rozrząd

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

rozrząd

Postprzez Xywerius » 8 kwi 2008, o 22:35

Musiałem założyć nowy temat, bo na mój poprzedni nikt już nie zagląda. Mam pytanie z czego dokładnie składa się rozrząd?. Ile jest napinaczy? ( niektórzy twierdzą że 2 niektórzy że 1 ). Mam golfa3 1.9 TDi 1996r
Xywerius
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 10 sie 2007, o 17:53
Lokalizacja: z Polski

rozrząd

 

Postprzez młody88 » 8 kwi 2008, o 22:41

jeden napinacz i jedna rolka prowadząca
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez Xywerius » 8 kwi 2008, o 22:52

Wielkie Dzięki Kolego. Jutro jade kupić cały zestaw. Troche przeraziła mnie cena jaką powiedzieli mi w sklepie ( 400zł za komplet ), a to dlatego że wmawiał mi że w mk3 1.9 tdi jest 2 napinacze. :-)
Xywerius
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 10 sie 2007, o 17:53
Lokalizacja: z Polski

Postprzez młody88 » 8 kwi 2008, o 22:58

jeszcze się nie spotkałem
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez Rafit » 9 kwi 2008, o 00:10

jeden napinacz i jedna rolka prowadząca

W TDI jest trochę więcej tego z tego co pamiętam. :|
Mnie też czeka wymiana i jakoś więcej miałem na liście do zakupu w związku z rozrządem ;-)

opel napisał(a):jeszcze się nie spotkałem

Do diesli są droższe niż do benzyny :-P
Avatar użytkownika
Rafit
Badacz tematu
 
Posty: 257
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 20:33
Lokalizacja: GDA

Postprzez Hellboy » 9 kwi 2008, o 08:07

Ale 400zl to i tak za dużo... Dla mojego TD komplet kosztuje 174zł, tyle że bez pompy.
Hellboy
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 09:02
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Rafit » 9 kwi 2008, o 11:51

Hellboy, wszystko zależy od firmy i od tego co dokładnie wymieniłeś :-)
Avatar użytkownika
Rafit
Badacz tematu
 
Posty: 257
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 20:33
Lokalizacja: GDA

Postprzez młody88 » 9 kwi 2008, o 17:31

wszystko zależy od modelu silnika a jak wiadomo VW miał ich wiele
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez Xywerius » 9 kwi 2008, o 19:50

Dziś zdjąłem tą osłonę, jest tam 1 napinacz i 1 rolka prowadząca. Piszecie że zależy to od modelu silnika, gdzie sie sprawdza jaki to jest model? wiem że tdi :-P ale jaki dokładnie to nie wiem.
Xywerius
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 10 sie 2007, o 17:53
Lokalizacja: z Polski

Postprzez scols11 » 10 kwi 2008, o 07:30

W mk3 silniki w silnikach TDI zawsze jest to samo z rozrzadem jeden napinacz i jedna rolka prowadzaca!! Symbol silnika mozesz sprawdzic podnoszac klape bagaznika tam gdzie kolo zapasowe !!! W mk3 z tego co sie orientuje montowano silniki TDI o takich symbolach 1Z, AFN , AHU , ALE
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez Xywerius » 10 kwi 2008, o 16:23

I znowu problem mam. Prosze pomóżcie! Osłona paska składa sie z 2 części plastikowych. Tą górna łatwo zdjąć, ale ta dolną nie wiem jak i tu sie zaczynają schody. Czy musze całe koło pasowe ( to na samym dole ) zdejmować żeby ten plastik zdjąć?? Ratunku :!:
Xywerius
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 10 sie 2007, o 17:53
Lokalizacja: z Polski

Postprzez scols11 » 10 kwi 2008, o 17:17

Musisz popuscic pompe od wspmagania ,sciagnac pasek , odkrecic 4 sruby (imbusowe) na kole pasowym walu korbowego , sciagnac kolo, sciagac szajbe na pompie wody (odkrecajac trzy sruby) i wtedy mozesz sciagnac dolny plastik odkrecajac 2 srubki i 1 nakretke!! Srubki po lewej stronie (patrzac od strony kola) a nakretka po prawej!!! Owocnej pracy!!! ;-)
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości