Wszystkie wężyki Podciśnienia

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Wszystkie wężyki Podciśnienia

Postprzez Jonko » 21 lip 2010, o 12:46

Jak w temacie mógłby mi ktoś wrzucić schemat z wężykami podciśnień w 1.9 tdi 110 golf 3 oczywiście :-) Dzieki :D
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg

Wszystkie wężyki Podciśnienia

 

Postprzez leopard » 22 lip 2010, o 00:45

AFN

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 22 lip 2010, o 09:48

Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Jonko » 11 sie 2010, o 12:14

Dzieki za wrzutke fotek. I teraz Nr 9 (wężyk) Mam zaślepiony śrubką i otóż czemu ? Pomoże ktoś :) ?
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez leopard » 11 sie 2010, o 12:45

9 idzie do AQ podciśnienia - w nadkolu (pod plastikowym fartuchem) jest zbiorniczek podciśnienia

AQ potrzebne jest do podtrzymania podcisnienia (szczegolnie przy wysokich obrotach) w momencie kiedy VAKUm pompa nie daje rady wytworzyc odpowiednio mocnego podciasnienia
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Jonko » 11 sie 2010, o 18:16

Dzieki za wytłumaczenie. Czy związane jest to również z hamulcami (ich jakością) ? Bo mam strasznie słabe . Z tymi obrotami... objawy mogą być takie ze przy wysokich prędkościach może mieć muła auto ? No i dlaczego ktoś mi to zaślepił śrubką ten wężyk ? Może tak zostać ?
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez leopard » 12 sie 2010, o 01:00

Jonko napisał(a):Może tak zostać

nie - nie może ...
hamulce mogą byc słabe z 3ch powodów
1-VAKUM pompa nie daje odpowiedniego podciśnienia
2-przetarty jeden z węzykow podciśnieniowych lub rurka zasilająca servo zasysa "lewe powietrze"
3-masz uszkodzone servo (dziura w membranie)

punkt 1/2 będzie też przyczyną niedomagań jeśli chodzi o dynamike i osiągi auta ... N75 nie ma 100% sprawności przez braki podciśnienia

zazwyczaj auta po stłuczkach (szczególnie uszkodzenia błotników) mają połamane akumulatory podciśnienia - to jest główna przyczyna odlaczonego węzyka idącego do "błotnika"
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Jake88 » 12 sie 2010, o 09:59

Dołącze się do tematu,czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak sie dostać do vacum pompy co by niczego nie zdemolować.Czy dojście jest z komory silnia czy od strony nadkola :-|
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez SotoM » 19 sie 2010, o 10:03

Jake88 napisał(a):vacum pompy
napędza ja wałek który napędzany jest rozrządem. tak jak w benzyniaku od pojemności 1,8 aparat zapłonowy.
jak narazie to chyba nawet nie wiedziałeś gdzie się ta pompa znajduje... :-/
dla ułatwienia - z nią jest połączone serwo grubym przewodem plastikowym idącym nad skrzynia biegów. i nad filtrem oleju...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Jake88 » 21 sie 2010, o 08:10

Teraz już wiem dzięki SotoM, :zdrowko:
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez Jonko » 14 wrz 2010, o 23:42

leopard napisał(a):
Jonko napisał(a):Może tak zostać

nie - nie może ...
hamulce mogą byc słabe z 3ch powodów
1-VAKUM pompa nie daje odpowiedniego podciśnienia
2-przetarty jeden z węzykow podciśnieniowych lub rurka zasilająca servo zasysa "lewe powietrze"
3-masz uszkodzone servo (dziura w membranie)

punkt 1/2 będzie też przyczyną niedomagań jeśli chodzi o dynamike i osiągi auta ... N75 nie ma 100% sprawności przez braki podciśnienia

zazwyczaj auta po stłuczkach (szczególnie uszkodzenia błotników) mają połamane akumulatory podciśnienia - to jest główna przyczyna odlaczonego węzyka idącego do "błotnika"



Leo czy ta gruszka od Passata B5 afn: http://allegro.pl/item1216540814.html Pasowała by do mojego golfa? tez mam afn 110 km
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez leopard » 15 wrz 2010, o 00:18

Jonko napisał(a):Leo czy ta gruszka od Passata B5

na bezrybiu i rak ryba ... zasycaj bedzie banglac :ok:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości