problem z 1.9TD

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problem z 1.9TD

Postprzez GITgostek » 4 sie 2008, o 13:44

witam , mam problem w silniku 1.9 td

sprawa wygląda nastepująco

kiedy obroty wchodzą tak mniej więcej powyżej 2500nm

silnik zaczyna przerywać coś tak dziwnie szarpie

i czasami jak już się rozpędze do prędkości większej niż 90km na piątym biegu, próbuje dodać gazu to jest zero reakcji, dodaje gazu a on nic dopiero musze zredukowac do czwórkii wtedy gaz zaczyna działać

nie wiem co sie dzieje z tym autem boje sie nim jeździć żeby sie cos nie zje...

prosze o pomoc

[ Dodano: 2008-08-04, 14:00 ]
wczoraj jeździłem tym autem i wszystko było 100% sprawne chodził jak burza , jak wstałem jadąc nim do pracy to ten problem sie pojwaił, dodam jeszcze że miesiąc temu była regenerowana pompa wtryskowa i zrobił już ponad trzy tysiące kilometrów po regeneracji
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

problem z 1.9TD

 

Postprzez piotr0488 » 4 sie 2008, o 14:34

masz przewody paliwowe wychodzace z filtra paliwa przezroczyste...??? jak tak to otworz maske wes kolege i ty dodaj gazu powyzej 2,5 tys a on niech patrzy czy przez wezyk nie plyna pecherze(babelki) powietrza... jak tak to filter do wymiany... jak by to bylo ok to napisz...
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GITgostek » 4 sie 2008, o 14:48

jak przestanie padac to sprawdzimy , dodam jeszcze że jak jade to właśnie jak już są te wysokie obroty to go poprostu odcina
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez piotr0488 » 4 sie 2008, o 14:57

na wolnych obrotach pracuje rowno???
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GITgostek » 4 sie 2008, o 14:59

tak na wolnych obrotach wszystko ok
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez piotr0488 » 4 sie 2008, o 15:01

i sprawdz czy przewody na wtryskach nie sa mokre albo same wtryski.... tylko silnik musi byc cieply..
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 4 sie 2008, o 17:13

przy predkości 90 to masz na obrotomierzu jakoś 2000obr/min. i w tym czasie wystepuje szarpoanie autem jakby chciał przyśpiueszyć a nie może i pomału obroty rosną az w koncu sie ruszy?? jeśli tak to na bank wina sprzegła.100%
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Robertuss » 5 sie 2008, o 07:33

SotoM napisał(a):przy predkości 90 to masz na obrotomierzu jakoś 2000obr/min. i w tym czasie wystepuje szarpoanie autem jakby chciał przyśpiueszyć a nie może i pomału obroty rosną az w koncu sie ruszy?? jeśli tak to na bank wina sprzegła.100%

a to czsem nie bedzie wina nastawnika?

hmmmmmmm.... :oops:
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez GITgostek » 5 sie 2008, o 09:48

dziękuje wam za pomoc ale uszkodzenie polegało na czym innym - poprostu kabel od plusa w akumulatorze źle łączył , i to sie cały czas pogarszało później w mieście zgas mi kilka razy ale w porząku już to zrobiłem dzięki za pomoc, w ogóle to to moje auto jakieś lewe
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron