Wasza predkosc przy jakich obrotach? ile czasu 80-120 i inne

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Wasza predkosc przy jakich obrotach? ile czasu 80-120 i inne

Postprzez seboljeiv » 18 mar 2009, o 01:58

jak w temacie- jaka jest predkosc Waszych golfików przy jakich obrotach?
chodzi mi o wszystkie diesle, wiec napiszcie w poscie takze model silnika, czy jest sprawny i na ktorym biegu ta predkosc, jesli ktos ma podrasowanego TDI to prosze tez o tym wspomniec, a takze mysle ze jakies znaczenie ma rozmiar ogumienia

czy uwazacie ze mozna tym sposobem sprawdzic sprawnosc silnika w porownaniu do innych takich samych?

u mnie jest tak:
1.9 tdi afn 110KM ( 14/185/65 zimówe stalówki)
V bieg
100km/h - 3200 obrotow
110 - 2400
120 - 2600
140 - 3000

tak sie jakos sklada ze na piątce 200 obrotow daje 10km/h

3bieg
80-120: 7,4 s
(sposobem: trzymam na trójce na 80km/h i ogien i w tym samym momencie wlaczam stoper, mozna tez pomierzyc tak "przelotowo"ze np od 60km/h w pizde i kiedy jest wskazowka na 80 to wtedy włączyć stoper - czy to zmienia postać rzeczy? )

reszte dopisze jak posprawdzam jutro
seboljeiv
Czytacz
 
Posty: 130
Dołączył(a): 14 paź 2007, o 23:39
Lokalizacja: wawa

Wasza predkosc przy jakich obrotach? ile czasu 80-120 i inne

 

Postprzez Procent » 18 mar 2009, o 02:16

1.9 TDI 90 KM
Koła 195/50R15
V bieg
100km/h -2000 tys obr/min
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 19 mar 2009, o 00:27

dokładnie na 4tym biegu przy 2000 mam 72km a na 5tym biegu przy 2000obr/min mam 93km/h poprawny i dokładny odczyt...
nie ważne czy podrasowany czy nie - takie jest przełożenie skrzyni biegów i wszystko na temat, chyba ze budzik oszukuje lub czujnik w skrzyni...
no dobra ty masz 110tke to 5ty bieg jest dłuższy ma inne przełożenie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez lysutki » 20 mar 2009, o 16:23

rozmiar ogumienia ma wielkie znaczenie. zmiana rozmiaru opon lub felg i opon na wieksze pozwala szybciej jechac na nizszych obrotach, to oczywiste.

poza tym pytanie, czy chcesz predkosc z predkosciomierza czy z GPSu np. bo ja widze ze przy 130 kmh/h predkosciomierz zawyza mi predkosc o prawie 10 km/h, wedlug GPS na prostej trasie przy bardzo rownomiernej jezdzie.

1,9 TDI 1Z 90KM (wszystko fabrycznie)
wedlug predkoscipomierza:
90km/h 1950-2000 (tak jak w ksiazce)
150 km/h - 3500
170 - 3900 - 4000 (nie za bardzo jest czas sie przygladac :D )
opony ksiazkowe, alu orginalne 14

seboljeiv napisał(a):jesli ktos ma podrasowanego TDI


nie no, podwyzszenie mocy nie ma nic do przelozen w skrzyni biegow, ani rozmiaru opon... skad ten pomysl :D

seboljeiv napisał(a):3bieg
80-120: 7,4 s
(sposobem: trzymam na trójce na 80km/h i ogien i w tym samym momencie wlaczam stoper, mozna tez pomierzyc tak "przelotowo"ze np od 60km/h w pizde i kiedy jest wskazowka na 80 to wtedy włączyć stoper - czy to zmienia postać rzeczy? )


tak, zmienia - jak juzpisalem wczesniej niedokladnosci predkosciomierza sa tak duze, ze w ogole szkoda czasu na takie pomiary - sa masakrycznie niedokladne.
pomiary czasu przyspieszania robi sie sprzetem odpowiednim a takie manewry ze stoperem i niczym wiecej daja dokladnosc jak na moje oko... nawet do plus minut 3 sekund wzgledem prawdziwych :D

Jak chcesz sprawdzic jak jezdzi Twoje auto, to znajdz sobie poza miastem jakies miejsce (np. pod Lodzia jest stare lotnisko awaryjne na drodze - wszyscy sie tam scigaja :D) zabierz znajomych, umow sie z forumowiczami i jazda, albo jedz na hamownie, bo wszelkie proby takie jak proponujesz nie maja sensu, na prawde...
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Majdul » 24 mar 2009, o 12:11

80 km 5 bieg 2tys obr. w TD rok 92
Majdul
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 15:06
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez SotoM » 25 mar 2009, o 00:45

Majdul, ale tu chodzi o silnk TDI nie o TD u ciebie skrzynia ma inne przełożenia...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Majdul » 26 mar 2009, o 19:11

seboljeiv napisał(a):chodzi mi o wszystkie diesle
wiec kogo blad ?;/
Majdul
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 15:06
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez SotoM » 27 mar 2009, o 11:43

Majdul napisał(a):wiec kogo blad ?;/
mój :oops: :wstyd:
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości