kody błędu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderatorzy: JuniorMOD, Moderator

kody błędu

Postprzez Suchy87 » 31 paź 2011, o 18:25

Witam,
możecie mi podpowiedzieć co może być przyczyną tych błędów:

5 Faults Found:
00542 - Needle lift Sensor (G80)
-Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - G80
00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs
-Napięcie zasilające
00542 - Shareware Version. To Decode all DTCs
-Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - G80
00560 - Exhaust Gas Recirculation System
-Układ recyrkulacji spalin
65535 - Shareware Version. To Decode all DTCs
-Uszkodzony sterownik

ostatnio pojawił mi się problem z turbiną, gwiżdże jak cholera i mocy brak ;/ czy to koniec turbo???

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Suchy87
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 01:03
Lokalizacja: Bielsko-B.

kody błędu

 

Postprzez Piaggio » 31 paź 2011, o 19:02

Suchy87 napisał(a):00542 - Needle lift Sensor (G80)
- Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza (G80)
Suchy87 napisał(a):00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs
-Napięcie zasilające sterownika za niskie
Suchy87 napisał(a):00560 - Exhaust Gas Recirculation System
- Układ recyrkulacji spalin EGR
Suchy87 napisał(a):65535 - Shareware Version. To Decode all DTCs
-Uszkodzony sterownik ECM
. jest to przetłumaczenie twoich błędów,
Co do Turbo sprawdz szczelność całego układu, czy gumy łączące sa szczelne, może interculer jest neiszczelny przez to słychac gwizd,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1887
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Suchy87 » 31 paź 2011, o 19:51

Cały układ sprawdzony i szczelny w 100%, tylko mała dziurka w rurze wydechowej ale gwizd ewidentnie słychać z turbiny, sprawdzane pod autem.
Avatar użytkownika
Suchy87
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 01:03
Lokalizacja: Bielsko-B.

Postprzez Piaggio » 31 paź 2011, o 20:16

może plastikowa rura lącząca filtr powietrza z turbina gdzies sie uszkodzila- przy wyjmowaniu tej rury dość łatwo jest uszkodzić jej ucho, a błędy kasowałeś? i wyskakuja cały czas te same??
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1887
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Suchy87 » 31 paź 2011, o 21:54

plastikowa rura? nie wiem o którą Ci chodzi? :-( jeśli chodzi o błędy to kasowałem i wyskakują na nowo,a błąd o uszkodzonym sterowniku mam już dawno...
Avatar użytkownika
Suchy87
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 01:03
Lokalizacja: Bielsko-B.

Postprzez SotoM » 31 paź 2011, o 22:14

zdejmij rurę dolotową z turbo i chwyć za wirnik może kucnęła suszara a ty szukasz w tyłku zębów... ;-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Piaggio » 1 lis 2011, o 15:20

Suchy87 napisał(a):plastikowa rura? nie wiem o którą Ci chodzi?
o dolotowa która idzie od filtra powietrza do turbiny, dobrze bylo by ja zdjąć i oblukać wirnik tak jak pisze SotoM,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1887
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Suchy87 » 1 lis 2011, o 20:55

wiem już wiem która rura :) na co dokładnie zwrócić uwagę? czy nie ma luzu? i czy kręci dobrze? bo na turbo kompletnie się nie znam :-(
Avatar użytkownika
Suchy87
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 01:03
Lokalizacja: Bielsko-B.

Postprzez SotoM » 1 lis 2011, o 21:52

tak jaki ma luz jakis bedzie napewno bardzo lekki góra dół i w poprzek. jak luz bedzie wzdłuzny to juz tycichujnia.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Suchy87 » 1 lis 2011, o 22:00

ok, jutro po pracy sprawdzę i dam znać. dziś jak odpaliłem golfine i po przejechaniu się kawałek to wyło jak by pogotowie jechało, aż ludzie z drogi schodzili ;/ myślę że to już końcówa turbiny :/
Avatar użytkownika
Suchy87
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 01:03
Lokalizacja: Bielsko-B.

Postprzez Piaggio » 1 lis 2011, o 22:21

Suchy87 napisał(a):po przejechaniu się kawałek to wyło jak by pogotowie jechało, aż ludzie z drogi schodzili
jrzeli ten dzwiek faktycznie dochodził z Turbiny to musisz sie oswajac z mysla o wymianie suszarki, Turbina powinna delikatnie zagwizdac w momencie dodania gazu,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1887
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński





Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości