Ciężko kręci!!!!

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Ciężko kręci!!!!

Postprzez mazi30 » 22 mar 2009, o 12:37

Witam!
Problem który opisze mam już od dawna ale dopiero teraz zaczął mnie denerwować. Mam 1,9 TD z 92 roku czyli jak już zapewne wiecie aby zapalić zimnego muszę wycisnąć przyśpieszacz czy jak ktoś woli ssanie. Gdy wóz jest zimny i chcę go zapalić ciężko kręci. Gdy już zapali to dziwnie drży tak jak by przygasał i po 10 sekundach już pracuje normalnie. Wymieniłem akumulator na nowy, a on dalej ciężko pali, gdy ciepły już szybciej ale też nie tak jak bym chciał. Mechanik sprawdził mi rozrusznik mówił że jest ok ale doradził żeby wymienić na inny w przyszłości na wszelki wypadek. Świece też sprawdzał i mówił że są ok. Ale mógł się mylić. Miał ktoś podobny problem. Pomóżcie co może być tego przyczyną.
Moje dwie miłości!!!
Zapraszam do mnie
http://www.golf3.pl/topics2/golf-by-maz ... 45a1#86099
Avatar użytkownika
mazi30
Czytacz
 
Posty: 126
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 16:42
Lokalizacja: Nowogard

Ciężko kręci!!!!

 

Postprzez Nowal » 22 mar 2009, o 13:24

Jaki masz aQ? Świece moze grzeją ale słabo ja bym stawiał na nie. Wymieniales rozrząd? UStawiales zapłon?
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mazi30 » 22 mar 2009, o 13:46

Nowal napisał(a):Jaki masz aQ? Świece moze grzeją ale słabo ja bym stawiał na nie. Wymieniales rozrząd? UStawiales zapłon?


1. Akumulator mam nóweczke nie pamiętam jaki ale mocniejszy i dobry!
2. Co do świec też tak myśle najlepiej kupić bosha? chociaż ten mechanik mówił że są ok!
3. Tak rozrząd był wymieniany niedawno!
4. Co do zapłono to go nie ruszałem!
Moje dwie miłości!!!
Zapraszam do mnie
http://www.golf3.pl/topics2/golf-by-maz ... 45a1#86099
Avatar użytkownika
mazi30
Czytacz
 
Posty: 126
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 16:42
Lokalizacja: Nowogard

Postprzez Nowal » 22 mar 2009, o 14:13

Świece albo beru albo bosch albo NGK, to juz twoj wybór. Ale jezeli wymieniales rozrząd to powinienes sprawdzic ustawienie kata wtrysku. Tym bardziej ze mechanik mowi ze swiece sa ok. Jak auto ma 90* i wylaczysz silnik to jak pozniej zapala? Bo jezeli zle to wina moze byc wlasnie po stronie zapłonu
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Procent » 22 mar 2009, o 14:56

Ja osobiście polecam świece NGK D-POWER NR4. To są do mojego TDI, a do TD musisz zapytać czy też mogą być takie. Jak silnik się rozgrzeje do 90 st.to zgaś go i poczekaj 30 s i znów spróbuj odpalić. Jak problem będzie się powtarzał to proponuje sprawdzić kąt wtrysku. A świece wymienić też polecam bo NGK są naprawdę dobre. Pozdrawiam i zapraszam do oblokania i skomentowania mojego Goferka
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości