szarpie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

szarpie

Postprzez bydlak74 » 18 sie 2014, o 23:56

Witam:)
Posiadam golfa3 z silnikiem 1.9 TDI 124km oznaczenie Z1
Problem:
Nierówna praca na wolnych obrotach i szarpie niekiedy podczas jazdy gdy się płynnie jedzie np autostrada to nie szarpie jak spada z obrotów to już szarpie. Ostatnie prace wymiana pompy wtryskowej czyszczenie nastawnika ustawianie go sprawdzenie wtrysków w tym sterującego ustawianie kata wtrysku wymieniony filtr paliwa podpinany komputer zero błędów szlif czoła walu sprawdzany rozrząd 3 razy wymieniane paliwo na 3 rożnych stacjach już nie mam pomysłów
Nawet komputer był podmieniany na stary (90km)
bydlak74
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18 sie 2014, o 23:41
Lokalizacja: z daleka

szarpie

 

Postprzez krzyś » 19 sie 2014, o 07:40

Mam ten sam problem co TY zrobiłem dokładnie to samo co opisałeś szarpanie nadal jest ale można ten problem rozwiązać przekodowując sterownik na automat.. jeszcze nie sprawdziłem jednej rzeczy a mianowicie potencjometr gazu może on winny (brak pomysłów)ale nie mam czasu na to więc śmigam na przekodowanym sterowniku ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez EmcioDj » 19 sie 2014, o 23:36

Panowie również mam taki problem, u mnie mianowicie następuje skakanie (szarpanie) na 4 biegu zaczynając od 1,5tys. obr. do nawet 3,5tys. obr. oraz na 5 biegu też ta czynność się powtarza.. :/ Nie mam już cierpliwości jeździć w takim dyskomforcie, ponieważ codziennie jeżdżę do pracy i mam nawet obawy,że coś może mi się zepsuć w moim Goferku :)

Proszę o szybką pomoc :)
Zapraszam na Stronę [url=[url=http://pl.wikipedia.org]Polska Wikipedia[/url]]V.A.G Płońsk[/url] na Facebook'u.
Avatar użytkownika
EmcioDj
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 14:16
Lokalizacja: Mazowsze/Zakroczym

Postprzez palio » 20 sie 2014, o 20:48

EmcioDj, odłączałeś impulsator?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bydlak74 » 20 sie 2014, o 21:45

a jak przekodowac ten sterownik i czy to ci pomogło ??
tak po odlaczeniu nic sie nie zmienilo
bydlak74
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18 sie 2014, o 23:41
Lokalizacja: z daleka

Postprzez krzyś » 20 sie 2014, o 22:11

bydlak74 napisał(a):a jak przekodowac ten sterownik i czy to ci pomogło ??


przekodujesz vagiem jeśli posiadasz. u mnie po przekodowaniu nie szarpie.. i mozna normalnie jechać
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bydlak74 » 20 sie 2014, o 23:08

Sorry ze tak zamulam ale ktory to sterownik dokladnie
bydlak74
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18 sie 2014, o 23:41
Lokalizacja: z daleka

Postprzez palio » 21 sie 2014, o 18:14

Musisz podłączyć VAGA (program diagnostyczny).

Włączasz zapłon odpalasz vaga i wchodzisz w :
silnik - recode 01 - save - wyłącz zapłon.
Włącz zapłon ponownie i połącz się z vagiem sprawdź czy drążek zmiany biegów znikł i pedał sprzęgła.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 21 sie 2014, o 21:41

palio napisał(a):sprawdź czy drążek zmiany biegów znikł i pedał sprzęgła


"Żarcik "Się kolega nabija no :lol:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez EmcioDj » 24 sie 2014, o 00:42

Przepraszam,za moją nie wiedzę, ale gdzie znajduje się impulsator ? :P
Zapraszam na Stronę [url=[url=http://pl.wikipedia.org]Polska Wikipedia[/url]]V.A.G Płońsk[/url] na Facebook'u.
Avatar użytkownika
EmcioDj
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 14:16
Lokalizacja: Mazowsze/Zakroczym

Postprzez bydlak74 » 25 sie 2014, o 00:32

wypnij wstyczke ze skrzyni co jest od obrotomierza i sie przejedz i napisz czy sa jakies zmiany czy nie ma

[ Dodano: 2014-08-29, 00:11 ]
i jeszcze jak stoje i lekko skrecam kierownica w prawo i w lewo to obroty spadaja a potem sie rownaja (faluja)

[ Dodano: 2014-09-07, 19:34 ]
panowie może być to np. przez kolo pasowe ze za mocno dokręcone było i się znieksztalcilo bo to po wymianie rozrządu było i nie daje mi to spokoju a rozrząd był potem ze 3 razy sprawdzany
bydlak74
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18 sie 2014, o 23:41
Lokalizacja: z daleka

Postprzez EmcioDj » 5 paź 2014, o 23:26

U mnie po odpięciu przepływki ustaje szarpanie - sprawdźcie u siebie !
Coś za coś, wtedy wiadomo,że turbina jest nie aktywna i samochód szaleje ze spalaniem :/

Kostka wchodząca w obudowę przed filtrem powietrza :)
Zapraszam na Stronę [url=[url=http://pl.wikipedia.org]Polska Wikipedia[/url]]V.A.G Płońsk[/url] na Facebook'u.
Avatar użytkownika
EmcioDj
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 14:16
Lokalizacja: Mazowsze/Zakroczym

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości