max 120

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

max 120

Postprzez reset1990 » 29 lis 2011, o 16:56

witam ! mam taki problem...
ciezko pali mi golf 3 1.9 tdi 90 km..
mam nowy akumulator , swiece sprawdzałem sa dobre , płyn w chłodnicy tez jest nowy wymieniany i nie wiem cio moze byc nie tak
??? a i jescze jak jade 120 to nie moge jechac wiecej ;/ takk jak by cos blokowało .. czuc po samochodzie tak jakby paliwo nie dochodziło ???


ps.. mam cos zwalone w alarmie fabrycznym i nie wiem czy moge pojechac na komputer ? czy to nie bedzie przeszkadzac ?
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!
Avatar użytkownika
reset1990
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 20:17
Lokalizacja: pieniezno

max 120

 

Postprzez Piaggio » 29 lis 2011, o 18:08

a może alarm coś blokuje i dlatego ciężko odpala? dobzr było by sprawdzic kąt wtrysku! a to że nie chce jechać więcej niz 120 to przyczyn może być kilka- notlauf? dobrze było by zrobić logi dynamiczne grupy 03, 08, 011
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez andrzejg3 » 29 lis 2011, o 20:56

może filtr paliwa by wymienic ,może byc zapchany i nie bedzie jechał wiecej.
andrzejg3
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27 mar 2008, o 21:11
Lokalizacja: SCI

Postprzez Staury » 29 lis 2011, o 20:56

Co do 120/h to ja pierwsze co sprawdziłbym przepływomierz... Już raz go nie podłączyłem i też samochód "nie jeździł".
Avatar użytkownika
Staury
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 25 paź 2011, o 10:06
Lokalizacja: Sławno

Postprzez Bradley » 29 lis 2011, o 21:25

Niestety nie pomoge. Zostawilem krysztalowa kule w samochodzie. Ale moze w kuchni znajde jakies fusy z herbaty...

Tematow o notlaufie jak psow. Tylko szukac i czytac.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez reset1990 » 29 lis 2011, o 21:41

filtr wymieniłem na nowy i tez nic..
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!
Avatar użytkownika
reset1990
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 20:17
Lokalizacja: pieniezno

Postprzez Piaggio » 29 lis 2011, o 21:41

Bradley napisał(a):Tematow o notlaufie jak psow. Tylko szukac i czytac.
dokładnie a w nich recept jak w aptece! wystarczy poszukac a znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie ;-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 30 lis 2011, o 17:45

No ale jak juz jest temat to można pomóc :) na to samo wyjdzie :)

Mi akurat nie pisano że było to wałkowane 1000 razy. Cieszyłem się że mi pomogliście. W ten sposób szybko rozwiązałem problem.
Jesli ktos jest świeży to lepiej wytlumaczyć ten 1001 raz. Bo jak zacznie szukać i nie jest obeznany to sie pogubi i nie poradzi sobie z problemem.
Możecie mnie zlinczować za tego posta ale ja wyraziłem tylko swoją opinię ;)
Pozdrawiam.

EDIT

Brak mocy przy ~120km/h.: 1.9 TDI (1z) 90 KM

Po pierwsze sprawdzamy wężyki, szczelne wężyki to podstawa.
Często bywa, że te wężyki są poprzecierane, i przez to nie ma możliwości sterowania odpowiednio WasteGate.
Jeśli sprawdziliśmy wężyki i okazało się, że są szczelne to pozostają nam dwie opcje - n75, lub WG . Najczęściej jednak jest to n75.
Sprawdzamy go łącząc ze sobą ( mostkując ) dwa wężyki, (niebieski i czerwony) .
Trzeci idący za filtr powietrza zostawiamy na miejscu.
Wtyczke do n75 zostawiamy podpiętą.
Auto powinno być mułowate , ale powinno iść więcej niż 130-140kmh. Jeśli tak będzie to mamy pewność, że n75 jest do wymiany, bądź reanimacji .
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez darkker » 30 lis 2011, o 21:50

N75 na 99,9999%. Słuchaj czy zawór klekocze przy włączonym zapłonie lub raz stuknie. najlepiej jak ktoś przekręci zapłon a ty słuchaj przy silniku. Czasami można też wyczuć stukanie dotykając go :-). tak jak sławek5t napisał też możesz sprawdzić jdenak vag najlepszy albo podmianka od innej golfiny
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez AdiK__ » 1 gru 2011, o 08:12

darkker, u mnie cyka cały czas ale chodzi jak należy pod 190/h niekiegy
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Piaggio » 1 gru 2011, o 18:35

AdiK__ napisał(a):u mnie cyka cały czas ale chodzi jak należy pod 190/h niekiegy
ale to tylko licznikowe! w rzeczywistości napewno nieco mniej, ale mniejsza o to! reset1990, jeżeli maszmożliwośc podmień N75 z innego dobrze smigającego auta- bedziesz wiedział na czym stoisz! bo tak to niestety na odległość nei uleczymy Twojej furmanki!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości