Dziwna sprawa z odpalaniem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

ciezko rano pali!!

Postprzez lewap81 » 24 lut 2008, o 00:56

witam
jestem nowy na forum i od razu mam pytania?
jaka może być przyczyna bo mój 1,9d czasami z rana ciężko pali!
domyślam sie ze mogą to być świece jeżeli t o świece to jak je wymienić?? a poza tym jak sie troszkę nagrzeje to tak jakby mu delikaaatnie obroty urosły ale naprawdę delikatnie!
lewap81
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 00:48
Lokalizacja: lubin

ciezko rano pali!!

 

Postprzez tyberianki » 24 lut 2008, o 01:24

raczej nie świece tylko wtryski, jeżeli silnik nie jest suchy lecz widzisz plamy oleju, smaru to wtryski
Avatar użytkownika
tyberianki
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 15 sie 2007, o 11:54
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez scols11 » 24 lut 2008, o 09:46

Co maja wtryski do wyciekow oleju????????????????? :shock:
Olej moze przeciekac pod uszczelka pod pokrywa wałka rozrzadu i silnik bedzie troszke zaoliwiony a to do wtrysków nic nie ma!!!
sprawdz po piewsze filtr paliwa , swiece żarowe(czy wszystkie sa dobre), kąt wtrsyku( moze jest opozniony), a na koncu koncowki wtryskow!!!!
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez lewap81 » 24 lut 2008, o 12:34

witam scols11
jesli chodzi o filtry i olej to wszystkie wymieniam po 10 tys wiec muszą być ok a tym bardziej ze jakiś czas temu wymieniałem olej !
a jak mogę sprawdzić świece czy kat wtrysków albo końcówki wtrysków
lewap81
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 00:48
Lokalizacja: lubin

Postprzez scols11 » 24 lut 2008, o 13:56

Kat wtrysku -kurcze nie wiem w TDI podpinasz sie pod VAG i wszystko!!, swiece jedz do elektryka niech sprawdzi opor a jesli to nie pomoze to dopiero wtedy jedz do dobrego dislowca i on je wyciagnie i podepnie pod speciale urzadzenie i sprawdzi na ilu atmoswerach puszczaja!!
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez tyberianki » 24 lut 2008, o 19:03

wtryski mają to do tego, że wyciek paliwa zmieszany z zanieczyszczeniem na silniku daje ten sam efekt co wyciek czystego oleju, piszesz że to nie wtryski a sam piszesz o kącie wtrysku, chcesz pomóc to mów z sensem...
Avatar użytkownika
tyberianki
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 15 sie 2007, o 11:54
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez kajtek » 24 lut 2008, o 19:42

ja miałem problem z odpaleniem jak miałem nieorginalny filter który był nieszczelny przez co układ sie zapowietrzał i tzreba było rano kręcić troche zanim rope zaciągnął, podobnie jest jeśli ropa sie cofa jakieś zaworki dodatkowe wtedy montują wiem bo ja miałem tez tak robić, musiał byś otworzyc maske i najlepiej niech ktos kreci wtedy bedziesz widział czy w przewodzie przed pompa jest ropa czy dopiero zasysa, a jak podejrzewasz świeczki to próbowałeś grzać kilkakrotnie czy to cos daje?
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lewap81 » 24 lut 2008, o 23:24

witam kajtek:]
a propo kilkakrotnego grzania to pomaga a jak z wymianom ich może ktoś napisze bo itak ju z kupiulem nowe wiec moge wymienic pewn ie nie zaszkodzi;]
lewap81
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 00:48
Lokalizacja: lubin

Postprzez kajtek » 25 lut 2008, o 19:16

lewap81, skoro to pomaga to wymiana świec napewno też pomorze i powinno byc juz git zaobaczymy jak wymienisz co napiszesz...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Nie moge odpalić

Postprzez Fabian_7 » 25 lut 2008, o 19:33

jestem załamany bo niewiem co się dzieje mojemu golfikowi co chcila mam z nim jakis problem:(
tym razem odpaliłem go wieczorem na ssaniu i zaparkowałem na placu wyłanczając silnik ale zapomniałem wyłonczyć ręcznego ssania. rano wsiadam przekręcam kluczyk obruciło ze 3 razy i koniec wszystko zgasło na liczniku padł mi.

ładuje akumulator jakieś 8 godzin i nawet przy prubuie odpalenia tylkotakie puknięcie i koniec na dodatek migaja mi kontrolki i wydają dziwny dzwięk jak głośnie migajaca żarówka

Pomóżcie prosze

[ Dodano: 2008-02-25, 23:13 ]
znalazłem chyba przyczyne tego co się stało
jak chciałem zobaczyc w bezpiecznikach czy wszstko gra tam po lewej stronie był płaski pleciony miedziany kabel który dotykał karoserii jak go odcvhyliłem to auto zapaliło normalnie czy to może być to ??

ktos może wie od czego jest ten kabel ?
Fabian_7
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9 lut 2008, o 01:46
Lokalizacja: Będzin

Postprzez lewap81 » 26 lut 2008, o 00:57

witam ponownie:)
a może ktoś sie orientuje gdzie znajdę jakiś schemat żeby samemu wymienić świece bo lobię sam grzebać przy autach i zawsze to zostaje satysfakcja:) jak sie coś samemu zrobi
przy benzynie już wcześniej to robiłem a z dieslem to moja pierwszy kontakt
pozdrawiam pawel lewap:) :-D
lewap81
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 00:48
Lokalizacja: lubin

Postprzez buuuzek » 26 lut 2008, o 11:25

mam dokladnie taki sam przewod ktory nie jest podlaczony do niczego .... od czego on moze byc ???
buuuzek
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 00:29
Lokalizacja: Żagań

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 18 gości