logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam wszystkich - Zielony
Autor Wiadomość
Slither 

Silnik: x
Wysłany: 2011-07-17, 15:07   Witam wszystkich - Zielony

Witam wszystkich

Jakiś czas temu skończyłem 18 lat i przymierzam się do prawka, jako że wróciłem ze szwecji i zarobiłem troszke pieniążków postanowiłem poszukać coś na zaś dla siebie. Postanowiłem poważnie zastanowić się nad golfem 3, więc przechodząc do sedna.

Jestem dość zielony w sprawach zakupów samochodowych, z tego co doczytałem się już na forum ten model ulega szybkiemu rdzewieniu i trzeba zrwacać uwage na blache.

Planowałem kupić coś do 3,5tyś także zdaje sobie sprawę że piękne to nie będzie.

Co byście mi polecali i na co zwracać największą uwagę?

Z góry dzięki za wszelką pomoc ; )

Peace

k-m-r1 

Silnik: 1.4 LPG
Wysłany: 2011-07-17, 23:00   

określ co to ma byc za auto do czego bedziesz urywał czy do szkoły dlaspanu czy ma smigac jakisilnik bezynka dizel? co preferujesz

Ja moge polecic AFN 110 km małe spalanie dizzelek cicho pyka but jest i jest sie czym cieszyc 4-5 ON klima ważna żecz i wspomaganie w tym aucie to ztandard
elektryka obejdziesz sie szyberdach lubie sie zaykac icieknie lub pekają prowadnice
blacha gnije klapa progi ndkola jak są nakładki plastikowe
dzis nie spotkasz auta gdzie cos nie było robione jak nie licznik to gdzies bity... albo silnik do wymiany
eksloatacja jest smiesznie niska ja za całe zawieszenie płaciłem 350 zł ale sam wymieniałem

obecnie smigam 1,4 na lpg nalatane 200 tys zcego 50 moje a w 2 lata na lpg
opłat mam mało bo 400 zł wkład w auto jak każde zrobisz co trzeba to smigasz
wymieniłem zawieszenie hamulce porobione układ kierowniczy jest gites bez wspomagania ale zdało by sie
mam to auto bo tanio przejade 100 km 7-8 litrów zalerzy jaki dzien

narzie to ja mysle zrub prawko posmigaj rok czyimś autem bo nauczysz sie i opłaty OC ne zapłącisz 1600 zł nauczysz sie jezdzic i w tedy poczujesz wene