DIAGNOSTYKA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez Karolek » 27 lut 2017, o 14:21

Teraz powinno już być dobrze, wtryski inny pompiarz mi ustawił, bo ten co mi końcówki wymieniał źle ciśnienia poustawiał. http://vaglog.pl/log-013_37GwX3t.html
Karolek
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 17:58
Lokalizacja: Lubartów
Rocznik: 1994
Silnik: 1.9 tdi 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

 

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 6 mar 2017, o 21:44

Teraz jest bajka :super:
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez R4VE » 12 mar 2017, o 23:16

Witam :-)

Pacjent: 1.9 TDI, AFN z zaślepionym egr'em.
Przeszedł czyszczenie turbosprężarki z uwagi na pojawiające się tryby awaryjne. Po tym zabiegu przejeździł bezawaryjnie 2 miesiące i znów się zaczęło - notlauf. Z logowania wyszło przeładowanie i błąd 00575 - wymieniłem wężyki podciśnienia, sprawdziłem wężyk znajdujący się w ecu, przetestowałem pod kątem szczelności zbiorniczek podciśnienia i finalnie wymieniłem zawór N75, bo podmianka z N18 nie wchodziła w grę. Jedyna zmiana to taka, że tryb awaryjny zaczął pojawiać się w późniejszym zakresie obrotów. Problem więc pozostał nierozwiązany.

Nadal widnieje:
Kod: Zaznacz cały
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference.


Logi z dzisiejszego dnia:

Statyczny:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_K2992a.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_qq6ffrG.html

Basic settings:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_6Y7Jrz4.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Mz5Ez5.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_T3Hiv1Z.html

Dynamiczny:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_cicpFH3.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_89WqMfV.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_BqE51.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_kRnBW4M.html

I w tej chwili pojawił się problem, ponieważ samochód po poprzednim trybie awaryjnym nie powrócił już do poprzedniej formy. Żadne próby ponownego rozruchu silnika nie spowodowały przywrócenia mocy.
>> Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_6Q09CkW.html

Wrzucam log wykonany kilka dni wcześniej (przed tym wrzuconym wyżej) na podstawie którego wywnioskowałem przeładowanie:
>> Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_eouzmgS.html

Nie mam już siły do tego autka.
Walczyłem z przeładowaniem - przegrałem. Teraz wskutek tej walki już wgl się coś posypało i mam mega niedoładowanie.
Bardzo proszę o diagnozę. :zalamany:
Avatar użytkownika
R4VE
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 13 mar 2015, o 23:29
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 1997
Silnik: 1.9TDi AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 14 mar 2017, o 12:13

Jesteś pewny, że N75 jest dobry? Dobrze podłączyłeś wszystkie wężyki?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez R4VE » 14 mar 2017, o 13:25

palio napisał(a):Jesteś pewny, że N75 jest dobry? Dobrze podłączyłeś wszystkie wężyki?

Tak.
Sztanga turbosprężarki zakleszczyła się w pozycji dolnej (011). Siłą udało mi się ją odblokować. Na chwilę obecną jej ruch jest dość mocno ograniczony zarówno w chwili poruszania nią ręką jak i podciśnieniem. Powtórka z rozrywki - turbosprężarka na stół :kwasny: . Mam nadzieję, że problemy widoczne w tym logu będą też z tym związane.
Avatar użytkownika
R4VE
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 13 mar 2015, o 23:29
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 1997
Silnik: 1.9TDi AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez szefu19 » 11 cze 2017, o 19:28

Witam wszystkich serdecznie, czy moge prosic o zerkniecie na logi i doradzenie co robic dalej.

Po krotce wyglada to tak, ze samochod mial zapieczone turbo, ktore sie w koncu rozsypalo. Wymienilem na inne, ale byl dalej problem z przeladowaniem, po podmianie N75 przeladowaniem ustalo, ale samochod i tak wpada w tryb awaryjny przy ok 3k RPM. Zrobilem wiec logi dynamiczne nastepujacych grup:

Log dynamiczny grupa 11:

http://vaglog.pl/log-011_K322p2M.html

Log dynamiczny grupa 8:

http://vaglog.pl/log-008_ZMExbF0.html

Log dynamiczny grupa 3:

http://vaglog.pl/log-003_y51W9zS.html

Stwierdzilem, ze przeplywowmierz jest cos nie bardzo i zrobilem tzw. "test diody" po czym wykonalem nowe logi. Dodam, ze samochod z wpieta dioda zamiast przeplywki mocno odzyl i zrobil sie bardzo dynamiczny.

Grupa 3:
http://vaglog.pl/log-003_0A309g.html

Grupa 8:
http://vaglog.pl/log-008_xXtm1w.html

Grupa 11:

http://vaglog.pl/log-011_2qr1A.html

Niestety mimo wszystko dalej wpada w tryb awaryjny i pojawia sie blad:

Bledy w VAG-gu po przejsciu w tryb awaryjny:

1 Fault Found:

17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation

P1248 - 35-00 - -


Zlogowalem wiec grupe 4

Grupa 4 (BS):
http://vaglog.pl/log-004_16Wt0.html

Grupa 4 (dyn):
http://vaglog.pl/log-004_ZykFD.html

Zrobilem tez test zaworu w VAG i przy samym zaplonie slychac cykanie zaworu, natomiast przy odpalonym silniku nie ma absolutnie zadnej zmianej pracy silnika przy tescie, rowniez na logach widac, jesli dobrze rozumuje, ze sterowanie katem dynamicznym kompletnie lezy pomimo, ze wysterowanie zaworu jest na ponad 96%. Kat statyczny w grupie 0000 pozycja druga wynosi 51-54 stopnie. Prosze o informacje, jakie kroki podjac..

Wykrecilem z pompy celem ogledzin regulator cisnienia wewnetrznego, ale nie widac aby bylo z nim cos nie tak, oringi w porzadku, nic nie wyglada na zapieczone wytarte itp. Sprawdzilem rowniez przewody od N108, rezystancja 16Ohm widocznych przetarc na przewodzie brak, wtyczka rowniez ok.
szefu19
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 cze 2017, o 19:17
Rocznik: 2001
Silnik: 1.9 ASV
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez szefu19 » 17 cze 2017, o 16:53

Problem rozwiazany, okazalo sie w pompie zatarl sie tloczek i stad brak regulacji. Po wymiane na inna sztuke przestawianie kata dynamicznego dziala poprawnie
szefu19
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 cze 2017, o 19:17
Rocznik: 2001
Silnik: 1.9 ASV
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez przemo1251 » 8 lip 2017, o 11:23

Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_n8hF7.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_B7ZY8mN.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_kN3ce5.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_gPbyx.html

Była robiona głowica, po zerwaniu śruby koła wału. Mechanik mówi że rozrząd ustawiony dobrze. Silnik pracuje równo, ale nie podoba mi się lekkie stukanie(jakby spalanie stukowe)

Widać coś po logach?
przemo1251
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 21:16
Lokalizacja: Pukinin

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 13 lip 2017, o 19:46

Log grupy 000 zrobiony w BS? Jak auto dobrze odpala to możesz tak zostawić, jednak ja bym delikatnie przyspieszył kąt do tych 50 jednostek
Dawka duża, może zostać.

Przydałby się jeszcze dynamiczne logi gup 004, 003, 008, 010 i 011 każdy z osobna wtedy będzie można coś powiedzieć czy wsio jest ok.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez Daro324 » 22 paź 2017, o 20:43

Jako że Vaglog nie działa wrzucam logi na googledrive

https://drive.google.com/open?id=0BxrBX ... jRzbngtX2c

Z góry dzieki za ocene
Daro324
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 17 maja 2014, o 18:29
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez palio » 29 paź 2017, o 10:45

Daro3245 dzieje się coś niepokojącego z autem?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: DIAGNOSTYKA

Postprzez magda621 » 17 wrz 2018, o 13:28

Słuchajcie, potrzebuję Waszej porady. Zdiagnozowano u mnie awarię DPF. MUSZĘ DOKONAĆ REGENERACJI MOJEGO FILTRA. W jaki sposób odbywa się ta procedura i czy to jest drogie? A nie mogłabym sama w domu jakoś wyczyścić?, są jakieś środki czyszczące w internecie widziałam.
magda621
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24 sie 2018, o 12:38
Rocznik: 2007
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości