Wysłany: 2009-10-27, 19:02 duzo pali! prosze o pomoc
witam serdecznie
od 2 tygodni jestem szczesliwym posiadaczem golfa 3 (1.8 GT Special '94r). niestety mam taki problem ze bardzo duzo pali mi gazu, poniewaz komputer pokazuje mi ok. 15,8l/100km
Jestem swiezym kierowca i szczerze mowiac nie znam sie na samochodach. Bardzo prosze o pomoc i doradzenie
MFA nie pokazuje Ci spalania w chwili jazdy, pokazuje CI srednie spalanie na jkims dystansie i tym sie w ogole nie sugeruj, zalej do pelna wyjezdzij i zobacz ile wykulales na baku.
no wlasnie zdziwil mnie fakt ze dzis jak jechalem do szkoly skonczyl sie gaz, a przejechalem na baku ok. 160km, w papierach mam napisane ze butla ma 34l i bylem strasznie zszokowany, chcialem sam sprawdzic ile butla ma ale tam nic nie pisze;/ a ile jakie jest srednie spalanie takiego silnika?
K@mil, pewnym wynikiem jest wyjezdzenie calego baku. i wtedy ilosc litrow dzielona przez ilosc km x 100 masz dokladny wynik
chyba dieslem albo sama benzynka ... nie porównuj gazu do tych obliczen...
jak ma sie gaz to odpala sie przeciez na benzynie to jak przejezdzisz caly bak to tez spali ci troszke benzynki i juz wynik nie bedzie tak dokladny... do tego przy calym baku trzeba jezdzic w trasie zeby go wyjezdzic caly czas... a jesli zdarzy sie jezdzic tylko w miescie to trasa mieszana tez nie da tak pewnego wyniku. Bo trzeba pamietac w miescie spali 15 a w trasie spali 10.. duze rozbieznosci wynikaja przy jezdzie na gazie.
ja jak jezdze tylko po miescie prawie zawsze mam spalanie pomiedzy 14-16 litrami gazu na mfa a rzeczywiscie do 10 no w mrozy do 11-12 ale nie wiecej, wiec nie przejmuj sie MFA
no wlasnie zdziwil mnie fakt ze dzis jak jechalem do szkoly skonczyl sie gaz, a przejechalem na baku ok. 160km, w papierach mam napisane ze butla ma 34l i bylem strasznie zszokowany, chcialem sam sprawdzic ile butla ma ale tam nic nie pisze;/
butla 34 - 20% to masz butle na 28litrów gazu... No chyba ze masz butle 42L wtedy masz 34litry gazu... Masz w kole ?
Cytat: