Uciekanie paliwa

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Uciekanie paliwa

Postprzez Marian0753 » 19 paź 2011, o 21:28

mam problem z układem paliwowym, mianowicie jak auto postoi noc to rano nie chce odpalić, posprawdzałem świece wszystko ok. Podczas kręcenia zauważyłem pęcherzyki powietrza w przewodzie zasilającym paliwo do pompy. silnik 1.9td aaz. Czy w pompie jest jakiś zaworek blokujący cofanie się paliwa?? jak to się rozbiera\regeneruje??
Marianowe mk3 ZAPRASZAM KLIK!!!
Avatar użytkownika
Marian0753
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 15:08
Lokalizacja: Sochaczew

Uciekanie paliwa

 

Postprzez Piaggio » 19 paź 2011, o 21:36

na cofające sie paliwo jest sposób- można założyć zaworek zwrotny przed pompa tak aby nie cofało sie paliwo, dostaniesz to w kazdym sklepie motoryzacyjnym musiał byś tylko zmierzyc przewód aby kupic odpowiedni wielkościa zaworek, a co do pompy powinien to chyba powinien bycjakis zawór który zapobiega cofaniu sie paliwa- ale niech bardziej obcykani sie wypowiedza.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Marian0753 » 28 paź 2011, o 13:47

Pojechał do sklepu kupiłem zaworek wszystko założyłem i lipa. Za zaworkiem wszystko OK a przed zaworkiem robi się bąbel powietrza w przewodzie. Chyba trzeba będzie reanimować oryginalny zaworek w pompie. Miał ktoś z tym jaką styczność??
Marianowe mk3 ZAPRASZAM KLIK!!!
Avatar użytkownika
Marian0753
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 15:08
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez leopard » 28 paź 2011, o 20:28

2 zaworki - zaznaczone na JPG'u - zagladnij przede wszystkim do tego w korpusie pompy - ten w glowiczce jest mniej istotny ...

Obrazek
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez bad » 21 lis 2011, o 18:53

Witam zabrałem się za odkręcenie zaworu powrotnego zaznaczonego
na zdjęciu jako nr1, ale nie wiem czym tam podejść, od góry nie jest to normalna śruba,
lecz dwa proste boki na klucz 10 połączone zaokrągleniami, próbowałem to wziąść kluczem płaskim,
ale się nie mieści, przycięty kątówką się łamie, skończyły mi się pomysły?
bad
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21 lis 2011, o 18:48
Lokalizacja: Świętochłowice

Postprzez leopard » 22 lis 2011, o 02:23

nastawnik OUT lub spawaj konstrukcje pod srube - przyda sie na przyszlosc ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości