140km/h i koniec dalej nie pójdzie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

140km/h i koniec dalej nie pójdzie

Postprzez magdalena » 10 wrz 2007, o 18:10

mój disel osiąga max 3000 obrotow tj.140km/h i dalej nie pojedzi nie szarpie nim ale jak by się przyduszał jaka może być przyczyna? nie kopci ,ładnie pali ,i do140 nawet się zbiera :zalamany:
pozdrawiam viktor
magdalena
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 16:38
Lokalizacja: Bardo

140km/h i koniec dalej nie pójdzie

 

Postprzez Bartek » 10 wrz 2007, o 19:50

siemanko.sprawdz filtr powietrza, rury od turbinki i IC i przeplywomierz.moze byc zapchany.pozdrawiam.
bartolassi
Avatar użytkownika
Bartek
Badacz tematu
 
Posty: 165
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 11:03
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez Adapto » 14 wrz 2007, o 23:53

Może przepustnice też sprawdź. Zresztą nie znam się ;)
Mój pierwszy samochód:

VW Golf 3 1,9 TD 1992r. Sprowadzony 17.08.2007 :D
Adapto
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 14 wrz 2007, o 21:24
Lokalizacja: Ostróda

Postprzez karlito » 15 wrz 2007, o 10:23

moj kolega tez mial dokladnie taki problem, okazalo sie ze mial ladnego dzwona i mechanicy cos zle poskladali, mam nadzieje ze u ciebie tak nie jest ale dobrze by bylo sprawdzic
Avatar użytkownika
karlito
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 12 sie 2007, o 22:38
Lokalizacja: sie biora dzieci

Postprzez DJ Mays » 22 wrz 2007, o 12:58

filtr paliwa oraz filtr powietrza ja tak miałem auto zbierało sie ładnie ale na 120 był koniec pedał w podłodze a na liczniku 120 ..... po wymianie filtrów wszystko wruciło do normy :-D
Avatar użytkownika
DJ Mays
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 22 wrz 2007, o 12:44
Lokalizacja: Ruda Maleniecka

Postprzez janek333 » 23 wrz 2007, o 10:32

ja mam taki sam problem 120 i dalej nie pójdzie . sprawdze te filtry choć niedawno zmieniałem filtr powietrza , wymienie filtr paliwa i zobaczymy. Pozdro ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
janek333
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2 wrz 2007, o 10:36
Lokalizacja: Kraków

Postprzez DJ Mays » 23 wrz 2007, o 14:33

janek333, filtr powietrza jest mniej istotny .... mysle ,że problem zniknie po wymianie filtru paliwowego jest on w cenie około 40zł poprostu w starym nazbierało sie juz tyle syfy ze sie zapycha .... napisz czy pomogło ci ??
Avatar użytkownika
DJ Mays
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 22 wrz 2007, o 12:44
Lokalizacja: Ruda Maleniecka

Postprzez andreas2 » 26 wrz 2007, o 20:28

przeładowany lub niedoładowany. Winny może być zawór N75 lub poprostu przewody podciśnienia łapią "lewe" powietrze lub są niedrożne. Przyczyna może też być zawór w pompie sterujący wyprzedzeniem kąta wtrysku. Równie dobrze przyczyna może tkwić w propozycjach napisanych w powyższych postach. Dobry spec od TDI nie powinien mieć z tym kłopotu.
20 Jahre GTI TDI
andreas2
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 20:23
Lokalizacja: Pomorze


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

cron