jak ustawić kąt wtrysku w TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

jak ustawić kąt wtrysku w TDI

Postprzez sebastianW » 4 gru 2009, o 21:24

Witam:) mam problem z odpalaniem rano:( muszę grzać świece po kilka lub kilkanaście razy, żeby mój dieselek zaskoczył z łaski, szarpiąc przy tym okrutnie. Jak ustawić kąt wtrysku, bo vag pokazuje mi w bloku 000BS wartości 00. w normalnym bloku jest 54-56.

[ Dodano: 2009-12-04, 20:31 ]
Czy taka rozbieżność jest możliwa, po wymianie rozrządu?
sebastianW
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
Lokalizacja: Łódź

jak ustawić kąt wtrysku w TDI

 

Postprzez Bradley » 4 gru 2009, o 23:08

sebastianW, jak masz 000 to masz przestawiony rozrzad, obawiam sie ze sama regulacja pompy nic nie da. Gdzies musi byc przestawiony o zabek, pol.


Jak, tak: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Avatar użytkownika
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez leopard » 4 gru 2009, o 23:57

Bradley napisał(a): to masz przestawiony rozrzad

nie koniecznie ... skrajne wartości ( +/-) poza zakresem regulacji to 00 i 255 - oczywiście przy okazji regulacji dynamicznej warto sprawdzić ustawienie rozrządu na znakach/blokadach ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez sebastianW » 8 gru 2009, o 16:41

Kąt wtrysku ustawiony!!!!!!:):) Sam jestem w szoku,że udało się ustawić tak dokładnie? Z pompą wszystko było ok na nastawach. przy temp. cieczy 92 s w 000BS wyszło 48-50 więc rewelacja:)Był mocno przestawiony, ponieważ po przesunieciu pompy o 1 mm dopiero wskoczył na 02 w 000BS. Mam nadzięję,ża to była przyczyna dużych problemów z porannym odpalaniem?
sebastianW
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Bradley » 8 gru 2009, o 19:16

sebastianW napisał(a):ża to była przyczyna dużych problemów z porannym odpalaniem?

była
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Avatar użytkownika
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez sebastianW » 9 gru 2009, o 13:38

Dzsiaj zrobilem test. Auto stało 24 h nie ruszane. jedno grzanie swiec, zapłon i odpaliło dosłownie na dotyk:) Byłem u czterech mechaników("specjalistow wysokiej klasy":) i każdy chciał od razu mierzyć ciśnienie na cylindrach( 40 zł za gar)??? Na temat kąta wtrysku stwierdzili, że jeżeli odpala jak jest ciepły to wszystko jest ok. Konkluzja jest tylko jedna...
sebastianW
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
Lokalizacja: Łódź

Postprzez clive120 » 19 kwi 2010, o 18:34

witam mam pytanie. kupilem kabel OBD II z USB i mam problem jak ustawić kąt wtrysku ktok po kroku w programie VAG COM. Czy moze ktoś mi to opisać co i gdzie sie ustawia zeby nie popelnic jakiegos komnkternego bledy albo tez zebym nie zmienil czego innego zamiast ustawic kąt wtrysku. pozdo i czekam na konktetny opic
clive120
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 23:09
Lokalizacja: JG

Postprzez TOMEK 84 » 19 kwi 2010, o 18:40

clive120,
znasz sie troche na mechaniece ? widziałeś jak sie ustawia kąt....jwsli nie robiłes wczesniej ciezko bedzie ci wytłumaczyc tak przez forum co i jak..... to trzeba zobaczyc
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Bradley » 19 kwi 2010, o 19:51

clive120, a czytales moze ten temat OD POCZATKU?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Avatar użytkownika
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez sebastianW » 19 kwi 2010, o 20:31

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235 tu masz wszystko szczegółowo opisane i pokazane. Jeżeli masz jakieś elementarne pojęcie o mechanice i potrafisz odkręcić 4 sruby od pompy paliwa to nie sprawi ci to wiekszego problemu:) pozdro
sebastianW
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Nowal » 19 kwi 2010, o 21:57

clive120, kata sie nie ustawia VAGiem tylko sprawdza. Jezeli nie masz o tym pojecia to jedz do mechanika i za pare zł ci to zrobi bo sobie jeszcze pogorszysz sprawe.
Moje VWozidło

SPRZEGAM MOJEGO GOLFA LINK DO OGŁOSZENIA
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza





Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość