Mam mały problem z pompą wtryskową z pod górnej kopułki wydostaje się niewielka ilość ropy .Czy jest możliwość wymiany uszczelki ( jeśli tam się znajduje ) czy też jest konieczna regeneracja takiej pompy wtryskowej .
dzięki śliczne silikon mam więc jutro spróbuje mam nadzieje że poskutkuje .Jeszcze raz dziękuje za odpowiedz Mój golf to wszystko co mam staram się go utrzymać jak najlepiej ale w dziedzinie mechaniki jestem nowicjuszem .
trzy śruby typu torx do czwartej dorób sobie klucz albo śrube przypiluj zeby odkrecic ja po okreceniu jej poprostu tą śrube wyrzucielem i dalem sobie normalną na imbusa na przyszłość
Otóż to ta czwarta śruba minie zagieła niema jak jej odkręcić , jest wpuszczona i niema jak jej podpiłować muszę więc dorobić sobie kluczyk nie ma wyjścia,... A tak przy okazji jak jest z tą następną częścią poniżej tej kopułki ,czy też można ją ściągnąć bez obaw i zabezpieczyć silikonem ? , Przypuszczam że jest okazja uniknąć wielokrotnego rozkręcania .
jesli wyciagniesz cały nastawnik rozlegulujesz dawkę paliwa, chyba ze zaznaczysz sobie nacięciem noża jakąś ryse połozenie jego z kazdej strony i w tym samym miejscu włozysz z powrotem jest to ryzykowne jesli nie masz o tym zielonego pojecia gdyż musisz go wlozyc z powrotem na otwór i tak samo ustawić
Tymbardziej że mam prawą rękę w gipsie ......Ale no cóż muszę to jakoś naprawić Klucz już się dorabia na poniedziałek będe miał więc z odkręceniem nie będzie problemu silikon też mam do 350 stopni powinien wystarczyć a uszczelek żeczywiście niemożna dostać w żadnym sklepie motoryzacyjnym . odezwe się w poniedziałek wieczorem ja zrobie
nie ma to jak silikon przy pompie wtryskowej i ty twierdzisz że dbasz o swoja golfinę??? Jaja se robisz?????
Bez paniki Golfik wylądował na warsztacie szczeliły w pompie oringi które wymieniono na nowe , podpięto golfine pod kompa i wyregulowano pompe . ogólny koszt to zaledwie 320 zł
i niemów że NIE DBAM O GOLFIKA