Pęcherzyki powietrza w paliwie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Pęcherzyki powietrza w paliwie

Postprzez reset1990 » 16 lis 2011, o 21:04

witam mam taki problem !! tam na nr 1. jak zapalam silnik i chodzi na obrotach to przepływa paliwo ale z bombelkami . czy one musi takie byc??
one idzie od filtra i na tym przewodzie jest takie jakby było zapowietrzone .. czy to tak ma byc??
2. jak odpalam to tam sie zbiera paliwo jest tam taki dołeczek jakby był jakis zaworek czemu tak sie dzieje??
3 .. zaworek nowy



http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6a ... 653d6.html
Ostatnio edytowano 16 lis 2011, o 21:23 przez reset1990, łącznie edytowano 1 raz
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!
Avatar użytkownika
reset1990
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 20:17
Lokalizacja: pieniezno

Pęcherzyki powietrza w paliwie

 

Postprzez prezesik » 16 lis 2011, o 21:25

Nie może tak być. Paliwo łapie gdzieś powietrze, układ jest w którymś miejscu nieszczelny.

Ps. pisz sensowniej nazwę tematu.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez reset1990 » 16 lis 2011, o 21:31

a jak bym zamontował zaworek zwrotny tu przy 1 dało by cos??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!
Avatar użytkownika
reset1990
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 20:17
Lokalizacja: pieniezno

Postprzez SanchoPancho » 16 lis 2011, o 22:45

u mnie to samo w obu przepływa z bąbelkami tez mam w planach założenie zaworka
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez arthorius » 16 lis 2011, o 22:48

Podobny problem miałem. Pomogła wymiana filtra paliwa, gdyż może puszczać na o-ringu. Rano wstawałem, a tu kręcenie z 1min, a podczas jazdy gasł. Inne: syf w baku i przytkane sitko, nieszczelne przewody paliwowe, uszkodzenie zaworu powrotu w pompie, gdy paliwo się cofa, a inne powody wyeliminowane. Ogólnie jak odpala rano dobrze i nie gaśnie to nie ma czym się przejmować.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez SanchoPancho » 16 lis 2011, o 23:04

ja musze kręcić długo dlugo długooooooo :P tyle że nie gaśnie mi już podczas jazdy nie dusi się ani nic. Jutro wymieniam filtr paliwka nie ma co zwlekać zima za pasem :) dojde do tego sposobem prob i blędów :P filtr potem zaworek poźniej ponownie forum. pozdraVWiam i dzięki za wskazówki :)
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez arthorius » 16 lis 2011, o 23:10

Po filtrze polecam wypłukać bak. Poprzesuwać trochę opaski dalej i dokręcić. Zaworek to na końcu bo on siedzi w pompie, oczywiście możesz założyć dodatkowy.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez SanchoPancho » 16 lis 2011, o 23:11

opaski już dokręcałem a o zaworek właśnie mi ten dodatkowy chodziło zobaczymy co wyjdzie w praniu a o plukaniu baku to o co śmiga dokłanie? wykręcić i wypłukać?
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez arthorius » 16 lis 2011, o 23:15

Tak. Zdjąć jeszcze pływak i wyczyścić sitko. Potem przedmuchać/przepłukać przewody.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez reset1990 » 17 lis 2011, o 17:07

filter mam nowy wymieniony to nie wina filtra raczej
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!
Avatar użytkownika
reset1990
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 20:17
Lokalizacja: pieniezno


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości