Jaka różnica ???

    • remont łazienki warszawa
    • Nowa łazienka za 10 dni ! Zadzwoń tel. 226022589 kliknij lazienkaw10dni.pl Warszawalazienkaw10dni.pl
      lazienkaw10dni.pl
Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Jaka różnica ???

Postprzez Maximxxx » 3 paź 2008, o 11:25

Temat jak zwykle rzeka, ale zależy mi na tej odpowiedzi i to konkretnej a nawet jeżeli jest to możliwe to z przykładowym zdjęciem. Chodzi o rónicę między wałem korbowym VW TDI a TD. Wszyscy piszą o półksiężycu ale w którym on jest miejscu na wale - czym się różni i jeżeli się różni to czemu części (koło pasowe, zębate) są takie same zarówno w TDI jak i w TD.

Sprawa ilna i proszę o jak najdokładniejsze dane. Z góry dzięki.
Maximxxx
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 13:27
Lokalizacja: Gdańsk

Jaka różnica ???

 

Postprzez Reiven » 3 paź 2008, o 13:55

To rozwieje twoje wątpliwości

TDI
TD
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 4 paź 2008, o 01:02

przyjżyj sie dokładnie. całkiem co innego.
tu masz TDI

Obrazek

a tu masz TD Obrazek

porównaj sobie je cm po cm'trze
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez audi1986 » 4 paź 2008, o 03:05

tak bo tdi ma czujnik obrotów w bloku który czyta z walu
Ostatnio edytowano 4 paź 2008, o 18:20 przez audi1986, łącznie edytowano 1 raz
audik
audi1986
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 14:38
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Maximxxx » 6 paź 2008, o 09:27

Ok dzięki chłopaki a teraz z tym frezowaniem czoła wału czy jak to się tam nazywa. Wszyscy piszą o półksiężycu w TDi - jak to wygląda i o co chodzi z tym napawaniem i szlifowaniem. Jakieś szczegóły?? Z góry dzięki.
Maximxxx
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 13:27
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Reiven » 6 paź 2008, o 09:33

Tak łopatologicznie na czopie wału masz wycięcie w które wchodzi klin koła zębatego rozrządu jeśli jest wyrobione i ma za duży luz to rozrząd się przestawia wtedy trzeba to wycięcie nad spawać i wyszlifować.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Maximxxx » 6 paź 2008, o 11:09

Czy chodzi o to co na fotce - tak to rozumiem

Obrazek
Maximxxx
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 13:27
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Reiven » 6 paź 2008, o 11:13

Tak o to
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Maximxxx » 6 paź 2008, o 11:15

Z góry wielkie dzięki już wiem co mam robić :) hehe
Punkt dla ciebie.
Pozdrawiam
Maximxxx
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 13:27
Lokalizacja: Gdańsk


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości