PRoblem:(pomóżcie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

PRoblem:(pomóżcie

Postprzez rysiek162 » 10 cze 2009, o 23:10

Witam wszystkich!
mam takie małe pytanie,kupiłem niedawno VW golfa III 1.9TDI GT.i jak go zapalam to normalnie po przekręceniu stacyjki zapalają się kontrolki od ładowania,ciśnienia oleju i świec jak go zapale to lampka od ciśnienia oleju gaśnie a potem mrygnie i znowu gaśnie :zalamany: ,sprawdzałem olej i jego stan jest ok.wiecie może dlaczego tak się dzieje?martwi mnie to trochę:(:( :-(

regulamin pisania tematów
4.1 - Temat - Powinien być sprecyzowany ,nie pisz rzeczy typu "co jest?" "nie działa?" "i co teraz!?"
:!:
Ostatnio edytowano 13 cze 2009, o 12:43 przez rysiek162, łącznie edytowano 1 raz
RYNIU:)
rysiek162
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9 cze 2009, o 23:31
Lokalizacja: Łowicz

PRoblem:(pomóżcie

 

Postprzez SotoM » 10 cze 2009, o 23:49

a olej kiedy był zmieniany??
to jest tek - np u mnie - przekrecam kluczyk - swiecą sie kontrolki - ładowanie, smarowanie i na sekunde świece. odpalam motor. kontrolka ładowania gaśnie, kontrolka smarowania 2 lub 3 razy mrugnie i tyle. ale nie zapala sie spowrotem...
w golfach nie ma czujnika poziomu oleju. są 2 czujnika cisnienia oleju.niskiego i wysokiego i tyle. czujnik niskiego cisnienia jest w głowicy z boku a czujniki wysokiego cisnienia w podstawie filtra oleju...
chyba ze kupiłeś golfa z jakims felerm silnika który został sprzedany aby kosztów sobie nie robić...co lepiej odpukać. jaki przebieg??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rysiek162 » 11 cze 2009, o 09:53

przebieg 200 tys,ale przed kupnem był wymieniany olej filtry, i przy 212000 nastepna wymiana wypada,
RYNIU:)
rysiek162
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9 cze 2009, o 23:31
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez Procent » 11 cze 2009, o 10:28

U mnie po przekręceniu stacyjki też tak jest, ale jak odpalę problem znika. Swieci jeszcze od oleju jakieś 2 sek i potem już nie. Proponuje zapytać mechanika co może być tego przyczyną, a może i Leopard ci coś podpowie
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 11 cze 2009, o 11:19

rysiek162, ale wychodzi na to ze u ciebie jest wszystko w porzadku... bo u ciebie kontrolka smarowania po przekreceniu START mrugnie 2 lub 3 razy i gasnie?? tak?? czy po mrugnieciach zapala sie jeszcze na chwile??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rysiek162 » 11 cze 2009, o 13:48

nie zapala się tylko mrugnie i gaśnie,a tak to w czasie jazdy nic sie nie zapala.
RYNIU:)
rysiek162
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9 cze 2009, o 23:31
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez TOMEK 84 » 11 cze 2009, o 15:57

masz wszystko oki


1 przekręcasz kluczyk i zapalają sie kontrolki....

2 odpalasz golfika wszystkie kontrolki gasną tylko kontrolka od oleju mrugnie i gasnie

3 jak silnik pracuje wszystko jest oki


wiec nie masz zadnego problemu
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez seb » 11 cze 2009, o 15:59

TOMEK 84 napisał(a):masz wszystko oki


1 przekręcasz kluczyk i zapalają sie kontrolki....

2 odpalasz golfika wszystkie kontrolki gasną tylko kontrolka od oleju mrugnie i gasnie

3 jak silnik pracuje wszystko jest oki


wiec nie masz zadnego problemu
jesli jest tak jak w opisywanym przypadku nie masz sie o co obawiac, wszystko jest ok:)
seb
 

Postprzez Procent » 11 cze 2009, o 16:06

Na bank jest ok. Śmigaj i nic się nie martw. To normalka
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rysiek162 » 11 cze 2009, o 16:50

Dzięki wielkie:) :-D :->
RYNIU:)
rysiek162
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9 cze 2009, o 23:31
Lokalizacja: Łowicz

Postprzez leopard » 11 cze 2009, o 17:41

Procent napisał(a):a może i Leopard ci coś podpowie


przeca leopard to nie wyrocznia ... na forum jest kilku(nastu) userów bardzo rozgarniętych którzy wiedzą co pod maską się dzieje - a najważniejsze - wiedzą dlaczego :cwaniak:

tak więc z postów powyżej wynika ze ludziska znają swoje samochody bardzo dobrze :ok:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Bradley » 11 cze 2009, o 17:45

Sytuacje kiedy po odpaleniu silnika kontrolka oleju pomruga 2-3 razy i zgasnie mialem tylko w zimie podczas 1 rozruchu kiedy olej byl zimny. W lecie cos takiego nie wystepuje.

Mam nadzieje, ze nie zalales minerala :)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości