Dzisiaj kupiony, ale jest kilka problemów - DORADZICIE? :)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Dzisiaj kupiony, ale jest kilka problemów - DORADZICIE? :)

Postprzez ronin » 23 kwi 2008, o 23:30

Witam :)
Mam taką sprawę... Kupiłem dzisiaj sobie golfika w TDI z 95 roku, dosyć fajna wersja, niezła cena, ale żeby nie było tak fajnie, są też pewne problemy.
Otóż golf kiedyś był na pewno dosyć mocno strzelony z przodu, co jak podejrzewam może mieć wpływ przynajmniej na niektóre z jego mankamentów:

- Intercooler - dziurawy - ucieka przez niego powietrze i auto ma obecnie odejście gorsze niż zwykły 1.9D - da się to jakoś regenerować, czy tylko wymiana? Dałbym radę sam go wymienić? Bo wydaje się być dosyć na wierzchu (nie znam się za bardzo dlatego pytam)

- problem z żarowymi - przy uruchamianiu w ogóle nie zapala się ich lampka (jak jest zimny ma też małe problemy z odpalaniem) - za to podczas jazdy potrafi zacząć mrugać i znika kiedy nacisnę na hamulec. Czy wymiana świec coś tu pomoże? czy to problem z elektryką? Bo w sumie kontrolki ABS i AirBag też się nie zapalają przy odpalaniu (a chyba powinny) ale nie wiem czy ma to coś wspólnego.

- strasznie luźne biegi - skrzynia pracuje ładnie - nie wydaje żadnych odgłosów, biegi wchodzą łatwo - ale tylko wtedy kiedy uda mi się w niego trafić - rozrzut jak w starym jelczu - zupełnie nie wiem co to może być.

- podczas jazdy kiedy włączę nawiew da się wyczuć delikatnie kwaskowaty zapach - czy to nie jakiś problem z układem chłodzenia (uszczelką)? Temperaturę trzyma niby dobrze, nie kopci na dziwny kolor ale zapaszek podejrzany.

Przepraszam za ten przydługi post, o innych sprawach nie piszę, bo myślę, że poradzę sobie z nimi sam :) Dzięki za odp. i pozdrawiam
Avatar użytkownika
ronin
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23 kwi 2008, o 22:33
Lokalizacja: z domu

Dzisiaj kupiony, ale jest kilka problemów - DORADZICIE? :)

 

Postprzez pawel_ns » 24 kwi 2008, o 09:26