obrotomierz w dislu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

obrotomierz w dislu

Postprzez andisz » 11 lis 2007, o 15:55

mam zegar w td 1,9 czy można zamontować orotomierz czy jest kostka i wystarczy podpiąć czy trzeba inaczej ???pozdrawiam :!: :!:
andisz
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 25 lip 2007, o 12:47
Lokalizacja: małopolskie

obrotomierz w dislu

 

Postprzez PiJey88 » 11 lis 2007, o 17:22

w kostce zawsze jest pociągnieta instalacja do obrotka, tylko trzeba dokupić nowy licznik. tylko wybierz dobry, tzn skala na liczniku ( 0-200 lub 0-220 lub 20-220 lub 20-240 itd) obrotek też musi być do 5 tyś chyba
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kajtek » 14 lis 2007, o 13:01

A propos obrotomierza.Mój problem jest taki że jeżdże golfem III 1.9 GTD i mój obrotomierz jak to w dieslu (tak samo jaki w TDI) kończy skale na 5.5 tyś obrotów.Lecz obroty mam znacznie wyższe niż tdi przykładowo jadąc za moim kolegą on w tdi ja w gtd na 4 biegu przy stałej predkości 80 km/h jego obrotomierz wskazywał niecałe 2200 a mój 2600 obrotów.Na 5 biegu przy 100 mam 2600 obrotów przy 120 już 3200 przy 140 jakoś 4000 obortów i w samochodzie robi sie już naprawde głośno (przy tej predkości mój kumpel sobie wbija dopero 5 bieg w tdi i jest jeszcze spokój i cisza).Nawet nie sprawdzałem V-max mojego golfa bo mam wrażenie że zamknie obrotomierz.Czy to normalne w GTD??? :?:
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 14 lis 2007, o 13:30

TDI ma inną skrzynie niż GTD. On ma nowszy silnik itd. Pozatym vmax GTD jest mniejszy niz w TDI. To normalne. On na 4 biegu pojedzie szybciej niż ty :]
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kajtek » 14 lis 2007, o 14:05

wiem że te silniki sa inne ale myslałem że wskazówka na obrotomierzu bedzie podobnie pokazywać...Mam to autko od przeszło miesiąca wiec dopiero sie ucze.Poczatkowo myslałem że poprostu predkościomierz albo obrotomierz oszukuje ale skoro piszesz że to normalne...Na 4 to wiecej niż ja raczej nie pojedzie bo ja sie rozpedzilem nim raz troche ponad 160 (wsumie nie rozpedzilem go jeszcze do konca ani razu) wiec na 4 w tdi by też już sie nie chciał rozpedzać.A tak na marginesie wiesz cos wiecej o silniku w moim Golfie?Czemu jest GTD i poprostu TD kiedyś myśalełem że to to samo a niby nie...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 14 lis 2007, o 14:38

wydaje mi się ze GTD to silnik TD i wyposazenie GT stąd razem zrobiło się GTD. :] GT to dodatkowe listwy na błotnikach, daszek na tylnej klapie, dzielone lapmy itd
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kajtek » 14 lis 2007, o 14:48

Super dzieki za rozjaśnienie umysłu :-)
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości