Jak odpowietrzyć układ paliwowy - AAZ???

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Jak odpowietrzyć układ paliwowy - AAZ???

Postprzez Szarik » 31 mar 2013, o 12:47

Jak w temacie. Paliwo zeszło do zera, a mój mądry znajomy, stwierdził, że zaraz odpali... no i zakręcił ze 4 razy. Teraz wlałem 5 litrów ropy, i jedynie co mi się udało osiągnąć, to mniej więcej połowa przewodów zalanych paliwem, reszta sucha. Zaraz padnie akuś jak bd tak kręcił, tak więc szukam innych sposobów :)
Szarik
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11 mar 2013, o 15:05
Lokalizacja: Katowice

Jak odpowietrzyć układ paliwowy - AAZ???

 

Postprzez Mick » 31 mar 2013, o 14:22

na szybko mozesz psiknoą lekko plakiem do rurki gdzie idze do filtra a niech ktos w tym czasie próbuje odpalic
Mick
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24 gru 2012, o 21:17
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez kermid » 31 mar 2013, o 15:17

Jedna osoba kręci rozrusznikiem a druga popuszcza śruby od wtryskiwaczy w głowicy po kolei i czeka kiedy poleci ropa.
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez scyzormks » 31 mar 2013, o 16:05

Poluzuj bodajz 17 nakretke od wtrysku, az do momentu jak zostaniesz obrzygany ropa.

Jesli nie zalej filtr paliw napewno pomoze i na 2 raz pamietaj dieslem nie jezdzi sie na oparach! 8-)
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 540
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Szheyk » 31 mar 2013, o 18:24

Prawda bo robisz biede pompie ,
Rób tak jak kolega pisze z plakiem tylko nie kręć za długo
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 216
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez Szarik » 31 mar 2013, o 22:29

No to zmęczyłem dieselka :( I tak muszę go odpalać na kable :<

Z tego co widzę, w przewodach paliwowych jest ropa, tak mi się wydaje. W filtrze też. Ale dalej jedyne co robi, to kręci rozrusznik, to wszystko.

Mogli byście zaznaczyć mi na zdjęciu, którą nakrętnę mam poluzować w celu odpowietrzenia? Niestety, słowo "17 nakrętka od wtrysku" niewiele mi mówi... :(
Szarik
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11 mar 2013, o 15:05
Lokalizacja: Katowice

Postprzez scyzormks » 31 mar 2013, o 22:45

17 to klucz płaski a pierwszy lepszy wtrysk popusc, powinno cie obrzygac.

Mogł tez ci siasc elektrozawo na pompiren wtedy nic nie zdzialasz.
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 540
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Szarik » 1 kwi 2013, o 11:45

Niestety... To nie paliwo. Byłem pewny, że brakło (tym bardziej, że na końcu węża paliwowego było powietrze...). Okazało się, że wyrwało się koło zębate te wychodzące z rozrządu (to na samej górze)... Nie wiem, jakie to będą koszta. W prawdzie pasek rozrządu nie spadł, i jest napięty, ale kto wie...
Szarik
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11 mar 2013, o 15:05
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Matiuas » 1 kwi 2013, o 14:31

Szarik napisał(a):Niestety... To nie paliwo. Byłem pewny, że brakło (tym bardziej, że na końcu węża paliwowego było powietrze...). Okazało się, że wyrwało się koło zębate te wychodzące z rozrządu (to na samej górze)... Nie wiem, jakie to będą koszta. W prawdzie pasek rozrządu nie spadł, i jest napięty, ale kto wie..

No to głowica do remontu, to że pasek jest napięty nie ma znaczenia, jeżeli rozrząd się przestawił to tłoki spotkały się z zaworami.
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Szarik » 1 kwi 2013, o 16:07

Średnie koszta??
Szarik
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11 mar 2013, o 15:05
Lokalizacja: Katowice

Postprzez manus2008 » 1 kwi 2013, o 18:12

napewno 1000zl
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez scyzormks » 1 kwi 2013, o 18:31

Ten temat powinni podwiesic ze dieslem nie ezdzi sie na oparach. Chcoc troche dziwne ze takie szkody sie zrobiły, takie cyrki to jak odpalasz na popych...

Koszta 800-1100 gdybys chciał oddac na czesci to pisz napewno cos bym urwał z twojego td :ok:
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 540
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Szarik » 1 kwi 2013, o 21:18

Nie ;) Będzie on robiony. Mam do niego sentyment, i tak pozostanie. Szkoda, by taki golfik (zdrowiuuutki na kaloserii, elegancki czarny) wylądował na złomie ;) Uratuję go i będzie jeździł :) Mam przynajmniej nauczkę na przyszłość ;)
Szarik
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 11 mar 2013, o 15:05
Lokalizacja: Katowice

Postprzez brzesiu » 2 kwi 2013, o 10:43

Szarik napisał(a):Nie ;) Będzie on robiony. Mam do niego sentyment, i tak pozostanie. Szkoda, by taki golfik (zdrowiuuutki na kaloserii, elegancki czarny) wylądował na złomie ;) Uratuję go i będzie jeździł :) Mam przynajmniej nauczkę na przyszłość ;)


Ostatnio jak szukałem sobie wałka to widziałem czapki po 150-200 zł. Do tego splanowanie uszczelka i zamkniesz sie w 500 ;)
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 297
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez pawel_63 » 18 kwi 2013, o 23:10

Kup pompke gumowa taka. Ręczna jak francuzy mają podpompuj aż powrotem pójdzie i gitara, do pompy trochę wchodzi. Ja ze swoim też tak miałem stał 6 miesięcy i później wtrysk popusc aż poleci i ogień na tłoki :-)

[ Dodano: 2013-04-18, 22:18 ]
Nie doczytałem wszystkiego :-) panowie jest aaz na części :-) tylko korby się fioletowe zrobiły :-D ja za kompletny remont głowicy płaciłem 700 turbo k24 za 150!! Kosa!! :-D spin 20 zł cooler dostałem od jakiegoś bmw węże do coolera 180 plus jakieś opaski coś razem coś koło 1000 ale różnica jest kosmos nie wyobrażałem sobie że to auto na dwójce będzie mi kopciło opony :-) trzeba go kręcić trochę ale to sama przyjemność mój wkreca się na zegarek czyli jakieś 6,5 tys obr. I dźwięk jest zabójczy:-)

[ Dodano: 2013-04-18, 22:18 ]
Nie doczytałem wszystkiego :-) panowie jest aaz na części :-) tylko korby się fioletowe zrobiły :-D ja za kompletny remont głowicy płaciłem 700 turbo k24 za 150!! Kosa!! :-D spin 20 zł cooler dostałem od jakiegoś bmw węże do coolera 180 plus jakieś opaski coś razem coś koło 1000 ale różnica jest kosmos nie wyobrażałem sobie że to auto na dwójce będzie mi kopciło opony :-) trzeba go kręcić trochę ale to sama przyjemność mój wkreca się na zegarek czyli jakieś 6,5 tys obr. I dźwięk jest zabójczy:-)
pawel_63
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 09:06
Lokalizacja: Milicz





Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości