słabnie przy przyspieszaniu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

słabnie przy przyspieszaniu

Postprzez supermac13 » 2 paź 2008, o 22:33

Witam serdecznie.Mam mały problem,ostatnio jechałem w trasie i podczas wyprzedzania nie pamiętam prędkości ale przy obrotach powyżej 3000 zrobił sie słaby i zdarzyło mi się to dzisiaj kilka razy,wczesniej nie miałem z nim tego problemu.jest po wymianie oleju,rozrządu,filtrów paliwa i powietrza.silnik1,9TDI 110km-co może to oznaczać??czyżby zaczynało sie z nim dziać coś złego??a i jeszcze jedno.Podajecie że spalanie w miescie nie powinno przekroczyć 5,6l a w trasie 4,5l w miescie pali mi podejrzewam koło 8 w trasie zależy jak jade ale od 5 do 8.Prosze pomóżcie.pozdrawiam
Avatar użytkownika
supermac13
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 14:52
Lokalizacja: Zielona Góra

słabnie przy przyspieszaniu

 

Postprzez arek ryba » 3 paź 2008, o 13:34

skoro ci słabnie ja podejrzewał bym pompę paliwa
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez Reiven » 3 paź 2008, o 13:45

Ale to spalanie dziwne może przepływka, podepnij VAGa i może coś się wyjaśni
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez supermac13 » 3 paź 2008, o 14:19

arek ryba napisał(a):skoro ci słabnie ja podejrzewał bym pompę paliwa
dzieję sie to chyba nie zawsze,jeszcze sprawdze dokładnie-ale dziwne zjawisko bo nie mogłem podpasować żadnego posta na forum
Avatar użytkownika
supermac13
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 14:52
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez niuteq » 3 paź 2008, o 14:28

auto pewnie wpada w tryb awaryjny musialbys podpiac pod VAG i zczytac bledy
niuteq
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 08:59
Lokalizacja: Pyrzyce

Postprzez MTuner » 3 paź 2008, o 15:56

a ja bym sprawdzil turbinke moze do regeneracji trza ja dac
Jeśli zobaczysz mnie we wstecznym lusterku to nie próbuj wciskać gazu... ja już to zrobiłem!!!

moj-golf/mtuner-reaktywacja-vr6-t5834.html
MTuner
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 kwi 2008, o 00:21
Lokalizacja: Monachium

Postprzez rafał powała » 3 paź 2008, o 21:15

witaj, ja mam to samo, jeśli o tym mówimy.. wiesza mi się, chcę przyśpieszyć a tu lipa.. odpuszczam pedał przyśpieszenia i zaraz idzie, nie zawszze tak się dzieję.. tutaj padło hasło przepływomierza.. otóż ostatnio zmieniłem silnik, bo rozbiłem jednego.. niby był podłączany pod kom i pokazało przepływomierz (jescze przed wypadkiem) ale teraz po wymianie jest to samo a przepływka jest inna.. spalanie_ ja jeżdżę ciągle 140, 150 i dochodzi mi do 7litrów po wawie, więc takie spalanie jak 5,5 to chyba do 100 km/h:/
rafał powała
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 21:43
Lokalizacja: W W L

Postprzez SotoM » 4 paź 2008, o 00:53

supermac13, zobacz przy jakiej predkości zaczyna mieć muła.powyżej 100km/h tak gdzieś 120??. i jhak zwolnisz i spowrotem mu depniesz to też nie chce jechać...??
jesli coś takiego ci nastapi to zwolnij i zobacz czy bedzie miał moc.jesli nie to sie zatrzymaj, zgaś silnik i zapal go ponownie i ruszaj i zobacz czy bedzie miał moc. podejrzewam u ciebiue zatarcie kierownicy spalin w turbinie- z praktyki standard w AFN'ach czyli 110tkach... zrób tak jak ci napisałem i daj znać .chyba ze juz to obadałeś....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez supermac13 » 5 paź 2008, o 19:59

SotoM napisał(a):supermac13, zobacz przy jakiej predkości zaczyna mieć muła.powyżej 100km/h tak gdzieś 120??. i jhak zwolnisz i spowrotem mu depniesz to też nie chce jechać...??
jesli coś takiego ci nastapi to zwolnij i zobacz czy bedzie miał moc.jesli nie to sie zatrzymaj, zgaś silnik i zapal go ponownie i ruszaj i zobacz czy bedzie miał moc. podejrzewam u ciebiue zatarcie kierownicy spalin w turbinie- z praktyki standard w AFN'ach czyli 110tkach... zrób tak jak ci napisałem i daj znać .chyba ze juz to obadałeś....
hmm......ciężka sprawa,bo starałem sie to sprawdzić ale nic sie nie dzieje.....przyspiesza do-180km bez żadnego problemu autko idzie tak ja ma iść,dalej nie próbowałem bo nie ma jak (albo droga sie konczy,albo auta jadą):)) nie wiem już sam,może jestem przewrażliwiony już:/ dbam o niego,dopiero co go kupiłem-wczęsniej miałem BMW a o reszcie nie wspomnę(nigdy nie przypuszczałem ze kupię golfa-ani nawet nie miałem dobrego zdania o nich)teraz moje zdanie o GOLFIE III radykalnie sie zmieniło,polubiłem to auto i podchodzę do niego jak do każdego innego co miałem-ogólnie to sam robię przy nim to co jestem w stanie(wymieniłem rozrząd-uszczelniacze+uszcz.pod miską ponieważ poprzedni właściciel zalał minerału do niego,ja wróciłem na pół syntetyk.filtry powietrza i paliwa.tylko autko dużo pali (nie przestawiłem pompy)wiec nadal bede szukał przyczyny.jak tylko bede mógł podjadę go podpiąć by zlokalizować jakiekolwiek błedy.
Avatar użytkownika
supermac13
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 14:52
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez czub87 » 6 paź 2008, o 20:39

Witam ja mam taki problem. Jak zapale auto i jade spokojnie czyli gdzies do 120 km/h to wszystko jest ok, jak przekraczam ta predkosc to nagle gwaltownie spada moc;/ i pozniej juz nie wazne czy zwolnie czy jade szybko moc juz nie wraca. Ale jak tylko zgasze samochod i odpale na nowo to wszystko jest ok. co to moze byC??
czub87
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 20:35
Lokalizacja: Tychy

Postprzez SotoM » 6 paź 2008, o 23:19

czub87 napisał(a):Witam ja mam taki problem. Jak zapale auto i jade spokojnie czyli gdzies do 120 km/h to wszystko jest ok, jak przekraczam ta predkosc to nagle gwaltownie spada moc;/ i pozniej juz nie wazne czy zwolnie czy jade szybko moc juz nie wraca. Ale jak tylko zgasze samochod i odpale na nowo to wszystko jest ok. co to moze byC??

Bez watpienia kierownica spalin w turbo jest zapieczona. to standard w 110tkach. poważnie. nie szukaj juz innych przyczyn... to samo ma gość któremu bede robił w sobote z koleżką tą własnie usterke.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez czub87 » 7 paź 2008, o 22:08

a w jaki sposob to naprawic i co wazniejsze jakie to sa koszta? i w ogole dzieki za pomoc.
czub87
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 20:35
Lokalizacja: Tychy

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości