Raz pali raz nie. 1.9 TD

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Raz pali raz nie. 1.9 TD

Postprzez jaro201 » 17 sty 2014, o 02:13

Witam. Mój problem polega na tym że jak auto postoi (wystarczy czasem noc) czasem jest problem z odpaleniem kręci, kręci i kręci i dopiero zaczyna troche zabierać aż odpali. A bywa że pali na dotyk :| . O co tu chodzi? Bezpiecznik z świec sprawny, filtr paliwa wymieniony. Silnik to 1.9TD. POMOCY
jaro201
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Katowice

Raz pali raz nie. 1.9 TD

 

Postprzez Pozor » 17 sty 2014, o 12:04

a może masz powietrze w wężykach sprawdzałeś ?
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez jaro201 » 17 sty 2014, o 13:01

no sprawdzałem. Nie widać dokładnie ale raczej powietrze się nie zbiera.
jaro201
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Pozor » 17 sty 2014, o 14:01

z pompą nic nie ruszałeś ? znaczy się czy wyciągałeś pompę ?
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez karol MAŁY » 17 sty 2014, o 17:41

A ten plasticzek z góry filtra paliwa nie jest gdzieś pęknięty?u kolegi w pasku było podobnie kręcił do upadłego a jak się docisneło ten plastik to po chwili zaciągnął paliwo i palił na dotyk
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez mojzesz09 » 19 sty 2014, o 15:02

Miałem tez takie objawy, po wymianie filtra paliwa oraz wezykow przelewowych bylo tak samo. Pomogła wymiana filtra paliwa na filtr od bodajze golfa mk1 w dieslu to jest filtr bez powrotu paliwa, czyli orginalnie w mk3 powrot paliwa z pompy idzie do filtra paliwa, a w mk1 idzie prosto w zbiornik, dzieki temu ewentualne powietrze w wezykach idzie do zbiornika paliwa a nie krazy w pompie. U Ciebie może być pompa do sprawdzenia i regulacji.
Avatar użytkownika
mojzesz09
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 5 gru 2011, o 00:53
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez jaro201 » 19 sty 2014, o 16:11

W pompie wymieniałem tylko oring na tłokorozdzielaczu bo mi lała. Po tym zabiegu wszystko było ok. Palił na dotyk i tak nagle problemy się zaczeły. Ręce mi opadają... znów wymienianie aż się trafi...
jaro201
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Katowice

Postprzez mkkay » 19 sty 2014, o 16:24

tak się dzieje jak jest mało paliwa, jak jeżdżę na rezerwie i zapomnę zatankować i jest mało paliwa to tak właśnie mam ze muszę sporo kręcić zanim zapali , ale jak jest ponad rezerwę to niema problemu
moja biała strzała- http://www.golf3.pl/topics2/biala-strza ... t50990.htm


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 682
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez mojzesz09 » 19 sty 2014, o 16:47

Może masz faktycznie za mało paliwa ;d
Avatar użytkownika
mojzesz09
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 5 gru 2011, o 00:53
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez jaro201 » 19 sty 2014, o 17:34

Też o tym myślałem ale bywa ze nie chce odpalić nawet jak jest ponad rezerwe
jaro201
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Katowice

Postprzez hanawald » 19 sty 2014, o 17:41

a jak wygląda akumulator sprawdzałeś :?: kręcić może, ale brakuje mu kopa ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1441
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mkkay » 19 sty 2014, o 18:06

wystarczy że raz zassie syf z baniaka przy niskim stanie paliwa i już będą problemy
moja biała strzała- http://www.golf3.pl/topics2/biala-strza ... t50990.htm


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 682
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez karp » 20 sty 2014, o 23:00

Pompa sie nie leje nie łapie powietrza ? Zatankuj do pełna i po problemie. Jesli to niki poziom paliwa. Pracuje normalnie ?
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 194
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez jaro201 » 21 sty 2014, o 20:00

Pompa nie leje (lała ale wymieniłem sobie ten oring na tłokorozdzielaczu). Niski stan paliwa nigdy nie był problemem. A silnik pracuje normalnie jak przed pojawieniem się problemu. Zastanawiam się nad sprawdzeniem aku ale nie wiem czy domowym sposobem da rade bo co więcej moge zrobić jak na maksa go naładować. Do sprawdzenia aku trzeba mieć sprzęt bo nie tylko o napięcie chodzi tylko o moc rozruchową czy coś takiego. Macie jakieś pomysły jak to zrobić bez płacenia komuś?
jaro201
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Katowice

Postprzez hanawald » 21 sty 2014, o 20:59

naładuj aku i jak jutro odpalisz normalnie to na 70 % słabe aku ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1441
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona




Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości