej tej wartosci klapka powinna zmienic swoje połozenie i zasysac powietrze z prze lewego nadkola. Powinieneś dojść po przewodach skad jest sterowana ta klapka, wtedy możesz sprawdzic czy przewody są w ogóle podłączone. Sterowanei klapką jest mechaniczne (nei elektryczne)

istnieje tez inna ewentualnośc. wariuje Ci zawór (jezeli masz) odpowietrzania z oparów zbiornika paliwa. mam ten sam silnik, jest to mały elektrozawór najparwododobniej niebieski lub czarny z bodajze 2pinową wtyczka, równeiz w okolicy koło filtra powietrza. jezeli ten elektrozawór sie zepsuje (jak mi) to bedzie Ci podawał lewe powietrze do wtrysku w za-duzej ilosci, no i Ci bedzi emulił silnik. jak poszukasz u mnie w "profilu" mojego golfa, to powinienes znaleźć opis tej usterki i jak wyglada ten element
_________________

był GOLF III Joker (75KM)
 
 
Reklama

Posty: 999
Skad:...





Wyświetl posty z ostatnich:   






Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
deox v1.3 // Theme created by Golf 3 Klub Polska