na start 5tyś turbo

Wszystkie informacje o turbosprężarkach, chiptuningu i podnoszeniu mocy.

Moderator: Moderator

na start 5tyś turbo

Postprzez mateusz_918 » 18 paź 2013, o 11:53

witam tak owo się stało ze miał bym 5tys na takie graty do mk3 kute tłoki i korbowody narazie chciał bym sie ogarnąć czy taki zestaw podejdzie do mojego 8v 115km 85kw 92 rok 2E

http://www.re5pect.pl/kute-tloki-woessn ... 115km.html

co do korbowodów nie bardzo sobie radzę w necie z jakimkolwiek szukaniem pytam znajomych i też nie bardzo wiedzą sa do 16v ale do 8v nie bardzo się widzi

czekam na jakieś info bo te klunkry chciał bym zakupic za jakis miesiąc po tem interculer tyrbo węże strojenie itp. myśle ze w 10-13 tyś się zamknę golf i tak stoi a jak mam go za 5tys sprzedać to wolę się rozpedzić i w drzewo XD mam patent i bede dążyć do tego by się udało zakuć i zaturbic.

pozdrowienia
:hyhy:
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

na start 5tyś turbo

 

Postprzez chomik » 18 paź 2013, o 16:57

za 5k kup zestaw eaton m62 i delikatnie dmuchnąć .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 18 paź 2013, o 23:01

co prawda mało chyba jest dmuchnietych 8v ale zależy ile chcesz dmuchać. Jak nie wiele to może na seryjnym dole oblata, odprężenie powinno załatwić problem.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez mateusz_918 » 20 paź 2013, o 12:12

na seri wytrzyma silnik kompresor ??
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 20 paź 2013, o 17:12

mateusz_918, wytrzyma ale na lekkim dmuchnięciu. Powiedzmy max 0,6 bara.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 30 paź 2013, o 11:55

ale bo z kompresorami jest tak nie, ze na pasku są jak alternator jest, to on tak naprawdę też pobór mocy potrzebuje, czyli na seri o,6 bara to nie da prawie nic, dobrze ja to rozumiem

i czy 2e nie miały kutych wałów nie da rady dmuchnąć na seri z 1,3bara bez skakania śrubek.

[ Dodano: 2013-10-30, 11:08 ]
znalazłem piekna sztukę na ebeyu panowie szybka akcja bedzie pasować http://www.ebay.com/itm/POLISHED-ALUMIN ... 1149588707
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 1 lis 2013, o 13:48

ponoć niby ADY/AGG może i 2E miały kucizne ale wał korbowy to każdy jest kuty (no powiedzmy prawie każdy) a tu chodzi o tłoki i korby. wał wytrzyma ale co po nim jak korba bokiem wyjdzie albo tłoki spłyną
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez mateusz_918 » 1 lis 2013, o 14:08

gadałem z bracholem mechanikiem, tez pare autek poskładali i mówi mi że na dmuchnięciu 0,6 bara to za wiele nie da, bo obciążenie jakie zabierze sprężarka prawie równa się mocy danej przez kompresor :-| to trochę takie wiesz sranie przez gacie jedyny plus jest taki ze nie musiał bym zakładac intel....

więc tak masz racje nie ma opcji wytrzymać dmuchu 1,3 bara bo jak pisałeś tłoki pewnie się potopią.

takie pytanie mam gdzieś czytałem ze od jakiegos audi pasują tłoki do 2.0 vw i sa kute tyle że nie pamiętam od jakiego :zalamany: może masz jakies informacje

korbowody tak samo całe sprzęty siedzą do 16 abf nic nie ma prawie na 2E z kutych

a nie dam tyle kasy na kompresor by z niego nic prawie nie mieć i doprowadzić do awarii, co prawda przestudiowałem turbo i kompresor i powiem wam ze kompresor chyba lepsze mniejsza awaryjność co za tym idzie dłuższa exploatacja, no i pociąg ma od najnizszych obrotów, nie to co turbo i jej dziura :dobani:

[ Dodano: 2013-11-01, 13:13 ]
ach w miedzy czasie byłem na hamowni u kumpla i prawie trzyma serie 113km dwa konie poszły
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez chomik » 1 lis 2013, o 15:14

mateusz_918 napisał(a):gadałem z bracholem mechanikiem, tez pare autek poskładali i mówi mi że na dmuchnięciu 0,6 bara to za wiele nie da, bo obciążenie jakie zabierze sprężarka prawie równa się mocy danej przez kompresor :-|

niech brachol sie trochę douczy ;)
dobra lektura 8v + m65
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4&start=28

"
-silniczek 2.0 16 v (9a) rozebrany, wyremontowany i odprężony sprzężony ze skrzynią 2y; zasilanie to oczywiście digifant 1, wtryski o ile dobrze pamiętam to 350tki z volvo 2,5 T, zmieniona pompa ciśnieniowa na 3 barową wydajniejszą, przepustnica z g60, intercoolerek ze smarcika, dolot nierdzewka 3", oczywiście regulator ciśnienia paliwa, kompresor eaton m65 zasilany bezpośrednio z alternatora, jeszcze nie miałem okazji przetestować jakie ciśnienie uda się uzyskać na tym przełożeniu, docelowo chciałbym ok 0,8 bara, jeżeli ta rolka będzie za mała to w zanadżu jest większa na któreej pewnie wyciągnie ponad 1 bar, prace posuwaja się do przodu bardzo powoli bo wszystko robię zupełnie sam włącznie z wymianą silnika, ale już odpalił, pozostaje mi skończyć wydech całość 2,5" i pare szczegółów, następnie będę musiał się odezwać do GTO i mam nadzieje, że mi wystroi tego potworka, docelowo chciałbym uzyskaćok 250hp, jakby było 270 to bym nie protestował, przesyłam kilka fotek z moich mozolnych prac:"
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mateusz_918 » 1 lis 2013, o 15:41

nie wydawało się proste ale chyba sam tego nie okiełznam :hyhy: :hyhy: bedzie potrzebna pomoc kogoś ogarnietego w tym co mi za zestaw potrzebny, bo z montażem to sobie rade dam bo mechanika nie jest trudna, tyle że nigdy mnie nie interesowały takie rzeczy więc szczerze nie bardzo wiem za co się zabrać, bo kompresor to można w zasadzie na sam koniec kupić

najpierw musiały by być tłoki z korbami i panewkami skute, by już rozbierac i wsadzić na czas garażu mamy E36 do latania potem listwa wtryskowa dolot wylot no i sprzęgło mocniejsze zrobienie mapy, nie wiem czy nie pominełem czegos

jak jest osoba ogarnięta to fajnie by było na p/w podesłać jakieś wskazówki co za osprzęt do eaton m62 by był potrzebny było by to dla mnie mega nieziemskie ułatwienie :hyhy:
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 1 lis 2013, o 15:53

chomik napisał(a):jeżeli ta rolka będzie za mała to w zanadżu jest większa na któreej pewnie wyciągnie ponad 1 bar

rolka na kompresorze? im większą się założy tym uzyskuje się mniejsze obroty sprężarki a co za tym idzie mniejsze doładowanie, no chyba że gościu chce koło paskowe na wale zmieniać.

co do wcześniejszego postu to raczej pisałem go z myślą o turbo, doładowanie kompresorem wygląda nieco inaczej, tłoki tak szybko nie płyną bo nie ma nagłego skoku bostu, nie robi się ubogo w ciągu ułamka sekundy i nie skacze tak EGT ale fakt faktem, grzeje się. straty w napędzie kompresora są ale koniec końców raczej wychodzi na plus, kompresor dobrze dobrany i wystrojony ładuje w całym zakresie obrotów

a co pod maską w e36? :hyhy: jak juz modzić to ja bym wolał jednak RWD, lepiej moc wykorzystasz, mocne FWD szybko poleci i tyle, no chyba że tam siedzą 4 gary to nie ma sensu się babrać
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez mateusz_918 » 1 lis 2013, o 16:13

w e36 mamy 2.0 150ps 6 gorków :oops: ma pociąg ;)

o to mi chodzi jak ktoś kumaty sie wypowie jaki dobrać kompresor i podzespoły ;) ja tam poskładam bo raczek nie boje sie pobrudzić, tyle ze do tego trzeba mieć głowe, by podobierac to co pasuję pod kompresor,a z czym na ja sobie nieporadze z doborem listwy tłoków korbów, no na necie mało jest jak juz wczesniej napisałes dmuchnietych 8v, co za tym idzie informacje tez sa ubogie :zdegustowany:
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Turbo i chiptuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości