witam wszystkich wiem, że na forum jest ktoś kto kiedyś mi pomógł w sprawach związanych z Urzędem Pracy, więc teraz też liczę na pomoc
otóż pracuję sobie od jakiegoś czasu, pierwsza umowa była na okres 3 miesięcy tzw. okres próbny, potem dostałem umowę na rok czasu która się skończyła z ubiegłym rokiem. Teraz otrzymałem kolejną umowę na okres do 2020r.
pierwszej umowy nie zanosiłem do up ponieważ to moja pierwsza praca i szczerze mówiąc myślałem że takimi sprawami zajmuje się pracodawca a nie pracownik, w związku z czym jednocześnie nie zgłosiłem podjęcia pracy. Drugiej umowy również nie zgłaszałem do up, a teraz dostałem na okres 8 lat i nie wiem co robić? Zgłaszać obecną umowę do UP? Jak dotąd nie wiedzą że pracuję już od ponad roku czyli jakbym zgłosił teraz to wszystko byłoby dobrze? pomocy
Z tego co się orientuję to po podpisaniu pierwszej umowy miałeś 7 dni na zgłoszenie tego w PUP-ie i wyrejestrowanie się z niego. Teraz to już jest chyba po ptakach , ale zawsze można iść się dowiedzieć
gluszek, No dokladnie tak jak kolega GOLF III 1.8GT, pisze ustawowo 7 dni po podpisaniu umowy musisz isc zglosic.Chyba ze nie byles zarejestrowany to olac ich
A jak byles musiales chodzic na tz "spotkania"
tak jak GrZeChU91, pisze w ciągu 7 dni musisz się w stawić w urzędzie pracy i powiedzieć im że podjąłeś pracę... no chyba że jeszcze ani razu nie byłeś w UP, chociaż ja jak zacząłem pracować to nic nie gadałem bo "pracodawca" sam to szedł powiedzieć z kwitkami innych pracowników...
Witam
Panowie w/g K.P
Jeżeli nie zgłaszałeś się do Urzędu Pracy po szkole lub po stracie pracy jako bezrobotny i nie pobierałeś zasiłku to
nie musisz tam iść i też w przypadku jak zgłosiłeś się tam tylko po pracę .
Nawet jak UP znalazł Tobie pracodawcę to On zgłasza to w UP często tak jest bo dostają dotacje
na wakat.
UP odwiedzasz jeżeli pobierasz zasiłek i zostajesz zarejestrowany to w ciągu 7 dni roboczych
musisz się rozliczyć.Oraz jeżeli czekasz na zasiłek.
Pozdrawiam