Witam.
Chciałbym się przywitać. Jestem nowy na forum, chociaż od dłuższego czasu jestem pilnym obserwatorem Nie jestem początkujący z marką VW, ale mam parę pytań do Was.
Chciałbym podkręcić trochę swojego 1Z'ta i uzyskać ok. 280-300Nm i 120-125KM. Mam już zamówiony komplet wtrysków z ASV i będe wybierać się na program..ale o co chce zapytać.
Jak wygląda sprawa z wytrzymałością sprzęgła??Ile Nm może ono przenieść?Martwie się tym,że może się ono ślizgać przy 300Nm.
Z góry dzięki za pomoc.Pozdro
kwestia czasu na naukę dobrego operowania sprzegłem
SotoM, mógłbys to wyjaśnić?Wiem,że na turbinie WG bardzo ciężko uzyskać płaski brzebieg momentu obrotowego,chciałbym mieć max przy ok.2200-2300rpm. Słyszałem,że szybko można zajechać sprzęgło, gdy ciągnie się silnik z dołu.
Silnik: 1.9TDI 1Z Pomógł: 22 razy Wiek: 24 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 490 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2009-09-14, 13:17
Mam 288 i jak do tej pory sprzeglo uslizgnelo mi sie 3razy bo dalem pelnego buta przy 1500 a bylo pod gorke (chcialem zrobic log na 4tym biegu). Sprzeglo od nowosci raczej nie wymieniane wiec 260kkm. Sprzeglo w 1Z jest pancerne, takie samo jak w G60.
Na WG plasko nie bedzie.
Jezdzij jak jezdziles i sie nic nie martw
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
żeby sprzęgło nie dostawało w tyłek trzeba szybko wciskać i puszczać sprżegło w trakcie zmian biegów i przy ruszaniu - nie ruszcać z gazem powoli spuszczajac sprzęgło tylko bez gazu puszczasz sprzęgło auto sie zaczyna ruszać to juz wtedy gaz i szybkie spuszczenie...
a ja przy okazji podziękuję za te rady odnośnie sprzęgła bo ostatnio mierzę się by dodać pierwszy plusik do 1z
_________________ Moje mk3 “go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
mam jeszcze kilka pytań odnośnie samego oprogramowania.