logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Paweu
2013-02-18, 14:00
jak ustawić kąt wtrysku w TDI
Autor Wiadomość
sebastianW 
Czytacz
seba

Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 56
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-12-04, 20:24   jak ustawić kąt wtrysku w TDI

Witam:) mam problem z odpalaniem rano:( muszę grzać świece po kilka lub kilkanaście razy, żeby mój dieselek zaskoczył z łaski, szarpiąc przy tym okrutnie. Jak ustawić kąt wtrysku, bo vag pokazuje mi w bloku 000BS wartości 00. w normalnym bloku jest 54-56.

[ Dodano: 2009-12-04, 20:31 ]
Czy taka rozbieżność jest możliwa, po wymianie rozrządu?
 
 
Bradley 
Fanatyk
klekleklekleklekle


Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 49 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1124
Skąd: Bielsko-Biała / Katowice
Wysłany: 2009-12-04, 22:08   

sebastianW, jak masz 000 to masz przestawiony rozrzad, obawiam sie ze sama regulacja pompy nic nie da. Gdzies musi byc przestawiony o zabek, pol.


Jak, tak: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
 
 
 
leopard 
POMOCNIK
kierownik zamieszania



Silnik: TDI
Pomógł: 74 razy
Wiek: 100
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 1454
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-12-04, 22:57   

Bradley napisał/a:
to masz przestawiony rozrzad

nie koniecznie ... skrajne wartości ( +/-) poza zakresem regulacji to 00 i 255 - oczywiście przy okazji regulacji dynamicznej warto sprawdzić ustawienie rozrządu na znakach/blokadach ...
_________________
.
http://www.diesel-inside.pl
.
 
 
 
sebastianW 
Czytacz
seba

Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 56
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-12-08, 15:41   

Kąt wtrysku ustawiony!!!!!!:):) Sam jestem w szoku,że udało się ustawić tak dokładnie? Z pompą wszystko było ok na nastawach. przy temp. cieczy 92 s w 000BS wyszło 48-50 więc rewelacja:)Był mocno przestawiony, ponieważ po przesunieciu pompy o 1 mm dopiero wskoczył na 02 w 000BS. Mam nadzięję,ża to była przyczyna dużych problemów z porannym odpalaniem?
 
 
Bradley 
Fanatyk
klekleklekleklekle


Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 49 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1124
Skąd: Bielsko-Biała / Katowice
Wysłany: 2009-12-08, 18:16   

sebastianW napisał/a:
ża to była przyczyna dużych problemów z porannym odpalaniem?

była
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
 
 
 
sebastianW 
Czytacz
seba

Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 56
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-12-09, 12:38   

Dzsiaj zrobilem test. Auto stało 24 h nie ruszane. jedno grzanie swiec, zapłon i odpaliło dosłownie na dotyk:) Byłem u czterech mechaników("specjalistow wysokiej klasy":) i każdy chciał od razu mierzyć ciśnienie na cylindrach( 40 zł za gar)??? Na temat kąta wtrysku stwierdzili, że jeżeli odpala jak jest ciepły to wszystko jest ok. Konkluzja jest tylko jedna...
 
 
clive120 
Czytacz

Silnik: golf TDi
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 70
Skąd: JG
Wysłany: 2010-04-19, 17:34   

witam mam pytanie. kupilem kabel OBD II z USB i mam problem jak ustawić kąt wtrysku ktok po kroku w programie VAG COM. Czy moze ktoś mi to opisać co i gdzie sie ustawia zeby nie popelnic jakiegos komnkternego bledy albo tez zebym nie zmienil czego innego zamiast ustawic kąt wtrysku. pozdo i czekam na konktetny opic
 
 
 
TOMEK 84 
Gaduła
kujawsko-pomorskie


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 5 razy
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 805
Skąd: INOWROCŁAW :)
Wysłany: 2010-04-19, 17:40   

clive120,
znasz sie troche na mechaniece ? widziałeś jak sie ustawia kąt....jwsli nie robiłes wczesniej ciezko bedzie ci wytłumaczyc tak przez forum co i jak..... to trzeba zobaczyc
_________________
http://www.golf3.pl/topic...tki-vt15988.htm
 
 
 
Bradley 
Fanatyk
klekleklekleklekle


Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 49 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1124
Skąd: Bielsko-Biała / Katowice
Wysłany: 2010-04-19, 18:51   

clive120, a czytales moze ten temat OD POCZATKU?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
 
 
 
sebastianW 
Czytacz
seba

Silnik: 1.9 tdi
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 56
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-04-19, 19:31   

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235 tu masz wszystko szczegółowo opisane i pokazane. Jeżeli masz jakieś elementarne pojęcie o mechanice i potrafisz odkręcić 4 sruby od pompy paliwa to nie sprawi ci to wiekszego problemu:) pozdro
 
 
Nowal 
Gaduła


Silnik: A4 Avant AFN
Pomógł: 19 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 437
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2010-04-19, 20:57   

clive120, kata sie nie ustawia VAGiem tylko sprawdza. Jezeli nie masz o tym pojecia to jedz do mechanika i za pare zł ci to zrobi bo sobie jeszcze pogorszysz sprawe.
_________________
Moje VWozidło

SPRZEGAM MOJEGO GOLFA LINK DO OGŁOSZENIA
 
 
 
Reklama

Posty: 999
Skad:...





Wyświetl posty z ostatnich:   






Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
deox v1.3 // Theme created by Golf 3 Klub Polska