Podnoszenie mocy silnika 1.9 TD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez niedziolek » 8 maja 2012, o 14:53

oooo dzieki wielkie za opinie i poczytam na temat vnt :) dzieki dzieki co prawda narazie sie tylko przymierzam ale warto zwiekszac wiedze ;) teraz robie mkIII wizualnie wlansi emusze wrzucic foty jak wyglada bo sie zabieram do tego a cos nie moge tego ogarnac ;) hehe a jak zorbie wystzko od estetyki to moze cos pokminie nad silnikiem :) a sama wymiana wtryskow na 216 dala by jakis efekt ??? :>
Avatar użytkownika
niedziolek
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 16:32
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez stilgar29 » 8 maja 2012, o 15:05

Problem jest taki że przy vnt jest dużo przeróbek + sterowanie zmienną geometrią, dosyć kosztowna operacja ale efekt przyjemny :D
http://www.youtube.com/watch?v=09hKsdCTrMc
Zamiast wkładać T3 to lepszym rozwiązaniem będzie przerobić pompę na 10 lub 11mm i zostawić starą podkręconą suszarnie K14 LUB T2. Co do końcówek zdania są podzielone , słyszałem że wkładają z merca 190 2.0d ale w tym temacie nie będę się wypowiadał.
KRIS
1.9 TD+i (Boost,11mm,K24,FMIC,DN0SD274) 75@~140
Sprzedany ;(
stilgar29
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 20:53
Lokalizacja: Katowice

Postprzez garas1 » 8 maja 2012, o 15:21

stilgar29 i końcówki z golfa 2 SB 80 Km wtryski lepiej rozpylają ropę i otwierają się przy 155bar a w AAZ przy 150bar
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez niedziolek » 8 maja 2012, o 15:29

dzieki dzieki, a jak mam was "pod reka" to zadam jeszcze jedno pytanie jaki wpakowac wiekszy, lepszy intercooler zbeym nie musial kombinowac z miejscem tylko, zeby zostal tam gdzie jest razem z rurami ?? jest w ogole taka opcja czy przy wymianie jednak musze wymieniac cale doloty i miejsce ???
Avatar użytkownika
niedziolek
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 16:32
Lokalizacja: Kraków

Postprzez garas1 » 8 maja 2012, o 15:41

w ori miejsce na IC nic większego nie wsadzisz :-)
jak już celuj w FMIC z Megane ,Punto Lub Sprintera
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez Matiuas » 8 maja 2012, o 17:11

niedziolek, u Ciebie będzie trochę inaczej z modyfikacjami bo w podpisie widzę że masz silnik TDI a temat dotyczy TD, to są dwie różne konstrukcje.
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez niedziolek » 8 maja 2012, o 18:06

wiem ale nie jestem dobry w szukaniu tematow i znalazlem ten z podnoszeniem mocy i widze ze jest stary wiec stwierdzilem, z ejak zabrudze ten temat TDI to nic sie nie stanie ;) hehe
Avatar użytkownika
niedziolek
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 16:32
Lokalizacja: Kraków

Postprzez stilgar29 » 9 maja 2012, o 00:19

garas1 znasz może oznaczenie tych końcówek z SB ?
KRIS
1.9 TD+i (Boost,11mm,K24,FMIC,DN0SD274) 75@~140
Sprzedany ;(
stilgar29
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 20:53
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Lisu » 9 maja 2012, o 21:49

udało się w końcu założyć :] Obrazek Obrazeko co zauważyłem po testach to szybsze wkręcanie się na obroty, niektórzy pisali że będzie bardziej elastyczny w dolnym zakresie obrotów, niby trochę różnica jest ale w moim przypadku różnicę bardziej czuć na wyższych, od 2tys włącza się szatanek, wiadomo że to nie rajdówka ale w porównaniu do serii różnica jest...

To teraz może MBC żeby zwiększyć efekt??
http://allegro.pl/wskaznik-vdo-look-cis ... 25096.html
http://allegro.pl/mbc-manual-boost-cont ... 97803.html
takie coś było by ok?

[ Dodano: 2012-06-16, 22:30 ]
Panowie, chciałem podkręcić turbinkę, zrobiłem ze dwa obroty i żadnego efektu :zalamany: kontra była zapieczona więc musiałem wykręcić całkiem ten gwint i dopiero w ręku kontrę odkręciłem. Co mam zrobić? Spróbować bardziej wkręcić tą śrubę na ampul?
Była corsa, była vectra, był 200sx jest MKIII :D

Mój Gofer :D http://www.golf3.pl/topics2/mk3-aaz-by-lisu-vt27751.htm
Avatar użytkownika
Lisu
Gaduła
 
Posty: 469
Dołączył(a): 9 sie 2010, o 22:36
Lokalizacja: Warszawa/Zakręt

Postprzez manus2008 » 10 wrz 2012, o 16:50

jak zrobic zeby obroty szly za skale obrotomierza ??
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez Opik » 10 wrz 2012, o 17:17

manus2008 napisał(a):jak zrobic zeby obroty szly za skale obrotomierza ??


swap na benzynę

trololololo :lol:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez witboy » 10 wrz 2012, o 17:38

aby szlo za skale obrotka trzeba zrobic gov mod plus do tego przyciac badz wyciac nawet ramie od ogranicznika dawki na wysokich obrotach wtedy pieknie wyrywa az do 6tys
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości