logo

Golf 3 Klub Polska
Forum miłośników VW Golf 3
 


Poprzedni temat «» Następny temat
Jak odpowietrzyć układ paliwowy - AAZ???
Autor Wiadomość
Szarik 
Berbeć

Silnik: 1.9 TD
Wiek: 19
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 13
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-03-31, 11:47   Jak odpowietrzyć układ paliwowy - AAZ???

Jak w temacie. Paliwo zeszło do zera, a mój mądry znajomy, stwierdził, że zaraz odpali... no i zakręcił ze 4 razy. Teraz wlałem 5 litrów ropy, i jedynie co mi się udało osiągnąć, to mniej więcej połowa przewodów zalanych paliwem, reszta sucha. Zaraz padnie akuś jak bd tak kręcił, tak więc szukam innych sposobów :)
 
 
Mick 
Berbeć

Silnik: 1.8
Wiek: 19
Dołączył: 24 Gru 2012
Posty: 14
Skąd: Brzesko
Wysłany: 2013-03-31, 13:22   

na szybko mozesz psiknoą lekko plakiem do rurki gdzie idze do filtra a niech ktos w tym czasie próbuje odpalic
 
 
 
kermid 
Badacz tematu


Silnik: 1.4
Pomógł: 13 razy
Wiek: 25
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 228
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-03-31, 14:17   

Jedna osoba kręci rozrusznikiem a druga popuszcza śruby od wtryskiwaczy w głowicy po kolei i czeka kiedy poleci ropa.
 
 
 
scyzormks 
Gaduła


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 20
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 435
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 2013-03-31, 15:05   

Poluzuj bodajz 17 nakretke od wtrysku, az do momentu jak zostaniesz obrzygany ropa.

Jesli nie zalej filtr paliw napewno pomoze i na 2 raz pamietaj dieslem nie jezdzi sie na oparach! 8-)
 
 
 
Szheyk 
Badacz tematu
Mateusz


Silnik: 1.9 GTD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 213
Skąd: NEL
Wysłany: 2013-03-31, 17:24   

Prawda bo robisz biede pompie ,
Rób tak jak kolega pisze z plakiem tylko nie kręć za długo
 
 
 
Szarik 
Berbeć

Silnik: 1.9 TD
Wiek: 19
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 13
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-03-31, 21:29   

No to zmęczyłem dieselka :( I tak muszę go odpalać na kable :<

Z tego co widzę, w przewodach paliwowych jest ropa, tak mi się wydaje. W filtrze też. Ale dalej jedyne co robi, to kręci rozrusznik, to wszystko.

Mogli byście zaznaczyć mi na zdjęciu, którą nakrętnę mam poluzować w celu odpowietrzenia? Niestety, słowo "17 nakrętka od wtrysku" niewiele mi mówi... :(
 
 
scyzormks 
Gaduła


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 20
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 435
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 2013-03-31, 21:45   

17 to klucz płaski a pierwszy lepszy wtrysk popusc, powinno cie obrzygac.

Mogł tez ci siasc elektrozawo na pompiren wtedy nic nie zdzialasz.
 
 
 
Szarik 
Berbeć

Silnik: 1.9 TD
Wiek: 19
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 13
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-04-01, 10:45   

Niestety... To nie paliwo. Byłem pewny, że brakło (tym bardziej, że na końcu węża paliwowego było powietrze...). Okazało się, że wyrwało się koło zębate te wychodzące z rozrządu (to na samej górze)... Nie wiem, jakie to będą koszta. W prawdzie pasek rozrządu nie spadł, i jest napięty, ale kto wie...
 
 
Matiuas 
Badacz tematu

Silnik: 1,9 TD AAZ
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 199
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2013-04-01, 13:31   

Szarik napisał/a:
Niestety... To nie paliwo. Byłem pewny, że brakło (tym bardziej, że na końcu węża paliwowego było powietrze...). Okazało się, że wyrwało się koło zębate te wychodzące z rozrządu (to na samej górze)... Nie wiem, jakie to będą koszta. W prawdzie pasek rozrządu nie spadł, i jest napięty, ale kto wie..

No to głowica do remontu, to że pasek jest napięty nie ma znaczenia, jeżeli rozrząd się przestawił to tłoki spotkały się z zaworami.
 
 
 
Szarik 
Berbeć

Silnik: 1.9 TD
Wiek: 19
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 13
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-04-01, 15:07   

Średnie koszta??
 
 
manus2008 
Badacz tematu

Silnik: Diesel 1.9 D + TURBO
Pomógł: 2 razy
Wiek: 21
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 389
Skąd: SPI :D
Wysłany: 2013-04-01, 17:12   

napewno 1000zl
_________________
Mój golfik ;)

http://www.golf3.pl/topic...ost-vt39522.htm
 
 
 
scyzormks 
Gaduła


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 20
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 435
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 2013-04-01, 17:31   

Ten temat powinni podwiesic ze dieslem nie ezdzi sie na oparach. Chcoc troche dziwne ze takie szkody sie zrobiły, takie cyrki to jak odpalasz na popych...

Koszta 800-1100 gdybys chciał oddac na czesci to pisz napewno cos bym urwał z twojego td :ok:
 
 
 
Szarik 
Berbeć

Silnik: 1.9 TD
Wiek: 19
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 13
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-04-01, 20:18   

Nie ;) Będzie on robiony. Mam do niego sentyment, i tak pozostanie. Szkoda, by taki golfik (zdrowiuuutki na kaloserii, elegancki czarny) wylądował na złomie ;) Uratuję go i będzie jeździł :) Mam przynajmniej nauczkę na przyszłość ;)
 
 
brzesiu 
Badacz tematu
Król drutu i sznurka od snopowiązarki ;)

Silnik: 1z ;)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 273
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-04-02, 09:43   

Szarik napisał/a:
Nie ;) Będzie on robiony. Mam do niego sentyment, i tak pozostanie. Szkoda, by taki golfik (zdrowiuuutki na kaloserii, elegancki czarny) wylądował na złomie ;) Uratuję go i będzie jeździł :) Mam przynajmniej nauczkę na przyszłość ;)


Ostatnio jak szukałem sobie wałka to widziałem czapki po 150-200 zł. Do tego splanowanie uszczelka i zamkniesz sie w 500 ;)
 
 
 
pawel_63 
Berbeć
DiESeL LoVe

Silnik: 1.9 TD aaz
Wiek: 21
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 3
Skąd: Milicz
Wysłany: 2013-04-18, 22:10   

Kup pompke gumowa taka. Ręczna jak francuzy mają podpompuj aż powrotem pójdzie i gitara, do pompy trochę wchodzi. Ja ze swoim też tak miałem stał 6 miesięcy i później wtrysk popusc aż poleci i ogień na tłoki :-)

[ Dodano: 2013-04-18, 22:18 ]
Nie doczytałem wszystkiego :-) panowie jest aaz na części :-) tylko korby się fioletowe zrobiły :-D ja za kompletny remont głowicy płaciłem 700 turbo k24 za 150!! Kosa!! :-D spin 20 zł cooler dostałem od jakiegoś bmw węże do coolera 180 plus jakieś opaski coś razem coś koło 1000 ale różnica jest kosmos nie wyobrażałem sobie że to auto na dwójce będzie mi kopciło opony :-) trzeba go kręcić trochę ale to sama przyjemność mój wkreca się na zegarek czyli jakieś 6,5 tys obr. I dźwięk jest zabójczy:-)

[ Dodano: 2013-04-18, 22:18 ]
Nie doczytałem wszystkiego :-) panowie jest aaz na części :-) tylko korby się fioletowe zrobiły :-D ja za kompletny remont głowicy płaciłem 700 turbo k24 za 150!! Kosa!! :-D spin 20 zł cooler dostałem od jakiegoś bmw węże do coolera 180 plus jakieś opaski coś razem coś koło 1000 ale różnica jest kosmos nie wyobrażałem sobie że to auto na dwójce będzie mi kopciło opony :-) trzeba go kręcić trochę ale to sama przyjemność mój wkreca się na zegarek czyli jakieś 6,5 tys obr. I dźwięk jest zabójczy:-)
 
 
Reklama

Posty: 999
Skad:...





Wyświetl posty z ostatnich:   






Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  







Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
deox v1.3 // Theme created by Golf 3 Klub Polska