Logi do oceny-kolegi Prekursora

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Logi do oceny-kolegi Prekursora

Postprzez Piaggio » 19 paź 2011, o 17:43

Ostatnio edytowano 14 lis 2011, o 21:40 przez Piaggio, łącznie edytowano 2 razy
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Logi do oceny-kolegi Prekursora

 

Postprzez Bradley » 19 paź 2011, o 19:05

Kto pisal program?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Piaggio » 19 paź 2011, o 19:11

No właśnie w ty problem bo niby "osoba która sie na tym zna" w moim miescie śmiga sporo aut które on "poprawiał" i pytając sie uzytkowników jego usług nikt nei narzekał, :kwasny:
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez leopard » 20 paź 2011, o 02:15

mozna sie przyczepic na logach do przeplywomierza - liczy wysoko ale faluje ... mycie by mu sie przydalo
poza tym 1.3bara w overboscie - to skutek wariowania przeplywomierza - poki co - N75 radzi sobie z tym cisnieniem - ladnie zbija do okolic zadanych programem - na logach nie widac wszystkiego ale moim skromnym zdaniem spokojny sredniaczek - przynajmniej na tym co przedstawiles

BTW - 028906021GN - fajne sterowniki - zawsze programy na nich dobrze wychodziły ;)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez prekursor » 13 lis 2011, o 20:23

Identycznie. Prosze o ocene fachowym okiem.

Pomiar 4 bieg

Pomiar 4 bieg - druga próba

Pomiar 3 bieg
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez Sivy » 14 lis 2011, o 21:35

130 KM to marzenie prekursor'a
Ostatnio edytowano 18 lis 2011, o 19:35 przez Sivy, łącznie edytowano 2 razy
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez prekursor » 15 lis 2011, o 23:57

Sivy napisał(a):Piaggio, nie Golf IV 1.9 TDI-130PS, tylko 115 PS.
130 to marzenie prekursor'a


A z logow wyjdzie, ze ma jedynie 90 :P

Widze, ze zainteresowania brak. Albo fachowej wiedzy użytkowników.
Może lepiej zapytam jak sie wymienia termostat? ;-)
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez leopard » 17 lis 2011, o 09:19

prekursor napisał(a):A z logow wyjdzie, ze ma jedynie 90

ori 115KM (AJM) - z logow widac ze to starego typu soft (hybrydowy) ...
co do samych logow - nie ma powodu do niepokoju
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez prekursor » 17 lis 2011, o 19:23

leopard napisał(a):
prekursor napisał(a):A z logow wyjdzie, ze ma jedynie 90

ori 115KM (AJM) - z logow widac ze to starego typu soft (hybrydowy) ...
co do samych logow - nie ma powodu do niepokoju

DZIĘKI!
Możesz jeszcze rozwinąć o co chodzi z tym softem?
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez leopard » 18 lis 2011, o 09:53

prekursor napisał(a):Możesz jeszcze rozwinąć o co chodzi z tym softem?

pierwsze softy do PD byly oparte czesciowo na sofcie z VP - z biegiem czasu zostal opracowany soft (jesli chodzi o sterowanie praca silnika) specjalnie pod PD - chodzilo tu o dokladnosc pracy elementow wykonawczych
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez prekursor » 18 lis 2011, o 18:45

leopard napisał(a):
prekursor napisał(a):Możesz jeszcze rozwinąć o co chodzi z tym softem?

pierwsze softy do PD byly oparte czesciowo na sofcie z VP - z biegiem czasu zostal opracowany soft (jesli chodzi o sterowanie praca silnika) specjalnie pod PD - chodzilo tu o dokladnosc pracy elementow wykonawczych


Czytałem gdzieś kiedyś, że tak naprawdę AJM to VP z głowicą PD.
Zresztą.
To chyba tak naprawdę pierwszy motor VW na pomkach?

Jeżeli posiadasz jeszcze jakie ciekawe informacje na temat tego silnika to chętnie pczytam ;-)

A może robiłeś program do takiego motoru? Chętnie bym zobaczył jaki jest kres jego możliwości (mam na myśli ingerencje w sam soft).
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Postprzez Sivy » 18 lis 2011, o 19:35

prekursor, zapnij mu nowy rozrząd. Bez tego ani rusz.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości