Co To Jest?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Co To Jest?

Postprzez SanchoPancho » 16 lis 2011, o 22:33

Witam was forumowicze. Interesuje mnie ta kostka przy pompie paliwowej do czego ona służy. I czy to źle że caly czas klika nawet jak już odpale silnik gdy ją chwyce czuje jak klika :/ to źle? Tu załączam zdj.
Do niej wpina sie jeszcze kostke.
Obrazek

Zdj troche takie zwichrowane ale wyjezdzam do roboty i na szybko strzeliłem dla obczajonych pewno to nie problem pozdraVWiam i góry dzięki za pomoc :)
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Co To Jest?

 

Postprzez AdiK__ » 16 lis 2011, o 22:59

Kolego jest to tak zwany zawór n75 sterujący turbiną. U mnie również klika ale turbo chodzi poprawnie zbiera się jak powinien na każdym biegu więc nie martw się tym klikaniem. Jeśli silnik jest dynamiczny to zostaw w spokoju i spokojnie jeźdź ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez SanchoPancho » 16 lis 2011, o 23:01

Yhymmmm myślałem że to coś od paliwka. Mi turbo dmucha aż miło więc spoko podziekował Ci temat do zamknięcia :)
Piłeś nie jedź, nie piłeś ... wypij :P

Moja Golfina :) zapraszam :P
http://www.golf3.pl/topics2/moja-golfizna-vt34028.htm

Crash Test Golfa III jak na ten rok prod. to naprawde całkiem całkiem :)
http://www.youtube.com/watch?v=jyU7oqPE ... re=related
Avatar użytkownika
SanchoPancho
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 20 cze 2011, o 10:52
Lokalizacja: Wągrowiec

Postprzez Piaggio » 16 lis 2011, o 23:13

zdjęcie nieco nie wyrażne ale jeżeli przy filtrze paliwa sie znajduje i jest w nia wpinana kostaka dwu pinowa to raczej napewno jest N75- steruje onturbina aby w odpowiednim momencie zbic cisnienie w turbinie, jezeli szwankuje turbina bedzie przeładowywac w wyniku czego auto bedzie łapalotak zwanego notlaufa, wielokrotnie juz sie spotkalem ze ten zaworek pika, ale jezeli auto dobrze jedzie to nie przejmuj sie tym :-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości