Gleba, czy nie gleba?

Wszystkie informacje o elementach zawieszenia.

Moderator: Moderator

Gleba, czy nie gleba?

Postprzez Myksu » 26 cze 2014, o 11:30

Witam od miesiąca dręczy mnie ten temat, nie wiem czy w swoim golfie robić glebę, czy nie.

Podjazd pod blok mam dość wysoki a na ori nawet haczę, ostatnio wzmocnienie zawieszenia urwałem...

Chce kupić ten gwint:

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 56962.html

i zastanawiam się nad air, jak to wygląda u was w zimę, nic się nie psuje?

http://www.airride-system.pl/zestaw-bes ... p-448.html

Chodzi o to żeby na postoju miska leżała.
Myksu
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 11:24
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Gleba, czy nie gleba?

 

Postprzez Radi » 27 cze 2014, o 09:48

Myksu napisał(a):nie wiem czy w swoim golfie robić glebę, czy nie.

No to już chyba ty sam musisz wiedzieć czego chcesz co tobie się podoba to ty będziesz jeździł tym autem
Myksu napisał(a):ostatnio wzmocnienie zawieszenia urwałem...

nie wzmocnienie a raczej łapacz wydechu normalka na glebie

Co do gwintu a air hm... sam pewnie widzisz jaka jest rozbieżność ceny to i to ma swoje plusy i minusy. Ja akurat kładę air bo chce mieć porządny spas a do jazdy to raczej lepszy gwint.
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez BialyUst » 27 cze 2014, o 12:04

moze ja sie wypowiem miałem i Gwint i Air wiec tak

Gwint to jednak amor i sprężyna wiec jest beton mowie tu akurat o dobrym gwincie jak H&R badz Koni czy KW to w zakrętach latasz ile tylko sie odważysz jest trardo ze pląby wypadaja i ogulnie auto jest sztywne i sie lepiej prowadzi według mnie

Air to juz całkiem co innego tam ustawiasz sobie jedna wysokosc na ktorej robisz sobie zbieżność i tak najlepiej jezdzic w trasy czy po miescie . przynajmiej ja tak mialem.co do twardosci to zalezy na jakich amorach to zrobisz ja mialem na KW i na H&R wiec jak napompowalem troche wiecej w poduchy to bylo sztywno i auto fajnie sie prowadzilo ale jak bylo mniej w poduchach to zachowywalo sie jak seria czyli miekki był tam tez trzeba pilnowac cisnienie wiadomo wiecej niz podaje producent strach napompowac zeby nic sie nie stało . co do jazdy przy wiekszej predkosci to juz zalezy kto jak ma poukladane w glowie ja sie troche bałem wchodzic z airem w wieksze zakrety (tym bardziej ze lubie szybka jazde) auto mi sie nie przechylało bo mialem na 4 zaworach na 2 podobno sie przechyla ogulnie tez jezdzilo sie sympatycznie :)

tak jak pisał kolega RADI zalezy od portwela i od tego czego ty chcesz i jedno i drugie ma plusy i minusy
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez Myksu » 29 cze 2014, o 13:04

Radi, ale pytam o opinie.

Bialy, dzięki za obszerną wypowiedź :D Chyba zdecyduje się na gwint, przynajmniej na razie. Ale bardziej pytam o to jak to wygląda w przypadku podjazdów, progów zwalniających itd. Bo na serii zdarza mi się zahaczyć czasami o coś. Jak na fabryke to i tak nisko siedzi.

Obrazek
Myksu
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 11:24
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez maximus_spi » 29 cze 2014, o 14:16

Jak na fabryke to w porownaniu z innymi modelami mk3 bardzo wysoko siedzi przynajmniej jak dla mnie....a skoro na seryjnym zawiasie przychaczasz choc nie wiem jak to robisz :-) to na obnizonym beda niestety jakies tam straty na początku :-) oczywiscie kwestia przyzwyczajenia sie,omijanie dziur,studzienek,unikanie kraweżnikow nierowności itp....albo sie przyzwyczaisz i to zaakceptujesz albo szybko wrocisz do serii :-D
Avatar użytkownika
maximus_spi
Gaduła
 
Posty: 581
Dołączył(a): 14 lip 2012, o 10:43
Lokalizacja: SPI
Rocznik: 95
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 29 cze 2014, o 21:33

Jak na takim zawiasie o coś przycierasz to odpuść gwint bo to bez sensu :D
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Myksu » 5 lip 2014, o 12:07

Opik przytarłem pare razy, ale z pełnym autem, zawieszenie tak mięciutkie że jak 60 w winkiel wchodzę to brązowo w gaciach :D Dlatego chce gwint, z tego co wyczytałem mts jest polecany. Na Air ride musiałbym poczekać o wiele dłużej bo to 3400 zł + koszty montażu a ciekaw jestem ile sobie za to liczą, pewnie nie mało :D

I oszczędność na mandatach, także gwint się szybko zwróci :D
Myksu
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 11:24
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez Gesiu_15 » 5 lip 2014, o 12:12

Myksu Mts zdecydowanie najlepszy z budżetówek także nie ma się co zastanawiać tylko kupować :ok:

Tyle w temacie raczej wszystko jasne , zamykam. :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Zawieszenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości